Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-19, 11:17   

Pioter ziom napisał/a:
A nie sale czy tam hale valhalli.


No i co po super budynku? Jest taki budynek - sanktuarium gralla. Jednak w rzeczywistości tylko w WŻ i Fortecy daje ciekawe korzyści. Nie mam nic przeciwko takim małym wspomagaczom. A na pewne nie pogardzę dodatkowym punktem ataku.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-19, 11:27   

Leance napisał/a:
Pioter ziom napisał/a:
A nie sale czy tam hale valhalli.


No i co po super budynku? Jest taki budynek - sanktuarium gralla. Jednak w rzeczywistości tylko w WŻ i Fortecy daje ciekawe korzyści. Nie mam nic przeciwko takim małym wspomagaczom. A na pewne nie pogardzę dodatkowym punktem ataku.


A ja mówiłem, że do wybudowania takiego budynku potrzebny byłby graal?

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-07-19, 11:47   

Leance napisał/a:
Jest taki budynek - sanktuarium gralla. Jednak w rzeczywistości tylko w WŻ i Fortecy daje ciekawe korzyści.


Jeśli nie był to żart to oczywiście się nie zgodzę. Przecież Graal zwiększa populację i daje 5k dziennie. A dodatkowe funkcje są najlepsze w fortecy i WŻ, to fakt.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-07-19, 12:58   

Wiem o tym, to była ironia ;-) Ja myślę, że takie mega budynki byłyby bez sensu, ponieważ w niektórych sytuacjach bonus jednej stronie mógłby zapewić zwycięstwo, a drugiej nic nie dawać. Poza tym co to miałoby być? Coś oryginalnego i uniwersalnego. Budynek +10 ataku? Mamy 5 miast i +50 do ataku, to jednak przesada. Poza tym wszyscy by wiedzieli, że 'ooo, ten ma twierdzę, bohowie będą mieli na pewno nie mniej, niż 40 ataku" i będą opierać się na tej wiedzy. 0 zaskoczenia, gdy wjedzie nam Crag Hack z 70 ataku w 3 tygodniu.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-19, 13:51   

Leance napisał/a:
Wiem o tym, to była ironia ;-) Ja myślę, że takie mega budynki byłyby bez sensu, ponieważ w niektórych sytuacjach bonus jednej stronie mógłby zapewić zwycięstwo, a drugiej nic nie dawać. Poza tym co to miałoby być? Coś oryginalnego i uniwersalnego. Budynek +10 ataku? Mamy 5 miast i +50 do ataku, to jednak przesada. Poza tym wszyscy by wiedzieli, że 'ooo, ten ma twierdzę, bohowie będą mieli na pewno nie mniej, niż 40 ataku" i będą opierać się na tej wiedzy. 0 zaskoczenia, gdy wjedzie nam Crag Hack z 70 ataku w 3 tygodniu.


Nie, np. dający jeden bonus na jednego gracza. Masz dwa miasta różnego rodzaju - wybierasz tylko jeden. I nie byłyby to bonusy typu +10 atak, obrona, moc lub wiedza. Np. jak w HOMM V sylvan - wybierało się przeciwnika, któremu zadawało się większe dmg. Albo plac treningowy w przystani - ulepszało się chłopów na łuczników. Z tym, że bonusy musiałyby być ciekawsze, każdy dający jakiś plus dla jakiejś rasy. Wymyśliłbym na przykład dla nekro całun ciemności działający na takiej zasadzie, że nie widać bohaterów, do których to należy owa nekropolia w promieniu ileś tam pól. A nie, że zakrywa mapę, dzięki czemu można się połapać co gdzie jest. A nie jakiś nekromatron i całun ciemności zakrywający mapę. Byle coś ciekawszego, aby urozmaicić grę i uczynić ją nieprzewidywalną.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-07-19, 13:58   

Leance napisał/a:
gdy wjedzie nam Crag Hack z 70 ataku w 3 tygodniu


Ale walisz herezje Leance. Przecież te bonusy od Graala działają tylko na bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia ;-)

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2010-07-19, 14:06   

Maszkarra napisał/a:
Leance napisał/a:
gdy wjedzie nam Crag Hack z 70 ataku w 3 tygodniu


Ale walisz herezje Leance. Przecież te bonusy od Graala działają tylko na bohatera dowodzącego garnizonem podczas oblężenia ;-)


Ale on mówił o tym, czego jeszcze nie ma w grze, a warto by było, gdyby istniało.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Olek 
Grafik II stopnia



Wiek: 24
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 349
Skąd: Żuławy
Wysłany: 2010-11-07, 20:33   

Ja najbardziej nie lubie całunu ciemności, gdyż zdradza gdzie jest miasto.

Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-07, 20:45   

A poza tym wróg nie widzi, gdzie znajdują się bohaterowie i co się dzieje wokół tego miasta, a lokalizacji miasta i tak często można się domyślić. Zdecydowanie dobry i wkurzający przeciwnika budynek.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-11-07, 21:12   

Jeżeli będziemy w odpowiedniej odległości to i tak będziemy wiedzieli gdzie jest mniej więcej miasto przeciwnika. Budynek rewelacyjny nie jest, ale za najgorszy uważać go niemożna.

Bractwo Miecza jest śmieszne. Nie dość, że daje mało przydatne morale podczas oblężenia to jeszcze występuje w mieście gdzie morale i tak będą przeważnie na maksa.
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-08, 12:00   

Całun ciemności w Nekropolii - jego działanie ma wręcz przeciwny efekt, chyba że walczy sie na mapach single player.
Wieża obserwacyjna w fortecy - na początku trochę się nie opłacalna a potem i tak już znamy cały teren więc jest nie potrzebna, Ja ją kupuje jak już i tak mam rozbudowane całe miasto.


 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-08, 13:50   

Kiedyś jak grałem fortecą to zaczynałem od wieży obserwacyjnej, bo jeśli już ma się do czegoś przydać to w 1 dniu, no ale kosztem, np. zamku albo nag, nie warto raczej.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-15, 11:54   

yarzapp napisał/a:
Kiedyś jak grałem fortecą to zaczynałem od wieży obserwacyjnej, bo jeśli już ma się do czegoś przydać to w 1 dniu, no ale kosztem, np. zamku albo nag, nie warto raczej.


Dlatego właśnie pisze, że się nie opłaca, lepiej mieć nagi.


 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-11-15, 15:58   

Na nowym templu Malekitha wieża obserwacyjna jest bardzo dobrym rozwiązaniem na 1 dzień.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-15, 16:41   

Tiamath napisał/a:
Na nowym templu Malekitha


Co to za temp?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 10 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group