Ulepszenia chłopa: 1. Noob; 2. Wielki Noob.
Statystyki Nooba: atak 3 obrona 1 obrażenia 1 - 2 wytrzymałość 2 szybkość 4
Przyrost: 25 zdolności specjalne: aura głupoty, nienawidzi czarodziejów.
Ukryta umiejętność: odporność na czary umysłu (troglodyci nie mają oczu, więc są odporni na oślepienie, noob nie ma ... ).
Objaśnienie: zepsucie miast zaczęło docierać nawet na odludne i piękne wiejskie tereny. Chłopi źle zrozumieli równouprawnienie i dali swoim żonom wolność pracy przez 24 h/d, a sami siedzieli na progach domostw, pijąc piwo i tanie wino za 2,50. Z czasem przestali nawet myśleć, ponieważ nie było im to potrzebne. Z pokolenia na pokolenie postępowała degeneracja, aż w końcu powstał noob. Ponieważ jest on alkoholikiem, biega szybciej, żeby zdążyć do monopolowego. Zamiłowanie do mocnych trunków zwiększyło jego zadziorność i agresję, stąd wzrost ataku i zadawanych obrażeń (teraz łatwiej mu obalić każdego przeciwnika, szczególnie zgrzewkę browara ). Jako, że nie używał mózgu, jego szare komórki zanikły całkowicie, więc czary umysłu nie wyrządzą mu szkody. Wytrzymałość wzrosła, ponieważ zanik mózgu i wieczny stan alkoholowego upojenia powodują, że organizm nie od razu rozumie, że już pora umrzeć. Nooby ciągle ponosiły porażki w życiu osobistym i zawodowym, więc musiały znaleźć kozła ofiarnego. I oto jeden z nich, któremu została chyba jakaś resztka mózgu, tłumacząc sobie wyrzucenie go z pracy, powiedział: "To wszystko jakieś czary." Młode noobki wkrótce upodobały sobie to hasło i od tego czasu nooby nienawidzą czarodziejów. Teraz pora wyjaśnić, na czym polega aura głupoty. Otóż mózgi jednostek wroga zaczynają działać z opóźnieniem i w efekcie, gdy przychodzi ich kolejka, zapominają o ruchu lub lecą przed siebie "na pałę", aby tylko zdążyć na premierę nowego durnego serialu Więcej jutro.
Żule,najczęściej spotykane na ławeczkach pod zamkową karczmą zazwyczaj nie chciały dołączać się do armii odwiedzających miasto.Gdy żołnierzy chcieli ich zmusić do dołączenia się do armii byli opijani piwem prosto z karczmy,co czyniło żołnierzy niezdatnymi do walki.Nie działają na nich żadne zaklęcia wspomagające armię ani żadne zaklęcia defensywne,ponieważ w ich krwi znajdują się promile alkoholu.Natomiast jeżeli rzucimy na nich klonowanie,zostaną oni pomnożeni x2 na poziomie zaawansowanym x3,a na expercie x4.Więc np.jeżeli mamy wyuczoną magię wody na zaawansowanym i mamy w armii 20 żuli,to po klonowaniu będziemy mieli ich 60.Ogółem jednostka średnia,bo niestety odporna na zaklęcia defensywne i wspomagające(uwaga:nawet gdy mamy kulę),ale ich zaletą jest wielkie mnożenie się podczas klonowania.
Dresiarze najczęściej byli spotykani na arenach walk i podobnie jak żule obok karczm.
Najczęściej dołączali się do barbarzyńskich hord,czasami dołączali się do każdego,pod warunkiem,że spoliczkują paru żołnierzy z armii,do której mają się dołączyć.Czasami bywało również,że gdy wędrująca armia spotkała neutralny oddział dresów i nie była wstanie pokonać takiego oddziału,dresy wyłudzały od armii złoto,a jak wojsko złota nie dało,to zostało obrzucone przez dresów k*rwami i h*jami,a następnie rozwścieczona banda dresiarzy rzuciła się na żołnierzy i ich zaatakowała.Czasami żołnierzom udało się wygrać,ale bywało,że dostawali wp***dol.Na dresów działają wszystkie zaklęcia z wyjątkiem modlitwy.
ciszę się że takie postępy w robieniu postaci lae ja mówiłem na poważnie np:.
Troll>>>Troll Puszczy>>>Władca Troli
a teraz trochę śmiechu:
"Fryzjer">>>Howard Webb
Zenon>>>Marian>>>Zdzisław>>>Zbychu>>>Menel
[ Dodano: 2009-09-12, 16:39 ]
Zdolności:
"Fryzjer"
-sprzedaje mecze yyy to znaczy miecze .Dostajemy 10 000 tygodniowo
Howard Webb
-tak samo jak "Fryzjer" sprzedaje MIECZE ale ma jedną poważną wadę,Jeśli trafi mu się sędziować mecza Polaków to za każdą niepodobającą się Polskim kibicą dostaje 1000 razy wpier...l na hita każdy raz od każdego kibica xDDD
[ Dodano: 2009-09-12, 16:43 ]
A jeśli chodzi o Zdzisława Mariana itd. to powiększają im się tylko statystyki z wyjątkiem menela..Jeśli menel spodka innego menela to po wypiciu kilku głębszych on bez walki przyłącza się to armii.Poza tym niestety jest tak słaby ze pada od jednego ciosa.ale zwykle przeciwnik nie zdąży do niego dojść i już pada. podobało się?8-)
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-09-17, 17:28
chłop-pijus-100promilowiec
pijus
Atak-5
Obronka-1
Obrażenia-1-2
Wytrżymałość -4
Szybkość-4
Przyrost-8/16/32
Koszt-25
Specjalność - zwalnia wrogów leżeniem na ziemi i żyganiem,-1morale dla przeciwnika
Pijusy to popularna jednostka.Są to pijacy którzy wszystkich na swojej drodze biją.Lepiej im schodzić z drogi .
100 promilowiec
Atak-30
Obrona-1
Obrażenia-20-25
Wytrzymałość-5
Szybkość-4
Przyrost-7/14/28
Koszt-300
Specjalność - -3morale dla przeciwnika,-1dla swoich wojsk
100-promilowcy to pijusy 100-promilowe,pijące bez przerwy i z niesłychaną siłą atakujące wszystko co się rusza,nawet siebie.Słaaaaaaaaba obrona sprawia,że są beznadziejni .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum