Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Nieprzydatne budynki
Autor Wiadomość
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2009-11-29, 21:12   

W Fortecy wózek przydaje się tylko Gremlinom jak chcemy nimi pokonać watahę Drzewców w pierwszym tygodniu- wiecie o czym mowa, to znaczy wiecie jak wykonać ten myk? :-) Tytani i Arcymagowie mają wystarczającą ilość strzał- nie sądzę, aby się one skończyły tym jednostkom. Co innego w przypadku Meduz, które występują w Lochu.

Namiot Medyka przydałby się tylko na uleczenie jednostki wyższego lvl np. szóstego czy siódmego. Na początku jego znaczenie jest raczej mniejsze, gdyż jednostki, które mamy, po oberwaniu mogą od razu zmniejszyć liczebność oddziału. :-)

Balista sprawdza się w przypadku bohatera, który ma 20 ataku, umiejętność tą na mistrzu i łucznictwo na mistrzu, dzięki temu nawet jednostki siódmego lvl się wykładają, oczywiście po jednej. ;-)
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-11-29, 21:41   

Paweł napisał/a:
W Fortecy wózek przydaje się tylko Gremlinom jak chcemy nimi pokonać watahę Drzewców w pierwszym tygodniu- wiecie o czym mowa, to znaczy wiecie jak wykonać ten myk? Tytani i Arcymagowie mają wystarczającą ilość strzał- nie sądzę, aby się one skończyły tym jednostkom.

No nie wiem, każda jednostka strzelająca nie dała by rady bez wózka. Nawet kiedyś w naszej grze, bagno vs inferniak, przy biciu hordy golemów musiałem kupić wózek.
Co jak co ale machiny są idealne, ale bardzo rzadko zdarza się że buduję budynek od nich. albo wyciagam z pobocznych albo na mapie czasami można kupić. A neutrale bardzo lubią bić w machiny, co przy dużej ilości hp balisty, pozwala ściągać neutrale na nie jak są za szybkie na ciąganie po katach.
Nieprzydane sa budynki od zwiekszania ruchu okrętów(chyba latarnia morska), te od stoczni.
 
silverfrog 
Born again



Wiek: 40
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 71
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-11-30, 02:52   

Cytat:
Nieprzydane sa budynki od zwiekszania ruchu okrętów(chyba latarnia morska), te od stoczni.

Na mapach z dużą ilością wody niekoniecznie. Zawsze to większy dystans jaki możesz pokonać w jednym dniu.
Co do machin wojennych to zawsze lepiej je mieć niż nie mieć. Raz że zajmą komputer choć na turę. A dwa balista to jednak dodatkowe obrażenia dla wrogów, a wózek jest niezbędny choćby w fortecy. Jakoś nie przepadam za namiotem ale przynajmniej jest tani.
A tak poza tym kuźnia i tak jest potrzebna do rozwinięcia miasta, czy nie tak? ;-) Moim zdaniem nie ma w ogóle nieprzydatnych budynków, są tylko mniej (czasami bardzo mało) lub bardziej przydatne.
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-11-30, 10:20   

silverfrog napisał/a:
A tak poza tym kuźnia i tak jest potrzebna do rozwinięcia miasta, czy nie tak? ;-)
Tylko w niektórych miastach (np. zamek) potrzebna jest do budowania siedlisk stworzeń, natomiast zawsze jest potrzebna, by zbudować ratusz i, co za tym idzie, kapitol. Ponieważ prawie nigdy nie kupuję kapitolu, rzadko buduję kuźnię. ;-)
silverfrog napisał/a:
Moim zdaniem nie ma w ogóle nieprzydatnych budynków, są tylko mniej (czasami bardzo mało) lub bardziej przydatne.
A co powiesz o bractwie miecza :lol:
altaeir napisał/a:
No nie wiem, każda jednostka strzelająca nie dała by rady bez wózka
Jest w tym trochę racji. Ostatnio grałem cytadelą na losowej l-ce i w 2 tyg. poniosłem pewne straty (nie jakieś tragiczne, ale zawsze jednak), ponieważ w walce z hordą golemów (na szczęście w większości nieulepszonych) jaszczurom skończyły się strzały :cry:
 
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-11-30, 11:18   

Gandalf: gdyby to były Żelazne, pewnie nie miałbyś tego problemu ;-)

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-11-30, 12:38   

Może nie chciał podpuścić ich za blisko i strzelał ze złamanej, ale mniejsza. Ale polecam inne odciąganie wazkami, komp zdecydowanie bardziej lubi chodzic na skos niż prosto do przodu lub do tyłu, dlatego czasami wybiera trochę dalej położony cel zazwyczaj są to gnolle i lizaki w rogu niż cofnąć się za ważką, można mu dać ważkę na jego zasięg, wtedy się cofnie, a tak daje wskazówkę żeby na skos ciągać potworki. 2 ważki up mogą przez chwile tak zając nawet jednostkę 8speed.
silverfrog napisał/a:
Na mapach z dużą ilością wody niekoniecznie. Zawsze to większy dystans jaki możesz pokonać w jednym dniu.

To jest szukanie rozwiązania dlatego budynku, ale nie zmienia to faktu że jest to najgorsza budowla, bo wszystko inne jest lepsze.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-30, 14:22   

A co powiecie np. o gildii najemników czy o syrenach (to te jakby harpie na skałach morskich) ? W tym pierwszym budynku czasami nie opłaca się wymieniać jednostek na surowce, a u syren, nie dość że tracimy jednostki to nie zyskujemy dużych ilości doświadczenia.
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-11-30, 14:33   

Syreny to DNO,ale gildia przydała mi się w drugiej mapce kampanii wojenny zamęt,kiedy zebrałem kasę,zanim facet zdążył mnie zaatakować...
 
 
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-11-30, 14:37   

Z mapkowych "budynków" to chyba najbardziej nieprzydatne jest jezioro szkarłatnych łabędzi... normalnie pułapka na początkujących graczy...

Kampanie <3
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-30, 14:49   

Najlepiej do łabędziowego stawu zawitać, gdy kończą się nam punkty ruchu i mamy mały współczynnik szczęścia. Nie jest to budynek w ogóle nie przydatny, ale jak ktoś się nie zna na właściwościach budynków, to może się na tym jeziorku nieźle wyłożyć.
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-11-30, 15:41   

FeestQ napisał/a:
ale jak ktoś się nie zna na właściwościach budynków, to może się na tym jeziorku nieźle wyłożyć.
Co takiego się stanie? Straci tylko trochę punktów ruchu - zaś gracz słaby, który nie zna się na grze, zwykle "walczy" z komputerem i to na niezbyt wysokim poziomie trudności. W takim przypadku zaś odrobina pkt ruchu nie stanowi dużej różnicy. Doświadczony gracz, który gra na wysokim poziomie trudności lub z innymi żywymi graczami nie straci zaś ruchu, ponieważ będzie wiedział, że staw to kiepścizna, a tylko przy trudnej, wyrównanej rozgrywce taka niewielka ilość punktów ruchu miałaby jakieś większe znaczenie.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-30, 19:45   

No jak ktoś się nie zna na budynkach, i wchodzi gdzie popadnie to naprawdę może się to dla takiego gracza źle skończyć. W wielu przypadkach trzeba pomyśleć gdzie się wchodzi, choć czasami nie ma to znaczenia.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4005
Wysłany: 2009-11-30, 20:57   

Zawsze możemy wczytać grę. Początkujący gracz musi spróbować, aby wiedzieć czy dany budynek wpłynie pozytywnie, czy negatywnie na jego sytuację. Niema nic lepszego jak dowiedzenie się czegoś z praktyki.

Jarmark czasu do tej pory stanowi dla mnie zagadkę.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-11-30, 21:02   

Cytat:
Jarmark czasu do tej pory stanowi dla mnie zagadkę.


Jest to budynek z WoG - a, który jakimś cudem znalazł się na jednej mapie (chyba zima bądź ziemia tytanów), który nie działa w wersji bez Woga.
 
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-11-30, 21:23   

Faktycznie, jest w pozycji x102 y54. Ale numer. Ale z Woga to on jest wtórnie... o co z nim chodzi? błyszczy się jak składane artefakty/ostrze armageddonu i jest tak ustawiony, że nie można wjechać doń...

Kampanie <3
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 8 z 11
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group