Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-16, 18:14   Nieprzydatne budynki

Jakie Waszym zdaniem budynki w miastach są bezużyteczne lub mają po prostu małe znaczenie? Tylko uzasadniajcie odpowiedź, proszę.
Ja sobie przypominam takie:
Wieża obserwacyjna w Tover (mam angielską wersję) - za droga na początku, potem bezużyteczna.
Kanał ewakuacyjny czy coś takiego w Stronghold - komu żal stracić słabego herosa? Silny nie musi uciekać.
Kuźnia, gdy sprzedaje namiot medyka - darmowe uleczenie jednej jednostki na turę to bardzo mało.
Budynek który daje 1000 exp. w Lochach - tak jak wieża.
Budynki podnoszące morale, szczęście i inne w czasie oblężenia miast - słaby heros i tak zginie, silnemu nie potrzebne.
Całun ciemności w Nekropolii - pewnie tu będzie najwięcej przeciwników - dla mnie ten budynek świetnie lokalizuje wroga, zamiast go ukryć.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Filipp
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-17, 14:36   

Hmm... najmniej potrzebny budynek??? Pomyślmy... według mnie takim oto budynkiem jest w Nekropoli Kuźnia. Zapewne zaraz krzemo będzie bronił Nekropolii! Utwierdziłem to czytając kilka jego postów.
 
Filipp
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-17, 21:31   

Krzemo, nie powiedziałem że nie lubię nekropoli! Ma wiele rzeczy które dostają u mnie dużego +. I u mnie Nekropolia zajmuje około 4 miejsca.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-08-19, 18:26   

Nie zgadzam się z Shatkim z wyjątkiem całunu ciemności. Reszta jest przydatna.

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Filipp
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-19, 20:05   

Mi tam osobiście całun ciemności się podoba.
 
Pioter ziom 
Po prostu ziom



Dołączył: 03 Cze 2007
Posty: 511
Skąd: Erathia
Wysłany: 2007-08-19, 20:14   

Ale dzięki niemu lokalizujemy wroga!

pIsHeM PoPrAfFnIe pO PoLsKó :*:*:*:* :) ^^
.
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-20, 07:46   

Racja - całun ciemności to całkiem fajny pomysł, ale jego działanie, no cóż....
Pozostawia wiele do życzenia - jeżeli będziemy jakieś pół dnia drogi od wroga bez całunu ciemności, nic nie zobaczymy i trzeba go tropić np. po kopalniach. Jeżeli ma całun ciemności, z daleka zobaczymy przynajmniej fragment tego wielkiego czarnego koła...
Tak więc całun ciemności jest zupełnie nieprzydatny.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-20, 13:59   

Może i loteria, ale na mapie masz go rzadko (żadko?) a gdy wiesz, że przeciwnik to nekropolia to możesz spokojnie kierować się na taki zadymiony obszar. Możesz też odróżnić miasto od budynku na mapie po podłożu - jeśli podłoże odpowiada Nekropolii to na 99% jest tam miasto; jeśli podłoże nie jest zgodne to na 100% nie ma tam miasta. No chyba, że mapa robiona i ktoś dał d... bo się nie znał i pomylił podłoże.

Jednak pisze się "rzadko" ;-)
≈Tarnum

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Maxi14 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 11
Wysłany: 2007-08-26, 17:43   

Shakti napisał/a:
Budynek który daje 1000 exp. w Lochach - tak jak wieża

Co do tego to nie mogę się zgodzić ponieważ on nie daje tylko jednemu bohaterowi tego doświadczenia tylko wszystkim co odwiedza miasto, a innym bohaterom dopiero co wyuczonym przyda sie drugi poziom na początku. :-D
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-27, 08:47   

Nie zrobisz tego budynku na początku gry, bo szkoda kasy i czasu - lepiej ulepszyć jakąś jednostkę lub rozwijać kapitol.
1000 expa nie daje żadnej przewagi - wolałbym już +1 do obrony lub ataku. Gdyby ten budynek podnosił do około 5 poziomu to byłby sens go budować. Wtedy byłby konkurencujny - dawałby odczuwalną przewagę.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Maxi14 



Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 11
Wysłany: 2007-08-27, 11:06   

No ale jeden poziom nie zaszkodzi tylko pomoże. A jak dostajesz dodatkowy poziom, to dostajesz jedną umiejętność +1.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-27, 12:15   

Ja to widzę tak:
Na początku nie zrobisz tego bo - pisałem w poprzednim poście.

Później nie warto bo żadna różnica. Gdy masz już rozwinięty cały zamek i rekrutujesz tygodniową popluację to nie odczujesz tego dopingu.

No i ciutkę drogi jak na budynek tego typu. Zwykle chcą 5 drewna albo 5 rudy, a tu to i to.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-28, 15:51   

A tam wg mnie najbardziej beznadziejnym budynkiem [a dokładnie jego częścią] są miny u tytanów w końcu każdy player wie gdzie są... Mało zadają i wyniku bitwy nigdy nie zmienia... Co innego gdy przeciwnik traci turę na fosie albo innym badziewiu... to już nie raz mi tyłek uratowało ^^

Kolejnym dennym budynkiem jest staw i fontanna w bastionie wg mnie dużo za droga...

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-28, 16:42   

Rzeczywiście - magiczny staw nie dość, że nawet w późniejszym etapie gry jest stosunkowo drogi, to jeszcze zupełnie nieprzydatny - na początku szkoda tracić kolejkę i kasę, a potem ma się mnóstwo kopalń, więc istnienie budynku nie ma większego sensu :-/
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-28, 20:11   

Co do podziemnego tunelu sie nie zgadzam to super budynek.
Zawsze możesz wpaść na czas obrony najsilniejszym bohaterem i zrobić większą szkodę atakującemu albo nawet i wygrać [ale zakładam że mamy tego użyć xD]

Nieprzydatne budynki to też magazyny zasobów dające drewno i kamień -.-'
Są zdecydowanie za drogie... Na standardowej mapie ma się obydwie kopalnie od razu na losowych jak nie masz kamienia to i magazynu nie zrobisz a jeśli masz zastawioną kopalnię drewna czymś mocnym to i tak na tyle późno kupisz magazyn że nigdy przeciwników nie dogonisz.

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group