Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Najsłabsze miasto w Heroes 3

Które z miast jest najsłabsze?
Zamek
4%
 4%  [ 4 ]
Bastion
7%
 7%  [ 6 ]
Forteca
4%
 4%  [ 4 ]
Inferno
29%
 29%  [ 24 ]
Nekropolia
3%
 3%  [ 3 ]
Lochy
1%
 1%  [ 1 ]
Twierdza
9%
 9%  [ 8 ]
Cytadela
8%
 8%  [ 7 ]
Wrota Żywiołów
30%
 30%  [ 25 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-21, 19:37   

Akolita napisał/a:
Poza tym nikt nie powiedział, że miasta najtańsze są najlepsze.

O zgrozo, a gdzie ja napisałem, że jakieś miasta są lepsze, bo są tańsze? Każde miasto ma inną charakterystykę i sposób grania, ale jak rozpatrzyć wszystkie plusy i minusy, to każdym miastem można z powodzeniem grać. A że trzeba najsłabsze wybrać, to wybrałem fortecę głównie ze względu na zasoby, które trzeba wydać na rozbudowę, a trzeba wydać ich dużo i nie zawsze są. Forteca jest też powolna. Podkreślam jeszcze raz, że nie mówię, iż forteca jest zdecydowanie najgorsza, po prostu coś musiałem zaznaczyć w ankiecie, a nie ma opcji "nie mam zdania"


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-06-21, 19:49   

Ale chyba zgodzisz się yarzapp, że na fixy Desert war i bumerang nie ma nic lepszego niż cytka.
A forteca ma potencjał, choć droga jest.
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-06-21, 23:48   

Na desert warze bagno pojedzie każdy mag grając na rusha w 1tyg, najlepszy jest grindan z confem, ale nawet geon z dungiem robi swoje. A swoja droga moim zdaniem bagno na booma to porażka :lol:
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2010-06-21, 23:53   

A co ty tak ostatnio odbagniony? I czy tobie by się chciało robić rush?
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-06-21, 23:59   

Ja jestem realistą, a nie piszę jak mi sie podoba.
Malek robił rusha grindanem w poprzednim masterze, na forum PLH jarcik pisał o rushu tylko że z dungiem i Sephinroth(może być w dupie jeśli nie trafi slowa w gildii), widziałem sejwy z gry Storm vs ktoś gdzie też był rush. Grałem ileś gier na dw z Redrumem gdzie nie mogłem pograć bagnem bo wjazd był w 1tyg na chatę. Jest to wg mnie najskuteczniejsza forma pojechania bagna na dw, bo powiedz mi jaka armię wystawisz w1tyg bagnem i co nim poradzisz na bardo silny piorun maga...Strag ma szanse z hastem, ale jakby ktoś mi wybrał straga na dw, brałbym bagno i koło się znów zamyka :lol:
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-22, 07:01   

Xenofex napisał/a:
Ale chyba zgodzisz się yarzapp, że na fixy Desert war i bumerang nie ma nic lepszego niż cytka.

Cytka to raczej na Giant War jeśli już. Desert War nie jest najlepszym przykładem fixa na bagno, a boomeranga najbardziej lubię grać strongiem.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Redalion 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 398
Wysłany: 2010-06-22, 08:06   

Na te 2 fixy miażdży zdecydowanie conflux, ale jest zbanowany. A jak powiedzmy obaj by chcieli wziąć Grindana, to jeden może zrezygnować i wziąć Lunę- wjedzie przez giganty pierwszego lub drugiego dnia.
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-06-22, 11:25   

Tak się składa że bagno miecie pozostałe zamki na fixach gdzie są utopie, trudniejsze guardy, na insanity też ze względu na teren. Jak coś zapraszam na gierkę na dw mogę grać bagnem na zamek jaki sobie wybierzesz o ile bolkiem nie będzie to mag.
A wczoraj pisałem ale zapomniałem jeszcze o jednym, maga może zjechać jakieś smocze miasto, ale smok jest w 6 dniu, a jeśli mag jest red w tym dniu dojeżdża na zamek przeciwnika...
 
Danyt 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Cze 2009
Posty: 5
Wysłany: 2010-06-22, 19:13   

Wejda arty nie po twojej mysli i sie zdziwisz ze woj cie zjedzie magia, nie do konca ogarniam fixy, ale na moja intuicje nie jest to wszystko takie oczywiste jak mowisz alt ;)
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-06-22, 19:35   

Sama wygrana to nie wszystko. 1 gra z Redrumem od dung, geon zamieniony bolek na sephinroth, ja tower, luna. Wygrałem dzięki artowi +3szczęście morale, po walce zostały jakieś ze 2dżiny i golemy. Tylko że on wchodząc do mnie dojeżdża mi pobocznych, dw to nie jest mapa gdzie pieniądze bierze się powietrza i bez bolków nie za bardzo da sie pograć. Dalej on idac do mnie odkrył środek i w czasie gdy zbieramy armię, on na luzie idzie do siebie po arta bo kontroluje środek. Następne fb jest z jego super przewaga statów. Na środek nie ma jak wjechać bo jego szczury tylko czekają żeby cie dojechać piorunami. Portalu nie mam jak zrobić bo jak magiem i towerem zrobię up zywiołaki magii?
Kolejna gra, tym razem rampart bolek od odporności bodajże, na dunga, geon zmieniony na nie wiem kogo. Miałem chyba jako 2 hirka w karczmie ufretina, pięknie. Mając 2rogi, 7elfów, ze 30centów, 20krasnali,8pegazów mozna tylko pomarzyć o tym żeby przejść przez portal, lub potem odbić kopalke golda, skutek
-> brak smoka i poddanie gry bez widzenia większej możliwości na wygraną. Bez przejścia przez portal można poddać grę.
Co jak co ale na te kilka gierek co z nim grałem, dlatego nie lubię z nimch grac dw przez piekielnego rusha, nie przypominam sobie żeby arty nie przypasiły. Gdybanie że arty nie przypasza to tylko gdybanie. Tak samo ja powiem ze nie da się tam grać castlem bo jak ci się trafią ifryty, cyklopy lub cos nie przyjemnego nie masz jak ich zrobić zeby zachować siłe bojową. Ramp, tower, oraz wiele innych zamków podobnie. Magiem chociaż te cyklopy zjedziesz piorunem. Ja sie nie znam ale jak dla mnie wśród wojów króluje bagno, wśród magów conf/dung, a maga da radę zjechać najlepiej stragiem. Już to wildze jakbyś Danyt wybrał sobie bagno i tazara gdybyś grał z Redrumem i on robił rusha. A i przypomniało mi sie jeszcze coś, mag robiąc rusha ma możliwość zabrania namiotu. Jeśli dw jest nie przerobione można wyciągać HH i Soj o ile nie strzegą ich jakieś smoki. Jak jest przerobiona wersja mapki zawsze jest opcja że art przeciwnika jest zawsze bliżej do wyciągnięcia lub mamy wybór który art wyciągnąć bo widzimy guardy. Ja mówię na woja mogę z kimś zagrać, jak ktoś nie wierzy w skuteczność rusha to iść do Redruma/Malka.
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-13, 02:21   

Najniżej wrota ? Baardzo niedocenione.
 
Kostuch


Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 68
Wysłany: 2015-03-13, 13:44   

Zgadzam się, wrota są mocno niedocenione. Ilość feników, do tego najmocniejsza jednostka 2 poziomu i akademia magii czyli specjalności wszystkich żywiołów.
Moim zdaniem na miano najgorszego zamku zasługuje inferno, wiem, na różnych mapach bywa różnie, ale podajcie mi przypadek w którym inferno rozwali zamek? Oczywiście przy wyrównanych szansach (zasoby,artefakty,czary i oczywiście umiejętności rywali)
Nawet porównując jednostki kazdego poziomu inferno dostaje po dupie od zamku i szczerze nie rozumiem i nie umiem sobie wyobrazić sytuacji żeby w demony wygraly z zamkiem.
Porównajcie sobie nawet początek rozgrywki, jak łatwo mamy zamkiem (głównie dzięki kusznikom) a jak to wygląda w inferno.

Mama mnie pyta czy wierze w Boga?
Mamo odpowiedz, czy Bóg wierzy we mnie?
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-13, 13:48   

Inferno jest w stanie bardzo fajnie anektowac jednostki z innych zamkow w postaci demonow. Jak masz w 3 tygodniu np. 80 demonow, 15 czartow, 10 ifrytow i np. 3 diably. Myslisz, ze nie wystarczy vs zamek? no i masz 3 wolne sloty, w ktore mozesz wpakowac wywerny z rojow, anioly z konserw + cos jeszcze.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-03-13, 15:50   

Przy porównywalnych umiejętnościach czyli jakich? Jeżeli wysokich to stawiam na inferno wszystko co mogę.
 
 
DevilAdam



Dołączył: 20 Lut 2015
Posty: 99
Wysłany: 2015-03-13, 19:07   

yarzapp napisał/a:
Inferno jest w stanie bardzo fajnie anektowac jednostki z innych zamkow w postaci demonow. Jak masz w 3 tygodniu np. 80 demonow, 15 czartow, 10 ifrytow i np. 3 diably. Myslisz, ze nie wystarczy vs zamek? no i masz 3 wolne sloty, w ktore mozesz wpakowac wywerny z rojow, anioly z konserw + cos jeszcze.


Zamek góruje na inferno niesamowicie bo nie ma żadnej nieprzydatnej jednostki chociaż dla mnie gryfy strasznie szybko padają.

Rozumiem że akurat ty jesteś w stanie tyle osiągnąć to samo co Malekith w 3 tyg 1000 szkieletów.
Tylko że ja w takiej rozgrywce widzę to niedociągnięcie że cały czas wykupujesz i zabijasz swoje jednostki żeby mieć parę demonów ba one nie są ulepszone i wolne jak cholera.
Zawsze w walce z kimś kto ma inferno pozbawiałem go czartów.
Inferno powinno dysponować albo lepszym strzelcem albo jeszcze jedną jednostką latającą.

jak na swoją grę jestem za banem aniołów z konserw bo to jest za proste więc tą opcję też wykluczam i uważam że surowce będę tu sensowniejsze.

Także kto uważa wrota za beznadziejne niech rzuci kamieniem.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 5 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group