Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Jednostki strzelające - przydatność

Które ulepszone jednostki strzelające są najbardziej przydatne?
Gremliny
4%
 4%  [ 3 ]
Reptillioni
2%
 2%  [ 2 ]
Kusznicy
5%
 5%  [ 4 ]
Magogi
0%
 0%  [ 0 ]
Żywiołaki Burzy
11%
 11%  [ 8 ]
Uruki
0%
 0%  [ 0 ]
Złe Oczy
4%
 4%  [ 3 ]
Szare Elfy
20%
 20%  [ 15 ]
Żywiołaki Lodu
2%
 2%  [ 2 ]
Arcymagowie
4%
 4%  [ 3 ]
Meduzy
2%
 2%  [ 2 ]
Arcylisze
12%
 12%  [ 9 ]
Kapłani
1%
 1%  [ 1 ]
Cyklopi
1%
 1%  [ 1 ]
Tytani
26%
 26%  [ 19 ]
Głosowań: 72
Wszystkich Głosów: 72

Autor Wiadomość
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-04, 21:22   

Liff napisał/a:
a nie pojawiają się ani za wcześnie


Nie rozumiem stwierdzenia 'za wcześnie na pojawienie się jednostki'. Co to znaczy? Przecież ZAWSZE powinno się dążyć do możliwie jak najszybszego rozwoju armii (możliwego - nie zawsze ekonomia pozwala).
 
Liff



Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 15
Wysłany: 2010-11-04, 21:49   

Leance napisał/a:
Liff napisał/a:
a nie pojawiają się ani za wcześnie


Nie rozumiem stwierdzenia 'za wcześnie na pojawienie się jednostki'. Co to znaczy? Przecież ZAWSZE powinno się dążyć do możliwie jak najszybszego rozwoju armii (możliwego - nie zawsze ekonomia pozwala).


No to ja już Ci wyjaśniam, o co mi chodziło. Chodziło mi o to, że x Arcymagów może być lepszych od większej ilości np. Gremlinów. IMO. lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-11-04, 21:56   

Liff napisał/a:
lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].
Ale jak będziesz mieć wybór między 20 magami a 250 gremlinami, to chyba nie wybierzesz magów? Policz możliwe dmg... To, że jakaś jednostka pojawia się szybko, w żaden sposób nie może być jej wadą. ;-) Gremliny właśnie dlatego są świetne, że masz je praktycznie od razu i już w 1. tygodniu mogą dużo zdziałać...A poza tym dużo ich. :mrgreen:

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Ostatnio zmieniony przez Gandalf 2010-11-04, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-04, 21:57   

Liff napisał/a:
lepiej mieć mniej jednostek strzelających tych lepszych, które można wykupić po jakimś czasie, niż te, które można wykupić od razu i są gorsze [ np. Gremliny ].


Gremliny wcale nie są takie złe, jak myślisz. Strzelająca jednostka w takiej liczbie pierwszego dnia to bardzo ważny atut. Zakładając, że fb byłoby w 2 tygodniu mamy max 12 magów, ale ok 100 up gremlinów. Ja jednak wolałbym tą setkę.
Poza tym twój przykład można zastosować w takich pojedynkach, jak np. wysoki elf vs arcymag. Porównaj sobie 30 up elfów z 12 magami.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-11-04, 22:21   

Leance napisał/a:
ale ok 100 up
Raczej 200...
 
 
Internal 


Dołączył: 02 Lis 2010
Posty: 189
Wysłany: 2010-11-05, 13:47   

Jak dla mnie to gremliny, dlaczego, bo są tanie i dostępne w dużych ilościach, nie czyni to z nich co prawda potężnej jednostki ale przydają się przy początkowym rozwoju zamku.
Dalej są szare elfy, są doskonałe dzięki podwójnemu atakowi i zadają niezłe straty jak na jednostkę tego poziomu.


 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-05, 16:17   

Cytat:
Raczej 200...


Nigdy nie miałem więcej, niż 150. Trzeba też uwzględnić straty, jakie możemy otrzymać w tym czasie (nie jestem pro i prawie zawsze gremy coś oberwą).
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-11-05, 16:48   

Malekith napisał/a:
Leance napisał/a:
ale ok 100 up
Raczej 200...


Ta liczba może przekroczyć nawet 300. Mapki generują dużo dwelli kulek, poza tym na takich templach jak pc2 mamy dodatkowe gremy z drugiego zamku.

4 magów mamy od 114 (przykładowy rozwój: gildia/gargulce/golemy/magowie - z gry na jebusie marettiego). 4 magów to niewiele, ale w pierwszym tygodniu dmg rzędy 40-70 z pełnej strzały.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-05, 16:52   

Maszkarra napisał/a:
Ta liczba może przekroczyć nawet 300. Mapki generują dużo dwelli kulek


Chodziło mi o sam przyrost z miasta + bohaterów (dwelli nie brałem pod uwagę). W tym wypadku do 200 da się dobić, ale ciężko utrzymać w tym czasie wszystki jednostki przy życiu.
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-11-05, 17:00   

Leance napisał/a:
Chodziło mi o sam przyrost z miasta + bohaterów (dwelli nie brałem pod uwagę). W tym wypadku do 200 da się dobić, ale ciężko utrzymać w tym czasie wszystki jednostki przy życiu.


Im więcej gremów, tym łatwiej utrzymać je przy życiu :-P
Z jednego miasta nigdy nie wyciągnie się 200 w pierwszym tygodniu.

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-11-05, 17:01   

Maszkarra napisał/a:
Z jednego miasta nigdy nie wyciągnie się 200 w pierwszym tygodniu.


Ja właśnie mówiłem o 1 mieście, bez dwelli, ale w czasie 2 tygodni.
Ostatnio zmieniony przez Leance 2010-11-05, 19:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4001
Wysłany: 2010-11-05, 18:06   

Gremliny to ścisła czołówka strzelców w zakresie przydatności.
Gremlin > Mag
Magowie pojawiają się dużo później i są dużo droższe. Cała Forteca jest droga. Płynny rozwój tego miasta zapewniają nam właśnie Gremliny dzięki sowiej ilości i biciu na odległość. Na początku drugiego tygodnia da mieć się ich nawet ponad 200 (PC2). Trzy Fortece + bohaterzy z nimi na start w pierwszym tygodniu i drugim. Przeważnie ma się ich 150-200 po pierwszym wykupieniu.
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-05, 22:50   

Ja na 2sm4d3 z Dawidu91 miałem ponad 300 w drugim tygodniu.
Maszkarra napisał/a:
(przykładowy rozwój: gildia/gargulce/golemy/magowie - z gry na jebusie marettiego)

Taki rozwój to raczej tylko na jebusie, na innych mapkach po gildia potem up gremów.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-11-06, 10:43   

yarzapp napisał/a:
Taki rozwój to raczej tylko na jebusie, na innych mapkach po gildia potem up gremów.

Czyli co, najpierw gildia a up gremów 2 dnia :shock:
po co zwlekać dzień z upem i tracić możliwości przeszukiwania mapy przez ten 1 dzień?

 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-11-06, 11:27   

Cytat:
Czyli co, najpierw gildia a up gremów 2 dnia
po co zwlekać dzień z upem i tracić możliwości przeszukiwania mapy przez ten 1 dzień?


Obejrzyj filmik marettiego, a będziesz wiedział po co ;-)

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 6 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group