Co dziwne przy rocznym terminarzu na ewentualnie potwierdzenie miałem nie więcej niż kilka godzin. Żenada.
Tak to jest jak pisze się z gościa i sieje się później zamieszanie, że pisze ktoś inny.
Ciężko było się zalogować?
Żenada.
Jesteś zapisany, wynikłe z tego poprawki zostaną naniesione jutro. Jeżeli ktoś chce się jeszcze zgłosić niech zrobi to dziś.
Najpierw zalogowany piszesz że to co ktoś z gościa napisał to nie byłeś ty, a teraz masz jakieś pretensje bez sensu. Aha i jeśli nie ma napisane że musisz być zalogowany, to nie miej potem pretensji jak ktoś jako gość "Tiamath" napisze że przegrałeś z kimś grę i będzie to prawomocne.
Kiedyś pisałeś że jak jesteś w pracy to kierownicza opieprza i nie mogłeś się logować, ale jak wrócisz do domu to chyba nie problem?
Tiamath Gość
Wysłany: 2010-06-29, 22:42
Czy w pracy czy w domu mam napiety grafik ale to nie istotne.
Ważne jest to w jaki sposób jest zrobiona eliminacja kto gra a kto nie.
O 23 jestem na liście a nastepnego dnia popołudniu już nie.
Jak przeczytasz uwaznie to zobaczysz ze nie kwestionowalem swojego udzialu w lidze, pomimo tego ze ktos napisal to za mnie( tak mi sie wydaje ale moze sam to napisalem).
Res ipsa loquitur.
To jest lista templi, na których będziemy grali do ligi. Wielkość mapy zależy od wybierającego. Jak ktoś chce to może już zacząć grać pierwszą kolejkę.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-04, 21:58
Pawle, podaj jeszcze na jakim rozmiarze i na jakim procencie będziemy grać.
Moja propozycja
2sm4d3 L+U 160%
8mm6 XL+U 160%
Jebus XL 130%
Pc2 M 130%
Balance L 130%
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
2sm4d3 L+U 160%
8mm6 XL+U 160%
Jebus XL 130%
Pc2 M 130%
Balance L 130%
Niech tak będzie.
P.S. Ja mam już dosyć templa Blance. Chyba nawet najtwardszy masochista wymiękłby. Generowałem dziś aż 15 map i każda była pełna bugów. Np. zblokowane kopalnie, zblokowane drugie miasto, piaskowa droga, albo nawet z miasta wyjść się nie dało, bo krok od niego stała horda up strzelców drugiego lvl.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-05, 01:32
Paweł napisał/a:
Ja mam już dosyć templa Blance. Chyba nawet najtwardszy masochista wymiękłby. Generowałem dziś aż 15 map i każda była pełna bugów. Np. zblokowane kopalnie, zblokowane drugie miasto, piaskowa droga, albo nawet z miasta wyjść się nie dało, bo krok od niego stała horda up strzelców drugiego lvl.
No ja ostatnio co z bosem próbuję pc2 odpalić, to są bugi i bloki, po godzinie dajemy sobie spokój, na balance już trochę lepiej
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Yarzapp podaj 3 powody dlaczego 2sm4d i 8mm6 mają być na 160%. Bo w tym momencie nie da się grac dobrze castlem(anioły), towerem(jak wiadomo czasem nie da sie pograć na 130%), inferno kompletnie wymieka, bagno tez wymięka bo teren bagna jest biedny, dung musi sie sporo napracować i watpię czy na 8mm6 postawi smoki w 2tyg...
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-06, 00:15
Właściwie to są te same mapki co w WC, tylko zamiast panica pc2, tak więc zaproponowałem 160%, ponieważ tam się je gra na 160% i ruskim nie przeszkadza to w stawianiu aniołów na 2sm4d3. Ale ruscy to ruscy, z drugiej strony 160% dyskryminuje zdecydowanie towera, raz spróbowałem zagrać 8mm6 na 160% towerem, skończyło się na tym, że w 1 tygu nie postawiłem nawet magów, bo nie było skąd wziąć dwóch zasobów, a infernem jest ok, trochę gorzej jak się w podziemiach zaczyna. To była tylko taka moja propozycja, nic nie narzucam :)
A rozmiary wszystkim pasują?
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
A i jeszcze jedno, jakimi zamkami wolno grać jakimi nie wolno. Czy jeśli mamy np. inferno/necro i wylądujemy w podziemiu jest restart(podziemie jest bardzo bardzo biedne).
Dalej na jakich mapach gramy z dwelami i jednostkami z banków(na pc2/balance jeden wylosuje mnie drugi więcej, statami za bardzo nie da się nadrobić bo jest mało artefaktów, czarów wysokiego lvl tez nie).
Dokładnie takie same zasady jak w MAW są. Było już wcześniej o tym mówione.
Ponadto nie można grać cały czas jednym miastem - trzy gry po kolei muszą być rozgrywane innym miastem, bo nie chcemy, aby ktoś grał cały czas np. Bastionem, tak jak to robią zboczeńcy Herosowi na generatorach Blance.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-07-06, 09:56
altaeir napisał/a:
Dalej na jakich mapach gramy z dwelami i jednostkami z banków(na pc2/balance jeden wylosuje mnie drugi więcej, statami za bardzo nie da się nadrobić bo jest mało artefaktów, czarów wysokiego lvl tez nie).
Mi pasuje taka wersja jak się zawsze grało: pc2 bez aniołów, wiwek i dwelli, natomiast balance odwrotnie.
[ Dodano: 2010-07-07, 10:33 ]
Skwer napisał/a:
Jestem za. 3 gry po kolei = rodzaje miast.
Mam pytanie, czy na potrzeby tej zasady losowe miasto jest kwalifikowane jako oddzielne miasto i nie można dwa razy pod rząd na przykład zagrać losowo?
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum