Witam.
Mam kilka pytań:
1. Czy kara do terenu zależy jedynie od posiadanych jednostek? Chodzi mi o to: czy aby móc poruszać się po śniegu bez kary wystarczy mieć (wszystkie) jednostki z Towera czy również jako bohatera należy mieć heroesa z tego zamku?
2. Czy jest jakikolwiek sens brać dla nekromanty magię wody i ognia? Nie można mieć wszystkiego, a wydaje mi się, że lepsze są czary ziemi i powietrza + inne skille. Jednak chciałem zasięgnąć opinii wytrawnych graczy :D
3. Grając z kompem w jednym teamie można dawać mu artefakty, wejść do jego zamku i zostawić jednostki, a nawet bronić samego zamku. Czy tak było zawsze? Dawno nie grałem, ale wydaje mi się, że można było zająć zamek sojusznika czy też nawet go sklepać. Być może tak było wcześniej w trójce (i jakiś dodatek to zmienił) albo miało to miejsce w drugiej części gry (albo mi się coś pochrzaniło z pamięcią :D)...
Pozdrawiam.
1. Zależy tylko od jednostek.
2. Ogień jest całkiem niezły, bo często w nekro jest klątwa, albo berserk. A woda to raczej badziew w tym przypadku.
3. Nie można zaatakować sojusznika. Można tylko wymieniać wojo i arty.
A czy "Expert w Ogniu" ma jakieś znaczenie jeśli idzie o klątwę rzucaną przez Dread Knighta? Tudzież czy zaawansowanie w magii ma jakiekolwiek znaczenie, jeśli idzie o czary jednostek?
To jeszcze pytanka odnośnie Ghost Dragona:
1. Czy ilość postarzanych jednostek wpływa jakoś na postarzanie?
2. Czy jest jakaś różnica między sytuacją, gdy jednostki zostaną postarzone przez 1 smoka, a sytuacją, kiedy postarzania dokona 100 smoków?
3. Czy postarzanie jest jakoś zależne od poziomu atakowanej jednostki?
4. Czy wszystkie jednostki można postarzyć?
5. Ile trwa ten cały efekt postarzania? Całą walkę?
6. Czy możliwe jest dwukrotne postarzenie jakiejś jednostki? (spadek HP do 25% wartości bazowej)
1. Nie
2. Nie, zawsze jest tak samo czyli smoki obniżają o połowę hp
3. Nie
4. Nie można postarzać wszystkich jednostek necro i confa wyjątkiem jest tylko rusałka, wszystkie golemy i gargulce, mumie ogólnie mówiąc wszystkie jednostki które mają naturalne życie można postarzyć, a jednostki tworzone magicznie nie.
5. 3 tury
6 Nie, można postarzyć 2 razy, ale nic to nie daje
"Tamika increases the Attack and Defense skills of any Black Knights or Dread Knights she commands for each level she attains after the 6th level."
"Sandro receives a 5% per level bonus to his Sorcery skill."
Czyli +1 Atak i obrona za każdy poziom od 6 wzwyż dla każdego knighta, którego ma w armii?
I jak te 5% jest uwzględniane? Jak mam poziom 10. i adv. sorcery (bonus 10%) to wtedy mam łącznie 15% czy 60%? Czy jeszcze jakoś inaczej?
I taka sytuacja: jeśli ktoś kogoś potraktuje klątwą a następnie ten potraktowany rzuci na siebie blessa (lub najpierw bless a potem klątwa), to co się dzieje?
Czyli +1 Atak i obrona za każdy poziom od 6 wzwyż dla każdego knighta, którego ma w armii?
wypróbowałem to dla Tamiki, i wygląda na to, że jednostki otrzymują bonus +1/+1 co 6 leveli.
Z oczywistych względów nie należy traktować tego jako reguły, szczególnie dla jednostek 1-2 poziomu.
Cytat:
I jak te 5% jest uwzględniane? Jak mam poziom 10. i adv. sorcery (bonus 10%) to wtedy mam łącznie 15% czy 60%? Czy jeszcze jakoś inaczej?
Specjalizacja działa na bazowią wartość skilla. W tym przypadku masz 15% bonusu do siły zaklęć (10% ze skilla + (10*5%)*10% ze specjalności.
Swoją drogą można na to łatwo wpaść patrząc na takiego np. Tazara. W drugim wariancie na 20 levelu miałby 15% + 20*5%=115% redukcji obrażeń, zatem jednostki przez niego prowadzone byłyby niezniszczalne.
I taka sytuacja: jeśli ktoś kogoś potraktuje klątwą a następnie ten potraktowany rzuci na siebie blessa (lub najpierw bless a potem klątwa), to co się dzieje?
Zaklęcia te są kontrastowe, więc jeżeli ja rzucę na ciebie klątwę, a ty na siebie bless, to klątwa zostaje zniwelowana, a bless działa dalej.
Jeśli chodzi o spec w jednostce, to jest na to jakiś wzór, ale już go nie pamiętam. Na 100% wiem jednak, że spec jednostki 1 lvl daje podwojenie A/D danej jednostki na 20 lvl, spec 2lvl na 40 lvl itd. Czyli np. tamika na 120 lv da 18A/18D upg rycerzowi, na 60 lvl 9A/9D itd. Wyjątek to hirki z confluxa, którzy mają stałe bonusy.
Ciężko o konkretny wzór dla niektórych przypadków, ponieważ niektóre jednostki z tego samego poziomu mają zupełnie inny przyrost bonusów (przykładowo Galthran i szkielety / Gretchin i gobliny / Ignatius i chochliki).
Malekith napisał/a:
Na 100% wiem jednak, że spec jednostki 1 lvl daje podwojenie A/D danej jednostki na 20 lvl
Nie do końca się zgadza, różnice są w zależności od jednostki.
Nie do końca się zgadza, różnice są w zależności od jednostki.
Jesteś w błędzie. Sprawdź, jeśli nie wierzysz. lvl jednostki x 20 = poziom hirka, na którym A/D jednostki jest podwojone. Galthran daje 6 A/D upg szkieletowi na 20 lvl. Na 30, 9. Na 40, 12. Tamika co 20 lv daje więc 3 A/D dla upg rycerza.
No muszę zwrócić ci honor, faktycznie bazowa statystyka zgadza się (choć nie jest to zawsze 20lvl, lecz 21 lub 22 dla jednostki 1 lvl, ale to szczegół)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum