Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Kącik artystyczny - Opublikuj swoją twóczość!
Autor Wiadomość
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2012-07-13, 08:06   

Krzemo, wygrales ten temat. http://www.pown.it/3029

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-13, 14:10   

To ja też coś wrzucę.
Bawię się od jakiegoś czasu w modowanie gier - głównie robię modele 3D. Nie założyłem jeszcze własnego folio, ale przedstawiam kilka renderów różnych różności:

http://i952.photobucket.c...ls/tavern2c.jpg

http://i952.photobucket.c...narender3-1.jpg

http://i952.photobucket.c...0Models/r5a.jpg

http://i952.photobucket.c...s/render2-2.jpg

http://i952.photobucket.c...ls/tapeta-1.jpg

http://i952.photobucket.c...s/render1-7.jpg

http://i952.photobucket.c...8/render1-3.jpg

http://i952.photobucket.c...els/screen2.jpg

http://i952.photobucket.c...X-HP-RENDER.jpg

Pozdrawiam,
Wojtek.
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2012-07-14, 14:27   

Z tym 16 lat to poważnie piszesz?

Chopie, naprawdę przyzwoicie. Musisz pewnie od dawna w tym siedzieć.

Rozród nie jest prawem człowieka.
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-14, 20:08   

Siedzę około roku "na poważnie".

Mimo wszystko nie jestem do końca zadowolony z tych modeli jak na nie patrze. Wiele rzeczy możnaby zrobić lepiej - np. nierówne dachówki na głównym dachu i poddaszu. Aktualnie pracuję nad modami do gry Mount&Blade: Warband. W przyszłym tygodniu mam zamiar wziąć się za poważniejszy projekt i wymodelować kilka blasterów i śmigaczy z Gwiezdnych Wojen.

Spotykając się z tak miłym przyjęciem tych projektów, chętnie pokażę wyniki dalszej mojej pracy jeżeli chcecie :).

Dziękuję i pozdrawiam,
Wojtek.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2205
Wysłany: 2012-07-14, 21:27   

Fajne prace. Ja tylko tworzę w photoshopie, bo do rysowania nie mam talentu.
 
 
Sandra 
Mroczny Gracz >;]



Pomogła: 2 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 31 Paź 2008
Posty: 723
Skąd: Askądsąlisze
Wysłany: 2012-07-15, 22:24   

Vojan, więcej :-D Proszę :3

Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić by zaczął się bać...
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-16, 00:26   

Dobra, znalazłem jeszcze kilka. Być może warte pokazania. Przepraszam za studio, ale muszę jeszcze to opanować :P.

http://i952.photobucket.c...i-fi-final2.jpg - miasto sci-fi. Tapeta, której długo używałem. Wiem, że można było zrobić lepiej, np. dodając efekt mgły, gdyż pod koniec widać, że domki się kończą i jest przepaść :/.

http://i952.photobucket.c.../render2-11.jpg - 18 rodzajów katan i 2 saye. W zasadzie to jeden model ze zmienianymi teksturami.

http://i952.photobucket.c...s/render3-7.jpg - jedna z katan w przybliżeniu.

Mam nadzieję, że się podoba.

Pozdrawiam,
Wojtek.
 
 
Sandra 
Mroczny Gracz >;]



Pomogła: 2 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 31 Paź 2008
Posty: 723
Skąd: Askądsąlisze
Wysłany: 2012-07-16, 00:41   

Vojan napisał/a:
gdyż pod koniec widać, że domki się kończą i jest przepaść :/.

nie zauważyłam, dopiero jak przeczytałam to zaczęłam szukać...
WOW katany <3333
Podoba się :)

Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić by zaczął się bać...
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-16, 00:44   

Pracuję w 3DS Maxie 2012 (ale zrobię przesiadkę na 13'tkę). Tekstury głównie biorę z neta i przerabiam w Photoshopie, lub jeżeli trzeba rysuję je od początku sam. Dlatego w którymś temacie się pytałem Sandry czy pracuje na tablecie, bo to mi jeszcze nie wychodzi najlepiej, ale człek się całe życie uczy :P.
A działam bez poradników głównie. Jeśli tak, to głównie by się nauczyć pewnych opcji. Koncept tego sci-fi miasta był chyba z jakiejś okładki od książki. Wyrobiłem sobie taki nawyk, że jak patrze na jakiś przedmiot to zawsze myślę w jaki sposób można go wymodelować :P.


Pracuję właśnie przy modzie przenoszący świat w średniowieczną Japonię, więc robię katany, nagamaki, naginaty i wszelkie inne tego typu bronie.

Ale dostałem kilka zleceń i niedługo się zabieram za wczesnośredniowieczne chaty i posągi, więc i miejsce na miecz dwuręczny się znajdzie. Mimo wszystko może jeszcze kilka pagod (dobrze odmieniłem?) zrobię :). Miło mi, że spotkałem się z pozytywną reakcją :P.

PS. Miałem dylemat, którą tsubę (jelec inaczej) wybrać do tego zbliżonego renderka katany :P.
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-07-16, 08:10   

Vojan napisał/a:
bo to mi jeszcze nie wychodzi najlepiej, ale człek się całe życie uczy :P.
Chłopie jeszcze całe życie przed Tobą, trzymaj tak dalej, a na pewno nei zginiesz.
Vojan napisał/a:
pagod (dobrze odmieniłem?)

Tak, to jest poprawna odmiana, ciekawe, ilu forumowiczów musiało przez Ciebie pogooglować.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Lowcakur 
von Hackfleish



Pomógł: 7 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 910
Skąd: Drakmoor
Wysłany: 2012-07-16, 09:38   

Vojan napisał/a:
naginaty


<3

Vojan napisał/a:
Ale dostałem kilka zleceń i niedługo się zabieram za wczesnośredniowieczne chaty i posągi, więc i miejsce na miecz dwuręczny się znajdzie.


Ekspetrt zwraca uwage, iz moda na miecze dwureczne to schylek sredniowiecza i renesans ^^

One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-16, 10:46   

To zrobię dwuręczne topory :P.
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2012-07-16, 14:47   

Najlepiej od razu wrzucić coś trzyręcznego. :-P

Vojan, imponujesz. Grafika 3D, Japonia… Skąd się na tym znasz? A, i czy dostrzegasz jakieś ślady kultury japońskiej w Heroes III, np. w Bastionie?

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-04-25, 19:28, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Vojan 
make my day


Wiek: 28
Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 31
Skąd: GD
Wysłany: 2012-07-16, 14:57   

Owszem - dostrzegam. Dawno nie grałem Bastionem, ale z tego co pamiętam to gildia magów to pagoda. i stocznia ma trochę posmak japońskich chat.

Zawsze chciałem robić gry, to pościągałem co trzeba (najpierw Sketchup, potem Wings i wreszcie 3DS Max :D) i jadę.

Nie sądziłem, że tak się spodoba :D. Miło mi :).
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 29
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2012-07-16, 15:00   

Gry to spory interes.

Może się kiedyś załapiesz do Ubisoftu i zrobisz porządne Heroes VII albo Might and Magic X. :-P

Rozród nie jest prawem człowieka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 4 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group