Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Ważki przy drodze
Autor Wiadomość
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-01-08, 15:58   Ważki przy drodze

Chciałbym przedstawic moja oryginalną mapę, którą zrobiłem gdzieś w zimie 2002/2003. Nie dokonywałem w niej zbyt wiele zmian, dlatego nie czepiać sie jej niezbyt skomplikowanej konstrukcji :lol:
Oczywiście została zrobiona na grę na 80%, ale na 200% nie jest już tak prosta.
Komentarze, uwagi i bluzgi na mapę mile widziane ;-)

ważki rzadza.h3m
Pobierz Plik ściągnięto 590 raz(y) 7,56 KB

 
czorbok


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 200
Wysłany: 2010-01-09, 16:13   

Ogolnie mapa fajna, nietypowa, ale chyba ma powazny błąd, ktory robi z niej banalnie łatwą mapę.
kolo zielonego sa 2 zdarzenia czasowe:
te kolo namiotu mozna ominac odwiedzajac namiot (to akurat szczegol)
te kolo siedliska (na lewo od miasta zielonego) - komp sie o nie rozbija tracac od poczatku swoja armie i bohaterow. w mojej grze dopiero w 3 tyg pokonal to zdarzenie (100 oslizgow) i dopiero potem ruszyl na lewo. niestety mial pecha bo w tym samym momencie juz ja tam bylem. co prawda podbic miasta nie moge, bo chroni je zdarzenie 450 oslizgow, ale wrog tez za daleko nie wyjdzie, bo nie ma armii, ktora by mi mogla zagrozic. dokonczenie mapy to juz raczej tylko formalnosc.
mysle, ze nie powinno byc tych 2 błednych zdarzen (tylko poprostu strzegace potwory moze) i cos mocniejszego pilnujacego drogi pomiedzy kompem a graczem.
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-11, 14:16   

Mapa jest wykonana starannie. Jednak, tak jak pisał czorbok, banalna. Oceniam ją więc na 79/100
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-01-17, 19:02   

Leance, przeszedłem Twoją mapę na poziomie 200%, grając na luzie. Myślę, że (tak, jak wspomniał czorbok) warto wywalić to zdarzenie utrudniające "życie" komputerowi. Poza tym bardzo mocne artefakty, czasem nawet łączone (np. eliksir życia) są słabo pilnowane. Ponadto nie wiem, czy cytadela z graalem, dzięki której nie ma problemów z kasą to nie za duże ułatwienie (po zajęciu takowej w 2 czy 3 tyg. jest po prostu za łatwo). Graficznie mapa nie jest tragiczna, ale jakaś super piękna też nie. Denerwuje mnie niemożność wyboru zamku i bohatera; poza tym fabuła jest "trochę" uboga, ale jak na dziesięcioletnią czy jedenastoletnią osobę (takową byłeś, gdy tworzyłeś mapę) nie jest źle. Gdybyś wywalił zdarzenie z ważkami osłabiające komputer i dał jakiś limit czasowy, byłoby OK. ;-)
PS Wnerwia mnie też fakt, iż Solmyr ma już jakiś ustawiony poziom doświadczenia; pojawiają się przez to kiepskie umiejętności (np. pierwsza pomoc :lol: ), które zajmują miejsce, jakie przeznaczyłbym najchętniej na m. ziemi, przez co potem ponoszę straty...
PS2 Zrobię sobie przerwę w grze cytadelą - nie zniósłbym znowu widoku oślizgów. :-)

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group