Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-02, 12:54
Autor tematu wyraźnie wskazał, że nie mamy żadnej magii na expercie. A co do blokowania strzelaków to nie popieram w żaden sposób na początku bitwy. Teleportacja raczej do przerzucania takich jednostek jak hydry, enty czy gorgony w walkę.
Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 320
Wysłany: 2011-07-02, 13:14
Cytat:
Tak można rozprawiać bez końca, wszystko zależy od magii/armii/bohatera/statów/artefaktów.
Dokładnie, za każdym razem jest takie denne wypominanie "a co jak przeciwnik ma kulkę" lub "a co jeśli przeciwnik ma płaszczyk" etc.. nie da się ustalić uniwersalnej taktyki na każdego, można jedynie ustalić najlepszą, ale i tak zawsze jest coś, co może ją popsuć- branie każdej takiej pierdołki pod uwagę mija się z celem, bo nigdy nie dojdziemy do ładu
"The problem with stupid people is that they’re too stupid to realize how stupid they are."
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:30, w całości zmieniany 1 raz
to pytanie w temacie takie dziwne, bo przecież nie ma się wszystkich czarów. wkurza mnie brak przyspieszenia. ale w takim przypadku, to oczywiście rzucać blindy ile wlezie.
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-08-31, 00:24
Cytat:
No jak się gra nekropolią, to zombie to jedna z jednostek, nie? Konkretniej 2 poziom, ulepszona, jeśli nie kojarzysz :P
Ale to ścierwo albo się w zamku zostawia, albo przerabia na szkiele, albo w ogóle nie kupuje. Nie dość, że brak temu wartości bojowych, to jeszcze spowalnia ci boha...
jak dla mnei jest solidną jednostką drugiego poziomu, a że spowalnai bohatera.... od czego jest logistyka i pathfinding? te punkty ruchu i tak mnie nie zbawią.
Zombie są przydatne w 5 przypadkach:
1. Fala śmierci - są wytrzymałe więc można zabrać ich kilka na walkę ze strzelakami i poczęstować podzielone neutrale falą śmierci.
2. Blokowanie - w 1 tyg czasem mogą się przydać, szczególnie w trudniejszych walkach (np. odbicie dwella rycerzy).
3. Puszka/quest z nimi - ilość otrzymanych zombiaków z tych źródeł jest bardzo duża, więc mogą stanowić solidny tank w czasie walki.
4. Utopia - smoki lubią zombie.
5. FB - why not?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum