Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paweł
2010-06-29, 15:53
Miniliga AW - fiksy i template'y
Autor Wiadomość
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-06-29, 18:34   

Cytat:
Co dziwne przy rocznym terminarzu na ewentualnie potwierdzenie miałem nie więcej niż kilka godzin. Żenada.

Tak to jest jak pisze się z gościa i sieje się później zamieszanie, że pisze ktoś inny.
Ciężko było się zalogować?
Żenada.
Jesteś zapisany, wynikłe z tego poprawki zostaną naniesione jutro. Jeżeli ktoś chce się jeszcze zgłosić niech zrobi to dziś.

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-06-29, 19:45   

Najpierw zalogowany piszesz że to co ktoś z gościa napisał to nie byłeś ty, a teraz masz jakieś pretensje bez sensu. Aha i jeśli nie ma napisane że musisz być zalogowany, to nie miej potem pretensji jak ktoś jako gość "Tiamath" napisze że przegrałeś z kimś grę i będzie to prawomocne.
Kiedyś pisałeś że jak jesteś w pracy to kierownicza opieprza i nie mogłeś się logować, ale jak wrócisz do domu to chyba nie problem?
 
Tiamath
Gość
Wysłany: 2010-06-29, 22:42   

Czy w pracy czy w domu mam napiety grafik ale to nie istotne.
Ważne jest to w jaki sposób jest zrobiona eliminacja kto gra a kto nie.
O 23 jestem na liście a nastepnego dnia popołudniu już nie.
Jak przeczytasz uwaznie to zobaczysz ze nie kwestionowalem swojego udzialu w lidze, pomimo tego ze ktos napisal to za mnie( tak mi sie wydaje ale moze sam to napisalem).
Res ipsa loquitur.
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4006
Wysłany: 2010-07-04, 17:30   

2sm4d
8mm6
Jebus
Pc2
Blance

To jest lista templi, na których będziemy grali do ligi. Wielkość mapy zależy od wybierającego. Jak ktoś chce to może już zacząć grać pierwszą kolejkę. ;-)
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-04, 21:58   

Pawle, podaj jeszcze na jakim rozmiarze i na jakim procencie będziemy grać.
Moja propozycja
2sm4d3 L+U 160%
8mm6 XL+U 160%
Jebus XL 130%
Pc2 M 130%
Balance L 130%


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4006
Wysłany: 2010-07-04, 22:18   

yarzapp napisał/a:
2sm4d3 L+U 160%
8mm6 XL+U 160%
Jebus XL 130%
Pc2 M 130%
Balance L 130%


Niech tak będzie. ;-)

P.S. Ja mam już dosyć templa Blance. Chyba nawet najtwardszy masochista wymiękłby. Generowałem dziś aż 15 map i każda była pełna bugów. Np. zblokowane kopalnie, zblokowane drugie miasto, piaskowa droga, albo nawet z miasta wyjść się nie dało, bo krok od niego stała horda up strzelców drugiego lvl. :-?
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-05, 01:32   

Paweł napisał/a:
Ja mam już dosyć templa Blance. Chyba nawet najtwardszy masochista wymiękłby. Generowałem dziś aż 15 map i każda była pełna bugów. Np. zblokowane kopalnie, zblokowane drugie miasto, piaskowa droga, albo nawet z miasta wyjść się nie dało, bo krok od niego stała horda up strzelców drugiego lvl. :-?

No ja ostatnio co z bosem próbuję pc2 odpalić, to są bugi i bloki, po godzinie dajemy sobie spokój, na balance już trochę lepiej


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-07-05, 11:54   

Yarzapp podaj 3 powody dlaczego 2sm4d i 8mm6 mają być na 160%. Bo w tym momencie nie da się grac dobrze castlem(anioły), towerem(jak wiadomo czasem nie da sie pograć na 130%), inferno kompletnie wymieka, bagno tez wymięka bo teren bagna jest biedny, dung musi sie sporo napracować i watpię czy na 8mm6 postawi smoki w 2tyg...
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4006
Wysłany: 2010-07-05, 12:01   

Najlepiej wszystko rozgrywać na 130%. Dziś to sprawdzałem i przyznaję rację Altowi. Czyli:
2sm4d3 L+U 130%
8mm6 XL+U 130%
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-06, 00:15   

Właściwie to są te same mapki co w WC, tylko zamiast panica pc2, tak więc zaproponowałem 160%, ponieważ tam się je gra na 160% i ruskim nie przeszkadza to w stawianiu aniołów na 2sm4d3. Ale ruscy to ruscy, z drugiej strony 160% dyskryminuje zdecydowanie towera, raz spróbowałem zagrać 8mm6 na 160% towerem, skończyło się na tym, że w 1 tygu nie postawiłem nawet magów, bo nie było skąd wziąć dwóch zasobów, a infernem jest ok, trochę gorzej jak się w podziemiach zaczyna. To była tylko taka moja propozycja, nic nie narzucam :)

A rozmiary wszystkim pasują?


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-07-06, 08:19   

A i jeszcze jedno, jakimi zamkami wolno grać jakimi nie wolno. Czy jeśli mamy np. inferno/necro i wylądujemy w podziemiu jest restart(podziemie jest bardzo bardzo biedne).
Dalej na jakich mapach gramy z dwelami i jednostkami z banków(na pc2/balance jeden wylosuje mnie drugi więcej, statami za bardzo nie da się nadrobić bo jest mało artefaktów, czarów wysokiego lvl tez nie).
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4006
Wysłany: 2010-07-06, 09:03   

Dokładnie takie same zasady jak w MAW są. Było już wcześniej o tym mówione.

Ponadto nie można grać cały czas jednym miastem - trzy gry po kolei muszą być rozgrywane innym miastem, bo nie chcemy, aby ktoś grał cały czas np. Bastionem, tak jak to robią zboczeńcy Herosowi na generatorach Blance. ;-)
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-06, 09:56   

altaeir napisał/a:
Dalej na jakich mapach gramy z dwelami i jednostkami z banków(na pc2/balance jeden wylosuje mnie drugi więcej, statami za bardzo nie da się nadrobić bo jest mało artefaktów, czarów wysokiego lvl tez nie).

Mi pasuje taka wersja jak się zawsze grało: pc2 bez aniołów, wiwek i dwelli, natomiast balance odwrotnie.

[ Dodano: 2010-07-07, 10:33 ]
Skwer napisał/a:
Jestem za. 3 gry po kolei = rodzaje miast.

Mam pytanie, czy na potrzeby tej zasady losowe miasto jest kwalifikowane jako oddzielne miasto i nie można dwa razy pod rząd na przykład zagrać losowo?


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-07-09, 21:14   

moze ktos by jakies grupy zrobil

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-11, 10:00   

Bosie, kolejki już są :)

Ponawiam pytanie.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group