Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Magia sportu
Autor Wiadomość
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 14:46   Magia sportu

Magia sportu


Magia sportu polega na zastosowaniu przedmiotów i zagrywek sportowych przez bohatera, aby pomóc mu w osiągnięciu zwycięstwa lub zmusić przeciwnika do przegranej.

Historia

Historia magii sportu jest skomplikowana i strasznie długa, ale i bardzo dziwna...

Dopingalowi, pewnemu erathiańskiemu magowi, nie podobała się pewna rzecz. Otóż ludzie, według Dopingala byli słabi, wolni i mało odważni. Mag uważał, że taki człowiek nie może niczego osiągnąć. Twierdził, że musi to ulec zmianie.

Jako że Dopingalowi nie przychodziły do głowy żadne pomysły na rozwiązanie problemu, postanowił spojrzeć w swoją magiczną, kauczukową kulę, którą dostał od dziadka Alfonsa z okazji 6 rocznicy upolowania przez Dopingala pierwszej mrówki. Mag spojrzał w sferę i... zobaczył jakąś planetę, na której żyje około 7 mld ludzi (z czego ponad 2 mld stanowią mali ludzie ze skórą o kolorze piasku i ze skośnymi oczami, a drugie tyle to ludzie, których po kolorze skóry Dopingal kojarzył z drzewcami). Po wnikliwej obserwacji zobaczył to, co chciał ujrzeć – ludzi, którzy są szybcy, wytrzymali, silni i odważni.

Mag odnalazł to, co chciał. Jednak nie wiedział, jak takich ludzi „pozyskać” do Erathii. Nic nie nasuwało mu się na myśl. Jednak pomyślał sobie „ Nie mogę ich tu wziąć, ani wyczarować. Ale mogę to zrobić z ich rzeczami. Oprócz tego, za pomocą mojego transplatora stanu (Dopingal nabył ten przedmiot w sklepie z antykami w Steadwick za ćwierć złamanego dukata erathiańskiego), poznam oblicza ich pracy !

Być może domyśliliście się, że ludzie, którzy dla maga byli szybcy, wytrzymali, silni i odważni to sportowcy.

Po odczytaniu za pomocą transplatora stanu oblicza sportu, Dopingal doszedł do wniosku, że nie zawsze sport jest normalny. Zauważył, że czasami na polu walki (boisku) jedni tłuką się z drugimi, a czasami podobna sytuacja jest na trybunach. Mag na początku myślał, że wszystko jest OK – że na planecie Ziemia jedni lubią drugich, że wszyscy się kochają. Jednak było zupełnie inaczej. - Dobra. Nie możemy być grzeczni jak dzieci. Nauczę Erathiańczyków zadziorności ! - pomyślał Dopingal

Mag zauważył, że do bycia szybkim, wytrzymałym i silnym, czasami potrzebny jest wypasiony sprzęcior (Dopingal nie docenił talentu, umiejętności i woli walki u biedniejszych sportowców). Uznał, że ekwipunek jest najlepiej pozyskać od tych, co się topią w złocie.

A więc Dopingal stwierdził, że aby ludzie w Antagarichu byli lepsi, musi mieć oblicza sportu ziemskiego i sprzęt sportowców, którzy stamtąd pochodzą. Gdy podjął ostateczną decyzję, wziął się do pracy. Oblicza otrzymał za pomocą zwojów, które wysypały się z transplatora stanu, a ekwipunek miał mieć następnego dnia. Tak też się stało, a Dopingal za przesyłkę pocztową z ziemi zapłacić panu listonoszowi Bożydarowi 666 dukatów erathiańskich.

Mag rozpoczął rozpakowywanie paczek. Przy każdym przedmiocie miał karteczkę, na której było napisane, do czego jaka rzecz ma być wykorzystana.

Przedmioty, które otrzymał Dopinghal (Artefakty)

Bolid Roberta Kubicy



Opis : Zwiększa prędkość jednostek o +5

Narty Adama Małysza



Opis : Zwiększa prędkość bohatera o 2 i bohater może latać.

Buty biegowe Usaina Bolta



Opis : Wszystkie jednostki bohatera mają pierwszeństwo ataku

Korki Grzegorza Rasiaka



Opis : Zwiększają atak bohatera o 5 punktów

Rękawice bramkarskie Jerzego Dudka



Opis : Zwiększają obronę bohatera o 5 punktów

Tajner Energy Drink



Opis : Zwiększa moc bohater o 5 punktów

Guma do żucia Sir Alexa Fergusona



Opis : Zwiększa wiedzę bohatera o 5 punktów

Piłka z IV ligi polinezyjskiej



Opis : Wszystkie jednostki wroga atakują z najniższą możliwą skutecznością.

Opaska Kapitańska



Opis : Zwiększa morale o +1

Żółta kartka



Opis : Zmniejsza statystyki wrogich jednostek o 50%

Czerwona kartka



Opis : Wybrana jedna jednostka wroga zostaje całkowicie wyeliminowana na początku bitwy (gdy wróg ma jedną jednostkę – wygrywamy ; nie działa w przypadku stworzeń wyższych niż 5 level ; nie działa w przypadku, gdy w oddziale stworzeń jest więcej niż 299, dotyczy to każdego poziomu)

Gwizdek Howarda Webba



Opis : Wroga jednostka, która zaatakowała naszą jednostkę, ponosi karę (-3 morale / obniżenie statystyk o 50% / oślepienie na 2 tury)

Rękawice bokserskie Andrzeja Gołoty



Opis : Każdego dnia dostarczają bohaterowi 1200 sztuk złota

Żel do włosów Critsiano Ronaldo



Opis : Zmniejsza morale przeciwnika o -1, zwiększa nasze szczęście o +1

Zestaw biathlonowy Tomasza Sikory (narty + kijki + broń na strzelnice)



Opis : Zwiększa o 10% ruch bohatera na śniegu + zwiększa o 10% skuteczność jednostek strzelających (w tym przypadku łucznictwo nie wymagane).

Napój energetyzujący



Opis : Wszystkie Twoje jednostki zadają największe możliwe obrażenia

Po przejrzeniu wszystkich paczek Dopingal zadowolił się. - Oto mi chodziło ! Dzięki temu, mieszkańcy Antagarichu będą znacznie lepsi ! - krzyknął z radości mag. Po przejrzeniu robalopedii dowiedział się, że otrzymane przedmioty są używane przez popularnych sportowców. Od razu przyszła mu do głowy myśl, że w związku z tym ludzie z Antagarichu też będą sławni.

Następnie Dopingal rozpoczął analizę 15-tu zwojów, które wysypały się z transplatora myśli. Okazało się, że są to zaklęcia. Mag postanowił ułożyć je poziomami :

Zaklęcia opisane wg poniższego schematu :

Nazwa zaklęcia
Koszt many poziom Początkujący/Zaawansowany/Ekspert
Czas trwania
Na kogo można rzucać ?
Działanie
* Początkujący
* Zaawansowany
* Ekspert

UWAGA : Magia sportu jest unikalna, więc nie można posiąść zaklęć tej magi bez nauczenia się umiejętności Magia sportu !

I poziom

Okrzyk bojowy
5/4/3
3 tury
Jednostki własne
Czar zwiększa
* +1 morale jednej jednostce
* +1 morale i + 1 szczęście jednej jednostce
* +1 morale i + 1 szczęście wszystkim jednostkom

Krzyk kibiców
5/4/3
2 tury
Jednostki wroga
Czar zmniejsza
* - 1 morale jednej jednostce
* - 1 morale i - 1 szczęście jednej jednostce
* - 1 morale i - 1 szczęście wszystkim jednostkom

Marsz dresiarzy
6/5/4
5 tur
Mapa przygody
Czar odkrywa
* 2 losowe kopalnie na mapie
* 3 losowe kopalnie na mapie
* 4 losowe kopalnie na mapie

Splunięcie
5/4/3
2 tury
Jednostki wroga
Twoje jednostki plują na przeciwnika, co sprawia, że wrogie jednostki są spowalniane o 2 punkty
* 1 jednostka pluje , 1 jednostka zostaje spowolniona
* 2 jednostki plują , 2 jednostki zostają spowolnione
* 3 jednostki plują , 3 jednostki zostają spowolnione

Impet
5/4/3
3 tury
Twoje jednostki
Czar zwiększa
* +1 do ataku i obrony dla jednej jednostki
* +2 do ataku i obrony dla jednej jednostki
* +2 do ataku i obrony dla wszystkich jednostek

II poziom

Symulowanie urazu
7/5/4
Zależy od poziomu
Wrogie jednostki
Czar sprawia, że jedna wroga jednostka jest zmuszona do symulowania kontuzji, a więc nie może ruszać się
* przez 1 turę
* przez 2 tury
* przez 3 tury

Tarcza sportu
7/5/4
Zależy od poziomu
Twoje jednostki
Czar chroni jedną jednostkę przed magią sportu
* na 1 turę
* na 2 tury
* na 3 tury

Beknięcie
7/6/5
2 tury
Wrogie jednostki
Czar obniża szczęście wybranej jednostki wroga o
* -1
* -2
* -3

Rzut butelką z trybun
6/5/4
Natychmiastowy
Wrogie jednostki
Zadaje jednostce wroga
* 25 pkt obrażeń
* 35 pkt obrażeń
* 45 pkt obrażeń


III poziom

Pogróżki kiboli
15/12/11
Natychmiastowy (można rzucić tylko 2 razy w czasie bitwy, nie można rzucić gdy walczymy przeciwko armii złożonej z jednego oddziału)
Wrogie jednostki
Daje szanse, że wrogie jednostki przejdą na twoją stronę
* 50% szans, że 1 wroga jednostka dołączy się do Ciebie
* 75% szans, że 1 wroga jednostka dołączy się do Ciebie
* 95% szans, że 1 wroga jednostka dołączy się do Ciebie

Wskazówka taktyczna
12/11/9
3 tury
Twoje jednostki
Sprawia, że
* 1 Twoja losowa jednostka jest odporna na kontratak
* 2 Twoje losowe jednostki są odporne na kontratak
* 3 Twoje losowe jednostki są odporne na kontratak

Dekoncentracja
12/11/10
Natychmiastowy
Wrogie jednostki
Zadaje 1 wrogiej jednostce
* 340 pkt obrażeń
* 420 pkt obrażeń
* 500 pkt obrażeń


IV poziom

Zła aura
20/18/17
Natychmiastowy
Całe pole bitwy
Na pole bitwy spada ulewa z gradobiciem, zadając
* 600 pkt obrażeń wszystkim jednostkom na polu bitwy
* 700 pkt obrażeń wszystkim jednostkom na polu bitwy
* 800 pkt obrażeń wszystkim jednostkom na polu bitwy

Pseudokibic
18/16/15
Zależy od poziomu
Wrogie jednostki
Na polu bitwy pojawia się pseudokibic, który
* uniemożliwia ruch jednej jednostce wroga na 3 tury
* uniemożliwia ruch jednej jednostce wroga na 5 tur
* uniemożliwia ruch dwóm jednostką wroga na 3 tury

V poziom

Zadyma

26/24/23
Natychmiastowy
Wrogie jednostki
Natychmiast uśmierca jedną wybraną jednostkę wroga
* z poziomów 1-2
* z poziomów 1-3
* z poziomów 1-4

I w ten oto sposób Dopingal miał wszystko, czego potrzeba do stworzenia własnej magii. Nie rozumiał co prawda niektórych zaklęć, a artefakty były dla niego jakieś „Pozaerathiańskie”. - Się wytnie i zrobi się zarąbistą magie ! - Krzyknął mag.

Po opatentowaniu, rozpoczął wykłady na całym Antagarichu. Nauczał w Erathii, Avlee, Bracadzie, Krewlod, na Eofolu i w Deyji. Wkrótce jego nauki dotarły także do Tatalii, Phynaxii, na Nighon oraz na Vori. Wykłady wzbudzały ogromne zainteresowanie, a każdy przybyły wychodził z nich zainteresowany. Niektórzy mówili, że koniecznie muszą tego nauczyć innych. I w ten oto sposób magia sportu stała się sławna na całym Antagarichu.

Zastosowanie

Magia sportu początkowo była dla każdego dziwna. Dziwne zaklęcia, dziwne artefakty. Ale z czasem zaczęto pojmować tą magie, ponieważ wierzono, że może ona czynić cuda (te słowa mówił Dopingal na wykładach). Zaklęć (przypadkowo) uczyli się zwykli ludzie, którzy nawet nie mieli zdolności magicznych. Wkrótce nadeszły złote czasy magii sportu. Dla niektórych magów stała się ona ważniejsza od czterech magii żywiołów.

Magię zaczęto stosować na masową skalę. Pierwsze, udokumentowane użycie było w czasie bitwy o ławkę pod karczmą „Łysy Behemot” w Ulgak. Wtedy to, za pomocą zaklęcia zadyma, grupa żuli dowodzona przez Mietka Kanię, rozbiła pijaków, na których czele stał Ziutas Kowalski.

Po raz pierwszy w walnej bitwie magii użyto pod Northcape (Avlee), kiedy to armia Nighonu pokonała wojska elfów. Kluczową rolę w tej bitwie odegrało zaklęcie „Zła aura”.

Zaklęcie „Marsz dresiarzy” odegrało ważną rolę w życiu Romka, pewnego grabarza z Erathii. Miał on dość kopania grobów (około 30 lat pracy). Postanowił więc wysłać dresiarzy, aby znaleźli kopalnie i przyprowadzili górników, którzy mieli być niewolnikami dla Romka i wykonywać za niego pracę. Marzenia grabarza zostały zrealizowane i mógł on odejść na szczęśliwą emeryturę.

Czar „Splucie” wpłynął na losy oblężenia Cytadeli w Hongmak. Broniący miasta tatalończycy zaczęli ponad murami pluć na oblegających cytadelę barbarzyńców, zmuszając ich do odwrotu.

Nohauntiar, mało znany nekromanta, nie wiedział jak pokonać bracadyjczyków. Postanowił, że użyje zaklęcia „Pogróżki kiboli”. Liczył, że uda mu się zmusić niektóre wrogie jednostki do zmiany strony w bitwie. Tak też się stało, a oddział 30 nag przeszedł pod jego rozkazy, co przyczyniło się do klęski armii z Bracady.

„Okrzyk bojowy” i „Beknięcie” zostało szczególnie docenione przez elementalistów i wędrowców, którzy walczyli z nekromantami i rozbójnikami.

Artefakty magii sportu odgrywały bardzo ważną rolę. Wiele razy bohater, który je używał, wygrywał bitwę. Miał lepszą armię pod względem moralnym i względem szczęścia, czasami miał większe statystyki. Ciekawy jest przypadek Cześka Pierdzibrzucha, który będąc sam, używając artefaktu Czerwona kartka, pokonał hordę demonów.

Nauka

Magii sportu można się nauczyć tak jak każdej innej umiejętności – wraz z rozwojem postaci.

Szansa na nauczenie się

Rycerz – 4 ; Kleryk – 6 ; Łowca – 3 ; Druid – 6 ; Mag – 5 ; Alchemik – 6 ; Demon – 3 ; Heretyk – 4 ; Suweren – 4 ; Czarnoksiężnik – 5 ; Rycerz Śmierci – 4 ; Nekromanta – 6 ; Barbarzyńca – 5 ; Mag bitewny – 4 ; Władca Bestii – 4 ; Wiedźma – 2 ; Elementalista – 4 ; Wędrowiec – 4

Szanse na zaklęcia w gildii magów

UWAGA : 1.1 oznacza zaklęcie – w tym przypadku jest to zaklęcie , które zostało umieszczone pierwsze w moim spisie zaklęć magii sportu na pierwszym poziomie (chodzi o zaklęcie okrzyk bojowy). A więc np. zaklęcie 2.4 to rzut butelką z trybun – zostało ono umieszczone na czwartym miejscu na poziomie drugim w moim spisie zaklęć.

Zamek : 1.1 – 8 | 1.2 – 4 | 1.3 – 4 | 1.4 – 4 | 1.5 – 7 | 2.1 – 4 | 2.2 – 6 | 2.3 – 4 | 2.4 – 4 | 3.1 – 3 | 3.2 – 8 | 3.3 – 5| 4.1 – 0 | 4.2 – 4|

Bastion : 1.1 – 6 | 1.2 – 3 | 1.3 – 3 | 1.4 – 4 | 1.5 – 7 | 2.1 – 5 | 2.2 – 7 | 2.3 – 3 | 2.4 – 3 | 3.1 – 2 | 3.2 – 7 | 3.3 – 6 | 4.1 – 7 | 4.2 – 3 | 5.1 – 2|

Forteca : 1.1 – 4 | 1.2 – 3 | 1.3 – 2 | 1.4 – 6 | 1.5 – 4 | 2.1 – 7 | 2.2 – 6 | 2.3 – 5 | 2.4 – 5| 3.1 – 4 | 3.2 – 4 | 3.3 – 7 | 4.1 – 6 | 4.2 – 3 | 5.1 – 5 |

Inferno : 1.1 – 8 | 1.2 – 7 | 1.3 – 8 | 1.4 – 4 | 1.5 – 3 | 2.1 – 7 | 2.2 – 5 | 2.3 – 7 | 2.4 – 6 | 3.1 – 8 | 3.2 – 4 | 3.3 – 6 | 4.1 – 8 | 4.2 – 6 | 5.1 – 9 |

Loch : 1.1 – 6 | 1.2 – 6 | 1.3 – 7 | 1.4 – 5 | 1.5 – 4 | 2.1 – 5 | 2.2 – 5 | 2.3 – 8 | 2.4 – 5 | 3.1 – 9 | 3.2 – 5 | 3.3 – 7 | 4.1 – 8 | 4.2 – 6 | 5.1 – 6 |

Nekropolia : 1.1 – 5 | 1.2 – 6 | 1.3 – 8 | 1.4 – 7 | 1.5 – 0 | 2.1 – 6 | 2.2 – 6 | 2.3 – 8 | 2.4 – 5 | 3.1 – 8 | 3.2 – 4 | 3.3 – 7 | 4.1 – 9 | 4.2 – 7 | 5.1 – 9 |

Wrota żywiołów : 1.1 – 5 | 1.2 – 5 | 1.3 – 6 | 1.4 – 6 | 1.5 – 5 | 2.1 – 5 | 2.2 – 9 | 2.3 – 7 | 2.4 – 6 | 3.1 – 5 | 3.2 – 6 | 3.3 – 8 | 4.1 – 8 | 4.2 – 7 | 5.1 – 6

Twierdza : 1.1 – 8 | 1.2 – 8 | 1.3 – 8 | 1.4 – 4 | 1.5 – 5 | 2.1 – 5 | 2.2 – 2 | 2.3 – 9 | 2.4 – 7 | 3.1 – 8 | 3.2 – 3 | 3.3 – 6

Cytadela : 1.1 – 7 | 1.2 – 6 | 1.3 – 5 | 1.4 – 8 | 1.5 – 5 | 2.1 – 7 | 2.2 – 3 | 2.3 – 7 | 2.4 – 4 | 3.1 – 3 | 3.2 – 3 | 3.3 - 6

Jak było napisane, wielu przypadkowych ludzi nauczyło się magii sportu, ale na bardzo słabym poziomie. Prawie wszyscy „przypadkowi uczniowie” po pewnym czasie utracili umiejętności związane z magią sportu.

Magia nie ma żadnych bohaterów. Dopingal nie chciał zostać bohaterem, gdyż stwierdził,że nie może walczyć, ponieważ musiałby często opuszczać pole walki z powodu załatwienia własnych potrzeb fizjologicznych.

Większość zaklęć w magii to czary, które wspomagają nasze wojsko oraz takie, które osłabiają przeciwnika. Jest tylko kilka zaklęć, które zadają obrazenia.


Zawołania

Dopingal urozmaicił swoją magię czymś zupełnie nowym. Każdy bohater, który opanował magię sportu na poziomie ekspert, i jest powyżej 17 poziomu doświadczenia, może użyć zawołania, które wpłynie na jednostki lub bohatera. Nie jest to zaklęcie. To po prostu słowa, które nic nie kosztują. Można je jednak użyć tylko dwa razy podczas bitwy. Oto one :

1. Ale urwał !
- Możemy tak zawołać na naszą jednostkę, która zadała efektowne obrażenia. Zmotywuje ją to do ponownego zadania wysokich obrażeń.

2. Synek ! Synek ! Nie ma takiego bicia !
- To zawołanie jest przeznaczone dla wrogich jednostek, które zadały efektywne obrażenia naszym. Zawołanie zmusi wrogi oddział do zadania słabego ciosu.

3. Wypier**lać !
- Można tak zawołać na jednostki przeciwnika, które zaatakowały nasze. Spowoduje to odsunięcie się stworzeń rywala od naszych na 6 pól.

4. Mały czas czasu
- Wołamy tak do naszych jednostek. Dajemy im wówczas duże prawdopodobieństwo, że wykonają podwójny atak.

5. Ja inteligenty urodziłem się, a Ty inteligencji się nauczyłeś.
- To zawołanie jest skierowane do wrogiego bohatera. Powoduje ono obniżenie jego wszystkich statystyk o 3 punkty. Zmniejsza o 1 punkt jego szczęście i morale.

6. (Za)pieprzaj dziadu !
- Można tak zawołać do naszych jednostek, jeżeli oczekujemy od nich efektywniejszych ataków.

7. Jestem hardkorem !
- Nasz bohater woła sam do siebie. Obniża na dwie tury pkt obrony naszego bohatera o 10, w zamian zwiększając punkty ataku o 10.

8. Zgadnij kotku, co mam w środku...
- Zawołanie do wrogiego bohatera. Na 2 tury do statystyk naszego bohatera dodawane są statystyki wrogiego heroesa (chodzi o pkt ataku, obrony, mocy i wiedzy).

Opinie na temat magii sportu

Cytat:
"Choć z biegiem czasu zainteresowanie tą magia zmalało, nadal jest ona silna i może dokonywać cudów"

- Balchamizer , filozof z Bracady

Cytat:
"Uczyłem się magii od dziecka. Jednak nauka tej zainteresowała mnie wyjątkowo. Nie pracował nad nią jakiś przemądrzały staruch, tylko młody mag, który chciał coś osiągnąć "

- Nunxghoun , mag z Nighon

Cytat:
" Dopingal, choć niektórzy uważali go za świra, był mądrym magiem. Jego nauki to dobre wprowadzenie w przyszłość magii "

- Drou Gadlem , znawca nauk magicznych z Avlee

Cytat:
"Nie wiedziałem, jak się tej magii oprzeć "

- Sungxiat, kreegański dowódca wojskowy

Cytat:
"Ona jest cudowna! "

- Hirghsh , podróżnik z Tidewater

Cytat:
"Ogień to czerwień, ziemia to zieleń, woda to błękit, powietrze to biel. A magia sportu? Moi koledzy mówią, że jest ona jakaś bezbarwna. Jednak nie zawsze to co kolorowe, musi być najlepsze"

- student z Celeste


Oto wyżej została opisana magia sportu, dzieło Dopingala.
Jeżeli masz jakieś zastrzeżenia, spostrzeżenia itp. - pisz !
Niektóre rzeczy z opisu magii nie muszą zgadzać się z Heroes III.

Artefakty nie mają na celu obrazić sportowców - wyglądają śmiesznie, ale wspomagają heroesa, który je nosi.
Nie wykluczam, że coś jeszcze dopiszę.
Ostatnio zmieniony przez FeestQ 2010-05-18, 14:32, w całości zmieniany 12 razy  
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-16, 15:35   

Jest trochę drobnych błędów językowych, ale nie będę ich wypisywać, bo to chyba właśnie Ty tak się za to obrażałeś. Nieźle dopracowana magia, widać, że włożyłeś w to sporo pracy. Zastanawiają mnie czary, które zadają konkretne obrażenia zależne od poziomu magii sportu. Nie lepiej dać jakieś podstawowe obrażenia (zwiększające się o ileś wraz z kolejnymi poziomami magii sportu)+jakąś stałą, mnożoną przez moc bohatera? Choć może się czepiam, pewnie odpowiedzią jest to:
FeestQ napisał/a:
Niektóre rzeczy z opisu magii nie muszą zgadzać się z Heroes III.
FeestQ napisał/a:
Przepraszam za treść rasistowską w opisie magii.
Eleganckie rozwiązanie (a czytając, już się zastanawiałem, czemu Dopingalowi nasunęła się na myśl zawartość klozetu, a nie np. czekolada^^). Masz wielkiego plusa za artefakty (Gwizdek Howarda Webba kojarzy mi się z ... :lol: ; żel do włosów Cristiano Ronaldo też miażdży :lol: ). Narty Małysza są strasznie "wypasione" - takie skrzydła anioła, tylko, że jeszcze lepsze :shock: Nie wiem, czy nie za mocne...
FeestQ napisał/a:
stwierdził,że nie może walczyć, ponieważ musiałby często opuszczać pole walki z powodu załatwienia własnych potrzeb fizjologicznych.
:mrgreen:
PS Myślałem, że ludzie, którym brakuje dystansu do samych siebie, nie mają też poczucia humoru, ale chyba się myliłem. :-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 17:42   

Gandalf napisał/a:
Jest trochę drobnych błędów językowych, ale nie będę ich wypisywać, bo to chyba właśnie Ty tak się za to obrażałeś.


Nie obraziłbym się, ale dobrze, że tych błędów nie wypisywałeś. Muszę Ci powiedzieć, że trudno uniknąć błędów w poście, którego śmiało można zaliczyć do jednego z dłuższych na forum. Dodam jeszcze, że o magii, zanim trafiła na forum, pisałem w programie Open Office Writter (zajęło mi to 8 stron). Niejednokrotnie zmieniałem fragmenty tekstu, więc może z tego powodu są jakieś błędy.

Zamierzam usunąć z tekstu rasistowski fragment. - zrobiłem

Gandalf napisał/a:
Narty Małysza są strasznie "wypasione" - takie skrzydła anioła, tylko, że jeszcze lepsze :shock: Nie wiem, czy nie za mocne...


Sam doszedłem do wniosku, że to trochę za dużo. Więc obniżę zwiększenie prędkości bohatera... - zrobiłem

Ciekawe, czy ktoś oprócz mnie i Gandalfa przeczytał to w całości... Jeśli tak, to proszę o opinie.
Ostatnio zmieniony przez FeestQ 2010-05-16, 17:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2010-05-16, 17:53   

Narty Małysza wg. mnie mają trochę nie pasująca do nich umiejętność. Latanie? Może lepiej więcej ruchu na śniegu.
 
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 17:56   

Mi bardziej pasuje latanie. W końcu z tego znamy Adama - dalekie (choć niestety nie zawsze) skoki i loty. Co do ruchu na śniegu - podsunąłeś mi pomysł na jeszcze jeden artefakt.

Edit : dodałem go. M.in. temu, że było mało o sportach zimowych.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2010-05-16, 19:21   

Artefakty to majstersztyk! Świetna Magia.
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2010-05-16, 19:40   

...sorki, ale to nudy straszne, pełno statystyk, a przecież nie o to tutaj chodzi..
fajny pomysł ze zdjęciami artefaktów, natomiast już podpisy/bonusy dodane pod nimi to lista zmarnowanych okazji na rozbawienie gawiedzi ;-)

Fantasy.. better than life..?
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 19:47   

To jest magia. Musi (powinna) być dokładnie, ciekawie i szczegółowo opisana.

bartman napisał/a:
fajny pomysł ze zdjęciami artefaktów, natomiast już podpisy/bonusy dodane pod nimi to lista zmarnowanych okazji na rozbawienie gawiedzi


Zarówno artefakty jak i czary powinny być opisane. Żadna sztuka dać artefakt, który nie ma opisu, albo opis jest jakiś banalny. Wolę napisać "Zwiększa szybkość dwóch jednostek naszego bohatera o 3 punkty" niż "Zwiększa szybkość jednostek".
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2010-05-16, 19:49   

FeestQ napisał/a:
Wolę napisać "Zwiększa szybkość dwóch jednostek naszego bohatera o 3 punkty" niż "Zwiększa szybkość jednostek".


jak dla mnie obydwa podpisy są równie banalne, ale może to tylko mój brak poczucia humoru :lol:

Fantasy.. better than life..?
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2010-05-16, 19:54   

Pierwszy jest bardziej rozbudowany. Zawiera dane liczbowe, żeby było wiadomo, ile daje czar. Gdy jest tylko napisane, że zwiększa szybkość jednostek, to nie wiadomo o ile, i trudno wskazać czy koszt czaru jest właściwy (bo chyba zgodzisz się ze mną, że np. czar który zwiększa szybkość jednostek o 2, nie powinien kosztować 20 pkt many). Tak mi się przynajmniej wydaje.

bartman napisał/a:
natomiast już podpisy/bonusy dodane pod nimi to lista zmarnowanych okazji na rozbawienie gawiedzi ;-)


Same obrazki wystarczą, aby rozśmieszyć. Trochę powagi.
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-05-21, 22:17   

FeestQ napisał/a:
Same obrazki wystarczą, aby rozśmieszyć. Trochę powagi.
Moja być prosty człowiek, nie rozumieć co Ty mieć na myśli :lol: To w końcu śmiech czy powaga?
FeestQ napisał/a:
Piłka z IV ligi polinezyjskiej
Heh, tak mi się to skojarzyło z meczem w którejś tam lidze z Madagaskaru, gdzie jedna drużyna uznała sędziego za stronniczego i w ramach protestu wbiła sobie 149 samobójów. Ale podobną piłką grało się u mnie w podstawówce na "wychowaniu fizycznym" :lol: Miało to tę zaletę, że nie można nią było dostać mocno w głowę (a było tam paru kolegów, którzy przede wszystkim chcieli się wyżyć i walili "z całej pety", byle piłka leciała wysoko... przypomina mi się taki jeden wolny Krzynówka :lol: ).

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-05-23, 17:54   

bartman napisał/a:
jak dla mnie obydwa podpisy są równie banalne, ale może to tylko mój brak poczucia humoru :lol:
Myślę, że Ty Bartman chcesz tylko przypomnieć nam jaką ty kiedyś wspaniałą magię zrobiłeś. To widać od razu. ;-)

Praca jest dobra Fest, ale byłaby lepsza, gdyby była krótsza jednak. ;-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group