Tak jak w poprzednich edycjach mamy za zadanie stworzyć własną magię, lecz trzeba liczyć się z kilkoma zasadami:
1. Magia/czary mają być w miarę zbalansowane tzn. czar 1 lvl nie za drogi i nie za dobry. Np. za 10 many dostajemy 100 smoków itp.
2. Magia ma być innowacyjna tzn. nie korzystamy z innych pomysłów, grafik itp.
3. Mile widziany opis skąd wzięła się magia itp. (taka historia magii). Jak poczytacie magię Tarnuma czy Majera z KKM 1 będziecie wiedzieli o co chodzi.
4. By nie było multikont głosować mogą tylko osoby które mają minimum 50 postów, dozwolone są wyjątki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum