Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Misja
Autor Wiadomość
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-08-30, 17:57   

Ja go nie dostalem...

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-08-30, 20:28   

Lowcakur napisał/a:
A co do misji, to gdzie mozna zdobyc ta baliste, o ktorej pisales, restling?


Restling bajki opowaida, nie ma ani możliwości zdobycia balisty, ani ruchu w samej bitwie (picollo ma 70 ataku). Chyba, że mowa o WoGu, który czyni tą misję zupełnie niegrywalną.
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-08-30, 21:48   

Ale WoG to co innego, tam kazda mapa nie projektowana pod WoG jest zrabana...

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-08-30, 21:56   

Cytat:
Ale WoG to co innego, tam kazda mapa nie projektowana pod WoG jest zrabana...


Właśnie o to mi chodziło - w WoGu te behemoty same się rozmnażają i pod koniec gry miałem ich kilkaset.
Chodziło mi raczej o stwierdzenie, że jeśli Restling nie kłamie, to musiał grać w to na WoGu.
 
restling 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2010
Posty: 381
Wysłany: 2010-08-31, 14:03   

To prawda, grałem na WoG-u, ale mapa nie-zwogowana była.
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-08-31, 15:22   

Nawet jak mapa nie jest zwogifikowana, to wszystko zmienia sie calkowicie, a Misja staje sie tedy latwiutka plansza(w koncu ten caly ogr to kolejna jednostka do armii, i to calkiem dobra). A te Balisty ktore przyzywa, to poezja.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
isan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1541
Wysłany: 2010-09-01, 16:54   

yo

albo ślepy jestem, albo nie wiem już co :-D

mam taki problem:

http://img62.imageshack.us/gal.php?g=58456735.jpg

gdzie nie pójde, to przegram :->
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-09-01, 16:59   

ajzaN` napisał/a:
mam taki problem:

http://img62.imageshack.us/gal.php?g=58456735.jpg

gdzie nie pójde, to przegram
Musisz oczyścić teren na północny zachód od bramy (da się), tam są podziemia, gdzie robi się questa na upa beha.
 
isan



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 1541
Wysłany: 2010-09-01, 17:14   

nie ogarniam tej mapy :-D


http://img155.imageshack....=beztytuuyj.jpg


smoków nie ma bata, pików też. wiec? 8-)
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2010-10-25, 10:24   

Zarówno piki jak i smoki da się pokonać.
Najpierw ubij smoki.
W tej walce po prostu pomyśl :)

Mapy nie udało się przejść, ponieważ nie umiem pokonać bohatera z hydrami (tego w podziemiach, którego musi pokonać Święty Mikołaj)
Komuś się to udało?!
Jednak miałem szczęście, bo udało mi się przejść Misję.
Świetna mapa
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-14, 16:43   

To powiedz, jak żeś czarne smoki pokonał? Kazałeś pomyśleć, ja pomyślałem, ale i tak nie wychodzi. Smoki mają pierwszy ruch, a uzdrowienie nie pomaga zbyt wiele.
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-11-14, 16:54   

Ja smokow nie pokonalem bez kodow, nie ma bata aby je pokonac.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Tilogour 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 50
Dołączył: 25 Paź 2010
Posty: 945
Wysłany: 2010-11-14, 16:58   

Da się spokojnie. Trzeba tylko pomyśleć :))
W razie czego mogę Ci podać rozwiązanie na pw
BTW: Tego z hydrami też pokonałem
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2010-11-14, 17:06   

Tilgour, wyslij mi na SB/GG te info(mapki juz tobie wyslalem(.

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-14, 17:13   

Tilogour napisał/a:
W razie czego mogę Ci podać rozwiązanie na pw


Czego na pw, inni też chcą wiedzieć :(
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group