Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-02, 18:05   

Może chodziło Ci o twierdzę, bo to tam jest gildia najemników i niedobór kryształów na behemoty i cyklopy. No jakieś rozwiązanie z tym wymienianiem jest, ale jeśli są gdzieś kryształy na mapie do zebrania to lepiej armią się po nie wybrać niż zamieniać jednostki - bardzo nie korzystne są te wymiany. Jestem ciekaw czy jak się ma dużo targowisk to czy się dostaje więcej zasobów, nigdy tego nie sprawdzałem.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-10-03, 21:09   

Przelicznik w targowiskach zwiększa się, aż do uzyskania 6 targowisk. Potem już żadna różnica czy masz 6,7 czy 107. Umiem odróżnić bastion od twierdzy. Co zrobisz gdy masz np. 300 zjaw w armii i 30 złotych smoków gotowych do rekrutacji? Gdybyś zajął kopalnię to czekałbyś 2 miesiące, żeby uzbierać odpowiednią ilość. Za jednostki dostajesz kryształy od razu.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-04, 11:55   

Chodziło mi o to czy jak się ma dużo targowisk to się dostaje więcej zasobów w gildii najemników? Podejrzewam, że nie.

Chodziło mi raczej o szukanie gotowych zasobów na mapie, a nie kopalń - te wiadomo, ze trzeba zajmować, a czasem są gdzieś za stworami losowe zasoby itp.
A gdybym bardzo potrzebował zasobów to wolałbym wymienić inne zasoby lub nawet złoto niż poświęcać inne jednostki. Zależnie od ilości targowisk mogłoby się bardziej opłacać wymieniać złoto na kryształy niż kupować zjawy i je wymieniać na kryształy.
Poza tym nawet mając 30 smoków dobrze jest se zostawić 300 zjaw 'na zapleczu'.
Wyjątkiem są tylko naprawdę nietypowe mapy - i tam, rzeczywiście mógłbym przykładowe zjawy wymienić.
 
Dracon 
Pogromca Smoków



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 93
Skąd: Bracada
Wysłany: 2007-10-07, 17:05   

Wg mnie, raczej nieprzydatnym budynkiem jest szkieletornia, bo szkielety i tak są najsłabsze w Nekropolii, to po co zamieniać w nie inne jednostki a jak się do ciebie przyłączą jakieś to wole je zostawić w zamku aby strzegły bo wszystkich nieumarłych wolę dać dla bohaterów
(Szkieletornia jest przydatna w kampanii "Niech żyje król" :-) ).

Jeśli chodzi o jednostki zamkowe, Behemoty górą!! Jeśli o neutralne, Błekitne Smoki rządzą!!! Jeśli chodzi o bohaterów, DRACON THE BEST!!!!
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-09, 13:08   

Szkieletornia jest przydatna do wymiany 1-poziomowych jednostek z innych zamków.
 
Dracon 
Pogromca Smoków



Dołączył: 15 Wrz 2007
Posty: 93
Skąd: Bracada
Wysłany: 2007-10-09, 15:13   

E tam, ja tam wolę np. centaury czy pikinierów niż szkielety lepsze. Albo Gremliny - zasięgowce. Najwyżej rusałki i chochliki się nadają do przemiany...

Jeśli chodzi o jednostki zamkowe, Behemoty górą!! Jeśli o neutralne, Błekitne Smoki rządzą!!! Jeśli chodzi o bohaterów, DRACON THE BEST!!!!
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-10-09, 15:54   

No a jednostki większych poziomów można zamienić na zjawy.
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-10-09, 16:18   

Panie Dracon, a co by pan powiedział gdyby na planszy można było rekrutować w kilku miejscach chłopów? Np. 4 chaty, co nam daje 100 szkieletów na tydzień.

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2007-10-09, 16:18   

Dracon napisał/a:
Etam, ja tam wolę np. Centaury czy Pikinierów niz szkielety lepsze. Albo Gremliny- zasięgowce. Najwyżej rusałki i chochliki się nadają do przemiany...

A jak masz armię szkieletów i reszty trupiaków oraz kilka centaurów i chochlików, których i tak do armii nie mieścisz, to nadal wolisz te drugie? Dzięki szkieletorni można stworzyć dużą ilość szkieletów w jednym oddziale.

A co do tych zjaw z lepszych jednostek to to jest w podstawowej wersji czy w dodatku?
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-10-26, 20:12   

Mnie tam nie robi różnicy czy tych 100chlopow zamienię na szkielety czy nie za każdą walkę gdy gram nekropolią (gram zawsze Isrą) dostaję masę szkieletów i nawet nie chce mi się innych jednostek przytłaczać i zamieniać inaczej jak się przyłączy legion chłopów a tak łazić po tych chatkach się nie opłaca... a według mnie najbardziej nieudanym budynkiem jest stocznia chyba w Zamku jest całun choć na malej mapce jest fajne ;-)
 
 
Morgan-Ghost 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 475
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2007-10-26, 22:05   

A jak to jest początek planszy? 100 chłopa=100 szkieleta za darmo. Zwłaszcza jak się da trudność 200%...

Co mnie nie zabije to mnie wzmocni
 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2007-10-27, 13:18   

Ja gram zawsze random map i rzadko się pojawiają chłopi koło zamku a jak później w grze znajdę te domki chłopów to już nie są mi potrzebne poza tym rzadko gram nekropolis ale jak coś staram się żeby licze zamiast szkieletów przychodziły :-D

nie rób tylu błędów ///matej64
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2008-02-27, 09:10   

tu piszemy o nieprzydatnych budowlach, a nie o tym w jakie mapy gramy i jakimi miastamii!
...całun ciemności jest za równo dobrym budynkiem (z uwagi na to, że zasłania mapkę), ale też może się okazać zgubienny, gdyż przydaję się tylko z komputerowym graczem.. w innym wypadku zdradza położenie naszego miasta

 
 
[GA]Kamil39 


Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 2001
Skąd: Libiąż k/Oświęcimia
Wysłany: 2008-02-27, 14:37   

skwer123 napisał/a:
tu piszemy o nieprzydatnych budowlach, a nie o tym w jakie mapy gramy i jakimi miastamii!
ten post byl na temat szkieletorni grgr? cos nie pasi??? nie byl na temat??

"WEŻ TO pod uwagę,nie lekceważ tego
siedząc na dupie napewno nie zdziałasz nic dobrego"
 
 
Tarnum2 
382285



Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 15
Wysłany: 2008-03-02, 14:28   

Nieprzydatne
-Bractwo miecza[chała]
-Całun ciemności[załamka]
-Podziemny Tunel[zawał]
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group