Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Drużyna
Autor Wiadomość
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2010-01-21, 20:12   Drużyna

Żeby ożywić dział tutaj można pisać o waszej drużynie, którą ukończyliście grę mm7 lub mm8 :-)
Moja drużyna z mm8 to: mroczna elfka, wampir i trzy smoki :-P

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-21, 20:32   

Mistrzu! Nie wpadłbym na coś tak banalnego, ale jednocześnie pocieszającego jak ten temat :)
Więc tak:
mm7 (3 humany i 1 goblin) 1.Roderick = Łucznik, Zoltan (gob) = rycerz, Sandra (taka ładna, ta szatynka, z niebieskimi oczami) = Kleryk, ten taki blondyn (co w filmiku końcowym 'występuje') = sorc (mag).
mm8: (1 hum,3 dragi, 2 Lisze, ) Hum=knight, 3 dragi = Wielkie żmije, 2 lisze = arcylisze :p
 
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2010-01-21, 20:35   

Cytat:
Moja drużyna z mm8 to: mroczna elfka, wampir i trzy smoki :-P

Hmm… Might and Magic VIII uchodzi za stosunkowo prostą grę, a granie smokiem niemal za oszustwo, dlatego mogłeś się nie chwalić :-P

MM8 przeszedłem w całości raz – jako głównego bohatera wziąłem rycerza, potem dołączyłem kleryka i nekromantę, żeby mieć dostęp do całej magii. Oprócz tego przewijało się kilku bohaterów rotacyjnych, np. trol, minotaur, elf, no i dobra – przyznam się – smok :-P

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-02, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-21, 20:44   

Tarnoob napisał/a:
Hmm.... Might and Magic VIII uchodzi za stosunkowo prostą grę, a granie smokiem niemal za oszustwo, dlatego mogłeś się nie chwalić


No ale fajnie jak na skillu 'umiejętności smoków' masz 27 ptk. :)
Wiem, wiem MM8 jest najłatwiejszą częścią MM, dzięki właśnie tym smokom (min.).
Zawsze kręciło mnie, by wziąć Minotaura jako knighta, (przez h3 na to się tak napaliłem, by wcisnąć mu taki koksiarski topór) no ale zawsze był zasrany kleryk, który nie może mieć arcymistrzostwa...to zainwestowałem w lisze ;]

PS ale bugi są jak gadasz smokami z jakimś np. wieśniakiem tekst roku. No ale cóż, dawniej gierki miały takie wpadeczki. I tak ją kocham :)
Ostatnio zmieniony przez The Shadow 2010-02-06, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
j@kubek 
Brutalnie



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 423
Wysłany: 2010-01-21, 21:44   

Masz dwa smoki w mm8 i gra nie ma już tajemnic :-) Smoki brałem, bo mają lot i inne fajne czary, tak jak wampir :-P
W MM7 miałem: elfa maga, człowieka rycerza, goblina złodzieja i krasia kleryka :mrgreen: A którą stroną gracie w mm7? Dobrą czy złą? Ja tylko raz wziąłem dobro, bo chciałem zobaczyć, jak tam jest :->

To jest metal generale \m/
-Przecież trole nie istnieją!
-Tak? To jak wyjaśnisz martwe jednorożce?
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-01-22, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-01-21, 22:09   

Ja zazwyczaj brałem dobro... przez tą 'boską interwencje' zawsze ten czar mnie kusił ;p
Złem jak się przekonałem, grało się zaje**** cały czas czary ofensywne, nie jakis shit typu ' swiatło pryzmatu', tylko toksyczna chmura,szrapnel, oddech smoka, wyssanie duszy i jest majonez :)

PS Tylko wtedy tych chodzących trupów się bałem, bo jak 'byłem mniejszy' to mi się po nocach śniły, te zakrwawione sadła... łeee xd
 
 
kudlaty 
Narn i Hin Hurin



Wiek: 39
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 14
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-02-19, 12:01   

A ja w 7 zawsze miałem mało urozmaiconą drużynę 4 goblinów-mnichów :) i oczywiście zło - bo fajniejsze było :D

"Najtrwalszymi zasadami wszechświata, są przypadek i błąd."
(Frank Herbert - Diuna)
 
 
kijana89 



Wiek: 35
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 30
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2012-01-31, 01:53   

Wypowiem się na razie w kwestii MM8, bo MM7 zakupiłem niestety dopiero teraz, z ponad 10-letnim opóźnieniem :oops: Po przejściu jej 3 razy w odmiennych składach sądzę, że drużyna złożona z samych smoków i początkowej postaci nie byłaby najlepsza do gry - dużo lepszym, wygodniejszym zestawieniem jest: rycerz (arcymistrz naprawy, maszyna do zabijania; dobry na początek), kleryk (połowa czarów na arcymistrzu), nekromanta (druga połowa - ta ważniejsza), mroczny elf (z dystansu kox, rozbrajanie pułapek arcymistrz, kupiectwo też się przydało; najlepiej Cauri Blackthorne - łatwa do zdobycia postać na 50 lvl), no i może być smok (wiadomo - kox, arcymistrz przydatnej percepcji, poza tym wyręcza nekromantę/Cauri w lataniu) :-P
Zaczynałem od: troll, nekromanta, wampir, minotaur i rycerz - dało się grać, ale bywało ciężko... za drugim razem bez przerwy wymieniałem skład, za trzecim razem od razu dążyłem do przedstawionego wcześniej ideału - sprawdziło się w całej rozciągłości :-)
PS: O smokach pamiętam jeszcze, że wkurzające było to, że nie trafiały w Kaplicy Eep w te małe szczury (zwierzęcych animalistów, czy jakoś tak). Do tego niestety dało się ich "podrasować" tylko pierścieniami i amuletami (swoją drogą, gdzie smok trzyma amulet?).
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group