Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Jednostki strzelające - przydatność

Które ulepszone jednostki strzelające są najbardziej przydatne?
Gremliny
4%
 4%  [ 3 ]
Reptillioni
2%
 2%  [ 2 ]
Kusznicy
5%
 5%  [ 4 ]
Magogi
0%
 0%  [ 0 ]
Żywiołaki Burzy
11%
 11%  [ 8 ]
Uruki
0%
 0%  [ 0 ]
Złe Oczy
4%
 4%  [ 3 ]
Szare Elfy
20%
 20%  [ 15 ]
Żywiołaki Lodu
2%
 2%  [ 2 ]
Arcymagowie
4%
 4%  [ 3 ]
Meduzy
2%
 2%  [ 2 ]
Arcylisze
12%
 12%  [ 9 ]
Kapłani
1%
 1%  [ 1 ]
Cyklopi
1%
 1%  [ 1 ]
Tytani
26%
 26%  [ 19 ]
Głosowań: 72
Wszystkich Głosów: 72

Autor Wiadomość
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-12-02, 01:42   Jednostki strzelające - przydatność

Nie widziałem takiego tematu (aż dziwne), postanowiłem więc sam założyć. Wiem, że porównanie jednostek z poziomów 1-7 może być ciężkie, ale nie mówimy tu o STATYSTYKACH, tylko ogólnej przydatności - czyli liczebności, współczynnika ceny/jakość, funkcji pełnionej w danym mieście etc. Którą jednostkę strzelającą uznalibyście za najbardziej istotną/najlepszą? Mówimy o ulepszonych wersjach, nawet jeśli w ankiecie nie dałem dwuczłonowej nazwy :) zapraszam do dyskusji

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
bartman 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1918
Wysłany: 2009-12-02, 11:09   

..zagłosowałem na arcylisze, ze względu na możliwość rażenia kilku jednostek.
ale największym sentymentem darzę szare elfy..

a co ze strzelcami czy czarodziejami? czyli "ostatecznym" ulepszeniem elfów/kuszników i magów/kapłanów?

Fantasy.. better than life..?
 
Sauron 
Członek SG-1



Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 512
Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2009-12-02, 12:47   

Tytani mają niezłe staty,a ochraniane przez golemy tworzą niezłą parkę. :lol:
 
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-02, 14:00   

no tylkko kiedy ty te tytany masz?? Tytany jako strzelcy za pozno sie pojawiaja by brac ich pod uwage... Potega to szary elf ktory zadaje obrazenia rowne poziomowi 4 jest dosc tani i bardzo dobrze sie w walkach sprawuje... w sumie bardzo fajna i przydatna jednostka sa gremliny dzieki ktorym czyscimy na poczatku wszytsko praktycznie... Nie moge tez zapomniec o cytadeli i reptilach ktore z patchem staja sie jednymi z lepszych strzelcow... mamy ich duzo a grajac wystanem na Pc2 Reptile sa wielka potega i maja duzy wspolczynnik obrony co wzmacnia ich wytrzymalosc

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
ProXy 
;)



Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 130
Wysłany: 2009-12-02, 16:11   

Natomiast mój głos powędrował na Żywiołaki Burzy, praktycznie powinny być poziom wyżej, na początku dają WŻ dużą przewagę i pole manewru, gdyby nie ta rozbieżność między min. i max. obrażeniami :/ Ogólnie najłatwiej powiedzieć elfy i koniec, albo tytani, zresztą, które są za drogie i za mało opłacalne i ogólnie u mnie są nisko w osobistym rankingu 7lvl. :)

"Umiej być przyjacielem, a znajdziesz przyjaciela."

 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-02, 16:35   

Ale burzy jest malo i wystarczy klatwa i sie robi problem.. a Tytana tez jakos nie lubie za bardzo zawsze mam problemy z uzbieraniem kasyna nie:) a potem jeszcez na up gigantów ktorych majac np 12 potrzeba dodatkowe 12 klejnotow... fajna sprawa sa jeszcze zywiolaki lodu duzo hp i mocny dmg

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-12-02, 17:44   

Zastanawiałm sie między elfami i magami, ale postawiłem na elfy. Przyzwoite obrażenia i liczba robia z nich prawdziwa potęgę bastionu. Szkoda tylko, że dosyc łatwo padają...
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2009-12-02, 18:02   

Boss18 napisał/a:
Ale burzy jest malo i wystarczy klatwa i sie robi problem.
Jeśli szybko zbudujesz zamek i będziesz w następnych tygodniach kupował bohaterów z wrót (zwykle mają po kilka burz) sytuacja nie powinna być pod tym względem tak tragiczna. ;-) A remedium na duży rozrzut obrażeń to magia wody na p. mistrzowskim+bless.
Boss18 napisał/a:
duzo hp
Ale żywiołaki lodu i tak nie mają braku ograniczeń w walce wręcz, więc siłą rzeczy w wielu bitwach będzie trzeba ich zasłaniać. Co do obrażeń, jeśli weźmiemy pod uwagę średnie obrażenia, ma takie same, jak burza. Jeśli chodzi o tytanów, jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
Leance napisał/a:
Szkoda tylko, że dosyc łatwo padają...
Można je zawsze zastawić(na początku np. za pomocą krasnoludów lub podzielonych po 1 centaurów). Aby uniknąć zablokowania ich np. przez smocze ważki, bardzo przydaje się w bastionie taktyka. Często stawiam obok nich jednorożce (aura antymagiczna; z drugiej strony jednak jednorogi nierzadko bardziej przydałyby się w ofensywie, więc to w sumie zależy od sytuacji), poza tym można grać gostkiem od odporności, aby wróg nie uszkodził ich za bardzo czarami.
W tym temacie nie mam zdecydowanego faworyta, ale z pewnością do najprzydatniejszych należą:
- up. gremliny (na małych mapach);
-żywiołaki burzy;
-wysokie elfy.
Jaszczury też się bardzo przydają, szczególnie, gdy mamy więcej niż jedną cytadelę. Na mapach rozmiaru "m" nierzadko gram Wystanem, który dostaje sporo jaszczurów na start i (co ważne) dodaje im 1 punkt speeda, dzięki czemu nie muszą one być już najwolniejszymi z "zamkowych" strzelców (ex e quo z gremlinami), ale dorównują pod wzgl. speeda urukom, kusznikom i magogom (których nie ma ;-) ).
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-12-02, 18:49   

Najprzydatniejsze są burze, gremom kończą się strzały, lizaki tak naprawdę potrafią coś zdziałac tylko z wystanem i patchem,a na mapie z jednym zamkiem już się słabo gra na lizardy. Kusze łatwo padają, magogi lepiej przerobić na demony, jednostki 3lvl zostaną przestrzelone przez confa, bo nawet te ileś lodów pomoże burzom. jednostek wyższego lvl nie zawsze jest tyle żeby można je było nazwać przydatnymi, dmg jaki zadają w takich ilościach pozostawia wiele do życzenia,a koszty tez są duże. Burzaki nie dośc że niexle strzelają to mają dużego speeda i jak trzeba mozna nimi uciekać.
Boss18 napisał/a:
Ale burzy jest malo i wystarczy klatwa i sie robi problem..

grając confem człowiek najbardziej czuje utraconą każda jednostkę, więc można sobie pozwolić tylko na straty rusałek w walkach, a na klątwie każdy strzelec jest słaby(lisze są odporne, ale co z tego, blessa na nie, nie rzucisz a na burze tak).Dalej bym stawiał na grema/elfa i kuszę.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-02, 19:32   

kusza moim zdaniem za szybko pada... no wada burzy jest maly przyrost i cena dosc wysoka jak na 2 poziom ( ale za dobre trzeba zapłacic)

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-12-02, 19:44   

Dlatego ta wada kuszy może się ujawnic dopiero na fb. Jak ją dobrze chronisz. Na mapie bardzo ładnie się sprawuje. Na fb zależy kto ma przewagę w strzelcach, ale raczej nie będziesz strzelać w kusze jak ci konie, z aniołami i krzyżami będą wjeżdżać.
 
FeestQ 


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 919
Wysłany: 2009-12-02, 20:00   

Żywiołaki Burzy - oprócz tego, że są dobrymi strzelcami to mają nawet nie najgorsze statystyki i są dość szybkie, jak na swój poziom.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-02, 20:10   

no gorzej jesli walczy sie z szybkimi neutralami lub jest duzo strzelcow wtedy kusza ma powazny prblem dlatego ich nie lubie

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2009-12-02, 20:32   

nie ma to jak szukanie dziury w całym...Tylko że żeby ją szukać trzeba znać mechanikę danego miasta. Na strzelców bierzesz up konie rozłożone po jeden + jakieś mięsko i po problemie. To takie same wymówi jak z tym ze rusałki sa słabe bo szybko padają.
 
Boss18 
;):):):)



Pomógł: 8 razy
Wiek: 32
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 555
Skąd: Cytadela;)
Wysłany: 2009-12-02, 20:56   

nie no do rusałek nic nie mam i do kuszy tez nicfajnie sie nimi niszczy tylko ze trudniej je utrzymac... przyznam szczerze ze gra zamkiem niepocagamnie jakos stad moze ta obojetnosc na sile kuszy w walce z neutralami ... Docenia,m kazda jednostke

Chcesz mnie pokonać ;) Pokonaj Tazara;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 7
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group