Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Magia podczas bitwy ze sporą armią
Autor Wiadomość
Hektor
Oszołom



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 318
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2011-07-02, 12:54   

Autor tematu wyraźnie wskazał, że nie mamy żadnej magii na expercie. A co do blokowania strzelaków to nie popieram w żaden sposób na początku bitwy. Teleportacja raczej do przerzucania takich jednostek jak hydry, enty czy gorgony w walkę.




 
 
Kisiel 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 30
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 320
Wysłany: 2011-07-02, 13:14   

Cytat:
Tak można rozprawiać bez końca, wszystko zależy od magii/armii/bohatera/statów/artefaktów.

Dokładnie, za każdym razem jest takie denne wypominanie "a co jak przeciwnik ma kulkę" lub "a co jeśli przeciwnik ma płaszczyk" etc.. nie da się ustalić uniwersalnej taktyki na każdego, można jedynie ustalić najlepszą, ale i tak zawsze jest coś, co może ją popsuć- branie każdej takiej pierdołki pod uwagę mija się z celem, bo nigdy nie dojdziemy do ładu

"The problem with stupid people is that they’re too stupid to realize how stupid they are."
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-07, 12:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-29, 17:28   

to pytanie w temacie takie dziwne, bo przecież nie ma się wszystkich czarów. wkurza mnie brak przyspieszenia. ale w takim przypadku, to oczywiście rzucać blindy ile wlezie.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-08-29, 22:54   

Bron napisał/a:
przyspieszenia

Jest jeszcze spowolnienie, która w zasadzię ja wolę od przyspieszenia. Ciężko nie trafić na żadne ztych dwóch.
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-30, 15:05   

ja tam lubię połączenie expert haste + expercka taktyka. Jest wtedy szansa, że zombie w końcu się doczłapie do przeciwnika :mrgreen:
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-08-30, 22:48   

Bron napisał/a:
zombie

Po co ci zombie w armii?
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-31, 00:22   

Leance napisał/a:
Bron napisał/a:
zombie

Po co ci zombie w armii?


No jak się gra nekropolią, to zombie to jedna z jednostek, nie? Konkretniej 2 poziom, ulepszona, jeśli nie kojarzysz :P
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2011-08-31, 00:24   

Cytat:
No jak się gra nekropolią, to zombie to jedna z jednostek, nie? Konkretniej 2 poziom, ulepszona, jeśli nie kojarzysz :P

Ale to ścierwo albo się w zamku zostawia, albo przerabia na szkiele, albo w ogóle nie kupuje. Nie dość, że brak temu wartości bojowych, to jeszcze spowalnia ci boha...
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-31, 00:32   

jak dla mnei jest solidną jednostką drugiego poziomu, a że spowalnai bohatera.... od czego jest logistyka i pathfinding? te punkty ruchu i tak mnie nie zbawią.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-08-31, 03:28   

Zombie są przydatne w 5 przypadkach:
1. Fala śmierci - są wytrzymałe więc można zabrać ich kilka na walkę ze strzelakami i poczęstować podzielone neutrale falą śmierci.
2. Blokowanie - w 1 tyg czasem mogą się przydać, szczególnie w trudniejszych walkach (np. odbicie dwella rycerzy).
3. Puszka/quest z nimi - ilość otrzymanych zombiaków z tych źródeł jest bardzo duża, więc mogą stanowić solidny tank w czasie walki.
4. Utopia - smoki lubią zombie.
5. FB - why not?
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-08-31, 12:35   

co to ten skrót "fb"? pewnie wiem, ale jakoś nie kojarzę :P
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-08-31, 13:19   

Final battle, czyli walka z głównymi siłami.
 
 
Bron


Dołączył: 24 Sie 2011
Posty: 88
Wysłany: 2011-09-01, 00:44   

Malekith napisał/a:
Final battle, czyli walka z głównymi siłami.


dzięki za wyjaśnienie. Ja po prostu tego tak nie nazywam
 
eriatarka


Dołączył: 14 Gru 2009
Posty: 41
Wysłany: 2011-10-20, 14:23   

Leance napisał/a:
Polecam też pobawić się klątwą/błogosławieństem ze strzelokami o sporej rozpiętości obrażeń (np. jaszczuroludzie).


Klątwa na ekspercie sprawia, że jednostki zadają MNIEJSZE niż minimalne obrażenia, więc świetnie zadziała nawet na Nagi albo Archanioły
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2011-10-20, 14:25   

O 1 mniejsze, więc nie jest to drastyczna różnica.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group