Jak zostaną zablokowani, to nie trzeba mówić, ile da łuk
Zależy o jaki 'łuczku" mówimy ;]
Gandalf napisał/a:
A z klątwą nie trzeba się tak śpieszyć
Z blesem też nie, a w dodatku Tytani nie błyszczą speed'em, więc nie jest to konieczne w pierwszej turze tzn. początkującej.
Jeżeli wygarniesz na początku Tytanom, to warto uwzględnić atk. ulepszonych nag. Po za tym, jeżeli nam się fartnie (taktyka), możemy tak poustawiać wojsko, by nie doszło do zbloczenia ;p
Bo nie wierzę, żeby ktoś bawił się w pojedyncze bless/curse, mając do dyspozycji masówki.
Jeśli zostanie Ci ostatnia jednostka.. To co szkodzi? Chociaż ja bym rzucił raczej speela typu implozja, lepiej by się na tym wyszło (mam na myśli sytuacje, gdy zostaje nam 1 jednostka).
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Po za tym, jeżeli nam się fartnie (taktyka), możemy tak poustawiać wojsko, by nie doszło do zbloczenia ;p
Oj może dojść do zbloczenia i to całkiem łatwo. Wystarczy, że strzelcy stoją obok namiotu lub wózka. Mając szybką 1 hexową jednostkę latającą możemy za pomocą jakiegoś czaru ofensywnego zniszczyć namiot/wózek i zablokować strzelca.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-06-13, 20:42
Xenofex napisał/a:
Oj może dojść do zbloczenia i to całkiem łatwo. Wystarczy, że strzelcy stoją obok namiotu lub wózka. Mając szybką 1 hexową jednostkę latającą możemy za pomocą jakiegoś czaru ofensywnego zniszczyć namiot/wózek i zablokować strzelca.
Jak przeciwnik też ma taktykę to też sobie za bardzo nie poustawiasz.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Stawiam na tytanów - to ogólnie jedyne strzelające jednostki na 7 poziomie i zarazem mają najlepsze staty spośród strzelców. Niestety za późno się pojawiają :(
W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
Pomógł: 44 razy Wiek: 30 Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 2682 Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2010-10-04, 22:39
Kamilio napisał/a:
Ale ja tytanów właśnie uznaję za przydatnych i wiem że późno ich zdobyć mam prawo do swego zdania chyba prawda?
Alez oczywiście, jednostka 'przydatna' to taka, która rzeczywiście niesie dużo korzyści (jest różnica między lubieniem jednostki, a uważaniem jej za NAJbardziej przydatną), a nie tylko jest sobie i się cieszy, że 'jakbyś mnie miał, to byłoby fajnie, ale skoro to nie jebus to mnie nie będzie'(nie rzucać się z tym jebusem - to tylko przykład).
Tytan jest tylko przydatny w fb jesli zasłonimy go wraz z innymi strzelcami damy cos typu bless...
Jeżeli chodzi o normalną rozgrywkę to pojawi sie za pozno i jedynie lepszy moze okazać do zabijania jednostek typu upg ifryt w ilości horda. Szybko tez sie okazuje ze w utopiach bez mocnego bolka jego ilość i moc rażenia spada z tury na turę. Jak dla mnie jest on przed cyklopami i ewentualnie magami reszta bije go na głowę
Ja zagłosowałem w ankiecie na Arcymagów. Dlaczego? Według mnie są to jedne z najlepszych jednostek strzelających, a nie pojawiają się ani za wcześnie, ani za późno. Na drugim miejscu są Elfy, no i tutaj nie jest problem uzbierać ich sporą liczbę, bo można je kupić już na samym początku.
Ja zagłosowałem w ankiecie na Arcymagów. Dlaczego? Według mnie są to jedne z najlepszych jednostek strzelających, a nie pojawiają się ani za wcześnie, ani za późno. Na drugim miejscu są Elfy, no i tutaj nie jest problem uzbierać ich sporą liczbę, bo można je kupić już na samym początku.
Coś tu jest nie tak.
1. Gremlin
2. Elf
3. Burza
Gremlinami kosimy od samego początku co się da na mapie, elfami również, a burzą od drugiego tyg równie skutecznie o fb nie wspominając. Przydatność magów odczuwamy dopiero w fb ze względu na obniżony koszt zaklęć i wzmocniony atak na dystans dal fortecy. Każda z wymienionych jednostek przeze mnie jest w fb bardziej przydatna.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-04, 13:55
Gremlinów można ładnie nakosić, bo random mapy lubią im dużo dwelli generować.
I nie zgodzę się z opinią, że mniejsze koszty zaklęć są przydatne tylko w fb, dzięki temu można hojniej używać czarów w walce z neutralami, a co za tym idzie ponosić mniejsze straty.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Ostatnio zmieniony przez yarzapp 2010-11-04, 22:41, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum