Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Najsłabsze miasto w Heroes 3

Które z miast jest najsłabsze?
Zamek
4%
 4%  [ 4 ]
Bastion
7%
 7%  [ 6 ]
Forteca
4%
 4%  [ 4 ]
Inferno
29%
 29%  [ 24 ]
Nekropolia
3%
 3%  [ 3 ]
Lochy
1%
 1%  [ 1 ]
Twierdza
9%
 9%  [ 8 ]
Cytadela
8%
 8%  [ 7 ]
Wrota Żywiołów
30%
 30%  [ 25 ]
Głosowań: 82
Wszystkich Głosów: 82

Autor Wiadomość
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-02-03, 15:02   Najsłabsze miasto w Heroes 3

Tak jak w temacie, które miasto uważacie za najsłabsze w całej grze? i nie obchodzi mnie tutaj jakie jest zastosowanie dla każdego z tych miast tylko konkrety czyli argumenty :-|
Inspiracją do stworzenia tego tematu był temat ''najmroczniejsze miasto zła'' :!:

na wschód od Konina Azja się zaczyna
Ostatnio zmieniony przez Malekith 2010-02-04, 16:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-02-03, 15:38   

Wszystko zależy od mapy. Nie da się tego jednoznacznie określić. Np. na S inferno będzie słabe, ale na takiej XL już bardzo mocne. Można podać tylko najsłabsze miasto na daną mapę.
 
 
Ajit 
Sługa Akolity

Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 7
Skąd: Lochy
Wysłany: 2010-02-03, 15:39   

Swój głos :oddałem na słabiutkie Inferno:
-fatalny pomysł z magogami/gogi też słabo strzelają, ogólnie jedna jednostka strzelająca to słaby pomysł
-dużo kompletnie nieprzydatnych budynków: klatki, chmury siarki i ognia, magazyn zasobów niewiele daje(właściwie nieprzydatny), urodzisko
- klimat tego miasta nie podoba mi się!
- inferno może mieć kłopoty ze zdobywaniem kopalń z takimi jednostkami początkowymi( słabymi)
- ponadto na małych mapach wybór inferno to zły pomysł, wtedy nie ma szansy szybkiego dojścia do czarcich lordów, które wskrzeszają dlatego nawet dziecko wie, że Twierdza pokona inferno i to spokojnie.
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-02-03, 15:44   

Nie wiem, może jestem głupi( w co wątpie) ale przy wyborze miasta nie patrze na size mapy.
Bo trzeba sobie poradzić każdym miastem na dużej i na małej mapie.Jeśli stram się to robić to zle? np.gram na dużych mapach Twierdzą a na małych Inferno czy Nekropolią.Czasami takie utrudnianie sobie życia pomaga.. ;-)

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2010-02-03, 15:47   

nie ma slabego miasta sa gorsze na dany rodzaj mapy lub ktorymi nie lubimy grac i ja nie lubie za bardzo grac Lochem nie podchodzi mi klimat ale jak trzeba to zagram ale jest drogie i troche dziwnie sie walczy na fb

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-02-03, 15:58   

Cytat:
-fatalny pomysł z magogami/gogi też słabo strzelają, ogólnie jedna jednostka strzelająca to słaby pomysł
Jako strzelak jest słaby, ale jest świetnym materiałem na demony.
Ajit napisał/a:
klatki,
Więcej mięsa do przeróbki.
Ajit napisał/a:
magazyn zasobów niewiele daje(właściwie nieprzydatny)
A w którymkolwiek mieście daje wymierne korzyści? Poza tym rtęć jest dobra, bo inf dużo jej zjada.
Ajit napisał/a:
urodzisko
Więcej mięsa...
Ajit napisał/a:
- inferno może mieć kłopoty ze zdobywaniem kopalń z takimi jednostkami początkowymi( słabymi)
W 1 tygodniu to się zgodze, ale od 2 tyg mamy 6 upg ifrytów, które pięknie czyszczą mapkę.
Ajit napisał/a:
ponadto na małych mapach wybór inferno to zły pomysł, wtedy nie ma szansy szybkiego dojścia do czarcich lordów, które wskrzeszają
Jeśli wiemy, ze mamy mało czasu, to można zacząć farming od 2 dnia, 2 tyg, a czasem nawet dzień wcześniej.
Ajit napisał/a:
nawet dziecko wie, że Twierdza pokona inferno i to spokojnie.
Twierdza dostanie klątwę i się zrobi niemiło...
Akolita napisał/a:
Bo trzeba sobie poradzić każdym miastem na dużej i na małej mapie.
Przede wszystkim nie chodziło mi tylko o rozmiar. Jest mnóstwo map i randomów. Na takiej pc2M zamek ssie, ale już na jebusie XL jest postrzegany jako najmocniejsze miasto.

Ogólnie to większość zamków spisuje się różnie na różnych mapach - na jednej jest bardzo słabe, a na innej bardzo mocne. Z takich najbardziej uniwersalnych można wskazać dung, który nigdzie jednak nie jest "na topie"...
 
 
szymon55 
szymon55


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-02-09, 18:50   

Powiem wam,że każde miasto jest silne na swój sposób i zależy też jak,kto nim gra. :-D
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-02-09, 19:40   

Ciężko tu obiektywnie ocenić co jest dobre, a co złe, w ocenie bardzo duży wpływ ma to, czy lubimy dane miasto, czy nie. I np. ja uważam, że bastion jest najgorszym miastem, ale i go nie lubię za bardzo.
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-02-09, 20:05   

Mi najbardziej nie podchodzi Cytadela. Oprócz tego, że wszystkie jednostki mają rozrzut dmg'a całkiem niezły, to oprócz tego z magazynu zasobów dostajemy pierwotne surowce. Nie wliczając, że nie potrafię tym miastem grać, a nawet rozbudować, powiem jedynie, że tym co ratuje to miasto są upg.ważki, gorgony i hydry. Jeżeli gramy bez plików, no to gra robi się monotonna, gdyż podstawowym wojem boha nie da się praktycznie nic zrobić.

PS Bastion robi się cieńki jak padną wszystkie szare elfy. Jeżeli do tego nie dopuścisz to mielisz armię wroga. Do osłony masz Enty i Krasnoludki. Dzięki szybkości Pegazów dostajesz inicjatywę w walce i możesz łatwo przegiąć szalę zwycięstwa na swoją stronę, rzucając slowa :D Reszte robią Elfy. Jeżeli zaś grasz z jakimś magiem, a on przylutuje Ci z implo, albo z czegoś innego co zadaje łady dmg, po utracie elfów można powiedzieć, że zrobiło się nieciekawie.
 
 
Muczoczaczo 
Guitar Guy



Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 73
Wysłany: 2010-02-10, 16:52   

W zasadzie najsłabszego miasta nie ma, są tylko dwa za dobre :P (Nekro i WŻ)
Wszystko sprowadza się do subiektywnego oceniania, np. mi się Twierdza strasznie nie podoba, ale ktoś inny powie, ze jest bardzo dobra.

Let it be
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-02-10, 18:54   

The Shadow napisał/a:
Dzięki szybkości Pegazów dostajesz inicjatywę w walce
Nawet w 3 tygodniu gry większość miast (o ile nie wszystkie
)ma zwykle jednostkę o takim samym lub większym speedzie.
The Shadow napisał/a:
z magazynu zasobów dostajemy pierwotne surowce.
Nie wiem, czy to nie lepiej - drewno i kamień bardzo się w cytadeli przydają (jak w prawie każdym mieście), a siarkę można zdobyć z mapy. Inna sprawa, że magazyn zasobów to straszna drożyzna (ale to jest wada magazynu zasobów samego w sobie, niezależnie od miasta), ale w cytadeli i tak trzeba go postawić, żeby ulepszyć gorgony, więc cóż... trzeba płakać i płacić.
The Shadow napisał/a:
gra robi się monotonna, gdyż podstawowym wojem boha nie da się praktycznie nic zrobić.
Chyba "trochę" przesadzasz :lol:
The Shadow napisał/a:
tym co ratuje to miasto są upg.ważki, gorgony i hydry.
Bazyliszki też są bardzo przyzwoitą jednostką, zaś gnolle są wręcz niezbędne na początku i zadają dość przyzwoite obrażenia (choć niestety mało ich :-( ). Jaszczury nawet bez plików są w 1 tygodniu podstawą walki z neutralnymi potworami. Poza tym są tanie (jak prawie wszystkie jednostki z cytadeli) i mają spory przyrost. Tylko wiwerny uważam za lekki niewypał, aczkolwiek można je mieć nawet w 1 dniu (o ile wystarczy drewna i trafią nam się dwa siedliska w mieście na start).
The Shadow napisał/a:
możesz łatwo przegiąć szalę zwycięstwa na swoją stronę, rzucając slowa :D
A przeciwnik rzuci haste i już nie będzie tak różowo :-P Zresztą bastion (a konkretnie: bohaterowie) jest chyba troszkę "upośledzony" pod względem magii: grając łowcami, okropnie rzadko otrzymywałem propozycję nauki jakiejkolwiek magii, np. przechodząc ostatnio m-kę dostałem tylko wodę i, dopiero, gdy już kończyłem mapę, powietrze. Już nie wspominając o tragicznych druidach - rycerze śmierci i alchemicy (jakby nie było, wojowie) mają na początku więcej mocy od nich. :lol: Specjalności też mają cudowne... A co do magii ofensywnej, można ustawić jednorożce obok elfów (aura antymagiczna), choć raczej stojąc w miejscu, jednorożce marnowałyby się, albo grać gostkiem od odporności (tym, którego nie lubię za twarz :mrgreen: ), choć wolę innych bohaterów. Ale ten mag (tzn. gostek z implozją) chyba nie wytrzymałby dłużej, niż 4 tury...
A co do tematu: jestem co najmniej zaskoczony: 2 głosy w ankiecie na wrota żywiołów??? Pewnie za wygląd i biografie bohaterów :lol: W ogóle nie rozumiem sensu istnienia takich tematów; większość pewnie wpisałaby tutaj miasta, których nie lubi lub też nie umie nimi grać, a zresztą w różnych sytuacjach różne miasta sprawdzają się gorzej lub lepiej. Jak dla mnie to jest jak porównywanie ułamków bez sprowadzenia do wspólnego mianownika.
 
 
Akolita 
AKO-Junior Admin



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 13 Paź 2009
Posty: 556
Skąd: Głogów
Wysłany: 2010-02-10, 21:29   

Gandalf napisał/a:
dla mnie to jest jak porównywanie ułamków bez sprowadzenia do wspólnego mianownika.

nie no nawet tutaj muszę słuchać o matematyce
Co do tematu: Więc skonkretyzujmy, bierzemy pod uwagę tylko mapy Xl, nieograniczony czas gry, warunkiem wygranej jest pokonanie wszystkich wrogów.
Gandalf napisał/a:
Zresztą bastion (a konkretnie: bohaterowie) jest chyba troszkę "upośledzony" pod względem magii

Grając łowcami nigdy nie spodziewam się magii(obojętnie jakiej), prędzej takich umiejętności jak np. łucznictwo, umówmy się od magicznych umiejętności są Druidzi. :-|

na wschód od Konina Azja się zaczyna
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2010-02-11, 10:56   

Moim łowcom często trafiała się magia ognia i powietrza a o ziemii już nie wspomnę.

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
maurice



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 70
Wysłany: 2010-02-11, 11:01   

j@kubek napisał/a:
Moim łowcom często trafiała się magia ognia


Jesteś tego pewien ?

Obiegowa opinia głosi, że Ranger i Beastmaster to 2 klasy, które nie mogą się nauczyć magii ognia, poza wyjątkowymi przypadkami.
 
King of Slayer 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 24
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 50
Skąd: Długopole Zdrój
Wysłany: 2010-02-11, 11:59   

Najsłabszego miasta w Heroes 3 nie ma. Powiedzmy takie Inferno. Nie ma dużej mocy na M, ale wymiata na L, XL. Albo Lochy, na M też nie są dobre, ale na L, XL to zrobią armię nie do powstrzymania. Czterema słowami "nie ma najgorszego miasta".

Milion serc, jedno bicie, Barcelona ponad życie!!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group