Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Bezsensowne pojedynki 1 vs 1
Autor Wiadomość
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-26, 15:53   

W sumie w 1 dzień ciężko przerobić te impy, gogi i psy z nowej populacji i może jeszcze mięso z innych miast w 1 dzień(oczywiście poprzednie dwie populacje trzeba mieć już przerobione), ale czasem się to udaje.
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-26, 15:54   

Pentacz napisał/a:
Maszkarra napisał/a:
Nie ma gorszych i lepszych miast, są tylko gorsi i lepsi gracze

To spróbuj rozbić 3 archanioły i odpowiednik mieczy, łuczników, mnichów i halabard z zamku 1 dnia drugiego tygodnia, albo w 1tygu czymś 150trogli/gremli upg + reszta woja.


Czyli wszystko non upg czy na upg archa w 121 też jest kasa? :lol:
Bo jak jest to musi to być jakaś ekstremalnie dobra mapa, taki jebus max :-P
Jeżeli walka byłaby bez upa (a będzie to maks 1 slot przy takiej ilości woja) to zamek ssie w walce z inferno. 3 diabły, 6 efrytów, 9 pitów, 12 demonów, 27 gogów i kilkudziesięciu śmiesznych impów. Szzcególnie polecam zwrócić uwagę na te efryty.
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-26, 15:56   

Eeee tam, diabły groźniejsze, szczególnie że mogą potraktować anioła za 150% dmg, jak się nie upilnuje. :-D
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-05-26, 16:00   

Redalion napisał/a:
szczególnie że mogą potraktować anioła za 150% dmg, jak się nie upilnuje.


Działa to też w drugą stonę ;-) Jednak blokowanie kontrataku to bardzo przydatny skill.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-26, 17:06   

Redalion napisał/a:
Eeee tam, diabły groźniejsze, szczególnie że mogą potraktować anioła za 150% dmg, jak się nie upilnuje. :-D


Zgadza się, ale drogą eliminacji level na level zostajemy z 6 efrytami i impami vs pikinierzy.
 
Pentacz 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: krk
Wysłany: 2010-05-26, 19:02   

archanioł=prawdopodobnie w twoim rozumowaniu 'upg archa'
przedstawiłem tylko 2-3sytuacje spośród bardzo wielu momentów w grze na jakiejś konkretnej mapie gdzie miasta są bardzo niewyrównane.


 
 
Tiamath


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 119
Wysłany: 2010-05-26, 20:33   

Ale zgodzisz się że zamek wygląda blado vs inferno w 121 w przykładzie który podałeś?
Inferno w 121 przy założeniu że stać nas na wszystko w 121 wygląda chyba najlepiej ze wszystkich zamków. Ma przewagę dzięki temu że ma silne i bardzo szybkie 6 i 7 level.
Chyba tylko strong i to przy założeniu że ma magię powietrza i upa beha może pokusić się o rywalizowanie z inferno w 121.
 
Pentacz 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 94
Skąd: krk
Wysłany: 2010-05-28, 01:22   

Nie zgodzę się, i nie chce mi się o tym dyskutować jedynym sensem tej wypowiedzi było dobitne pokazanie że miasta nie są równe i czy w 1/2/1 na bogatej mapce jest lepsze inferno czy zamek czy co innego już bez różnicy.


 
 
Vincent
beastmaster



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 63
Wysłany: 2010-05-28, 11:56   

Tiamath napisał/a:
Ale zgodzisz się że zamek wygląda blado vs inferno w 121 w przykładzie który podałeś?


No cóż ja się nie zgodzę, co do zamku. Jedyna przewaga inferna to to, że diabły powstrzymują kontrę, jednak anioł ma 40hp więcej i lepsze staty. Porównaj resztę jednostek. I mówię tu o jednostkach nie up. z jednostkami up inferno nie ma żadnych szans.

Tiamath napisał/a:
Inferno w 121 przy założeniu że stać nas na wszystko w 121 wygląda chyba najlepiej ze wszystkich zamków. Ma przewagę dzięki temu że ma silne i bardzo szybkie 6 i 7 level.


Cytadela (!), bastion, forteca, necro, strong, lochy. Moim zdaniem wygrywają. 6 i 7 levelem bitwy nie wygrasz, zresztą ifrity i arcydiabły nie są jakoś rewelacyjne.

ty masz czarne smoki ja mam wielkie gorgony
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-05-28, 12:17   

Vincent, ifryty są znakomite i dają inicjatywę w większości bitew. Diabłom się nie oddaje, demony są mocne, a pity mają niezłe walnięcie. Grając infernem w pierwszym tygodniu wybudujesz jeśli zaczynasz z 2lvl demony pity ifryty i diabły, w zamku wprawdzie w rozbudowie 2 lvl nie ma znaczenia, bo do żadnego budynku nie jest potrzebny, niemniej musisz wybierać pomiędzy aniołkami, końmi i zamkiem. Jeśli chcesz mieć zamek i: pójdziesz w anioły, to nie masz koni ani gryfów, pójdziesz w konie, to nie masz aniołów i mnichów, ogólnie kiepścizna, przeciwko infernu, które nie ma tylko psów. Oczywiście mówię o 121, gdzie w 121 w infernie upujemy ifryty, a w zamku kusze (bo w końcu założyliśmy, że zaczynamy z 2 lvl).
 
 
Vincent
beastmaster



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 63
Wysłany: 2010-05-28, 13:40   

Zakładamy, że zaczynamy z 2 lv? Gdzie to założyliśmy? Jeśli inferno nie ma gogów na starcie to Twój plan się sypie.
1 - gogi 2 - demony - 3 - czarty - 4 gildia- 5 - ifryty - 6 diabły 7 - cytadela.

1 - kuznia - 2 - miecznicy - 3 - gildia - 4 - klasztor - 5 - portal - 6- cytadela - 7 zamek.

Fakt bezsporny, że masz więcej typów jednostek, ale zamek ma ich więcej. Zakładając początek gry, taka ilość gogów ze złamaną strzałą nie wiele zrobi jednostkom zamku, a mnichowie wymuszają aby inferno podeszło. Chowańce służą jedynie do zebrania kontry, jak w końcu dojdą, a piki są też dobre w ataku. Tak więc atut 2 dodatkowych typów jednostek odpada, a zamek wymusza aby inferno podeszło doń. Anioł przewyższa diabła speedem więc taktyka - czekaj, uderz, ucieknij, diabłem nie wypali. Demony z 5 speeda będą szły dwie tury, czarty jedną (zakładając że pole bitwy jest płaskie jak stół).

W pierwszym przypadku masz rację yarzapp, mając gogi na starcie inferno faktycznie wygra. Ale w drugim? Hm... :>

ty masz czarne smoki ja mam wielkie gorgony
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-28, 14:37   

Ale teraz głupotę walnąłeś. :-P Wziąłeś w swoim "drzewku", że inferno nie ma gogów, ale za to dałeś na start zamkowi kusze. :lol: :lol: Jak jest bez nich to nic się nie zmienia, bo po prostu inferno diabły+ cyta i zamek anioły+ cyta.
Cytat:
Cytadela (!), bastion, forteca, necro, strong, lochy.

Cytadela (przy sytuacji 2 lvl na start i kas na wszystko) ma coś 70 gnoli, ze 37 lizardów, 24 ważki, 12 bazyli, 9 krów, 6 wiwek i 3 upg hydry(tylko one upg), a inferno ok. 125 impów( ponieważ jeżeli wiemy, zę spotkanie jest w 121, to bierzemy Ignasia), 30 gogów, 12 demonów, 9 pitów, 6 efrytów, 3 upg diabły( i tu nawiąże do postu yarzappa- głupotą jest, jeśli mamy kasę na wszystko, upować 6 czy 2 lvl (efryty lub łuki), lecz 7 lvl- archy, arcydiabły, up behy itd.). Przewaga inferna. Itd. Zgodzić się mogę jedynie, żę strong ma szansę (ale to Tiam napisał) no i IMO zamek jednak podobny lub ciut lepszy, bo 3 archy>3 upg diabły i ucierpią z nimi dość średnio, dając jeszcze radę nieupg ifrytom( może zginą, ale ifytów dużo nie zostanie), a reszta armii minimalnie, ale na lekką korzyść zamku. ALe jego przewaga w 121 wielka nie jest, inferno też może wygrać.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-05-28, 15:11   

Redalion napisał/a:
i zamek anioły+ cyta.
Anioły nie wymagają siedliska kuszników.
 
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-05-28, 15:29   

No to super. Nie mogę uwierzyć, że tego nie wiedziałem. I pomyśleć, że nigdy tego wcześniej nie sprawdziłem, tylko zawsze, jak nie miałem 2 lvl to robiłem tylko anioły z cytą. :-> Z lenistwa nawet nie sprawdzałem czy aniołki wymagają łuków.
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-05-28, 20:50   

Vincent napisał/a:
bastion, lochy


No chyba nie. Spróbuj postawić smoki w pierwszym tygodniu to pogadamy.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 5
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group