Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Przesunięty przez: Tarnoob
2012-02-05, 20:59
HOTA czyżby wyszła
Autor Wiadomość
Razor


Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 17
Wysłany: 2012-02-05, 19:08   HOTA czyżby wyszła

Witam zna ktoś ruski żeby przetłumaczyć mi ten post: http://forum.df2.ru/index...showtopic=26465

google translator nie daje rady
 
Tarnoob 
stary wyjadacz



Pomógł: 24 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 611
Skąd: Warmia
Wysłany: 2012-02-05, 20:59   

Nic nowego – informacje o wydaniu HotA od dawna krążą po sieci. Wystarczy zajrzeć na Celestial Heavens, Age of Heroes, Jaskinię Behemota albo Kwasową Grotę…

Temat przenoszę.

Rozród nie jest prawem człowieka.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2017-01-04, 17:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-01, 06:47   

Wczoraj ściągnąłem moda z nowym miastem do h3 - Hota. Wszystko działa bardzo dobrze, miasto i jednostki nie ustępują niczym tym z oryginalnej wersji ... bla bla bla.
Problem: z tego co wiem to wyszła tylko rosyjska wersja moda (byłoby nawet git, bo znam rosyjski) i niestety w moich hirołsach nie wyświetla mi opisów jednostek, nowych budynków, czy bohaterów - widzę tylko jakieś znaczki.
Rozwiązanie:
Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś zamieścił link do strony w angielskiej/rosyjskiej strony zawierającej wszystkie informacje dotyczące umiejętności jednostek i wszystkich innych wymienionych pierdół lub/i zamieścił opis na forum.

 
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-04-01, 17:17   

Tu masz opis http://www.hota.acidcave.net/

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-02, 21:01   

Dzieki za pomoc.
Co do samego moda to uwazam iz samo miasto jest warte przynajmniej uwagi, a reszta tez jest milym dodatkiem - ktory w przeciwienstwie do woga nie musi psuc gry.
Po pierwszej grze odnioslem wrazenie, ze Przystan jest slabym miastem - mam nadzieje, ze poznanie jednostek i bohaterow zmieni to odczucie. Na razie moge powiedziec ze jednostka z 4lv jest dobra, reszta wydaje sie przecietna lub slaba.

[ Dodano: 2012-04-02, 21:05 ]
Najlepszy bohater na start to gosc od armaty (cos jak balista tylko duzo wieksze dmg i 30 ataku), a na glownego hirka ten od ptakow lub ze skutecznoscia ataku - jak mamy wode na mapie.

 
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-04-02, 23:47   

Mi bardziej do gustu przypadła jednostka poziomu trzeciego. Ale może to wrażenia wizualne i trzy poziomy tej jednostki o tym zaważyły. Mimo to polecam zwrócić na nią uwagę. Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem. To bardzo dobra umiejętność szczególnie przy strzelcach. Na wyższym poziomie przy pierwszym rzuceniu czaru zamiast jednego klona wyskakują trzy.

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-14, 15:35   

Witchking napisał/a:
Mi bardziej do gustu przypadła jednostka poziomu trzeciego. Ale może to wrażenia wizualne i trzy poziomy tej jednostki o tym zaważyły
Akurat jest to jednostka którą najmniej opłaca się ulepszać w tym mieście:
- druga forma ma tylko zwiększony atak i obronę o 2pkt - strzał nadal mamy 4.
- ma podniesiony atak już o 4 i obronę o 3 względem pierwszej (mamy też 10 strzał, 1hp+ i kompletnie niepotrzebne strzelcowi powstrzymywanie kontry)
Wszystko to kosztuje 2500 złota, 13 kamienia, 10 drewna, 5 rtęci, 3 siarki, 3 kryształu i 3 klejnotu, a sam koszt jednostki wzrasta z 225 do 350 złota. Moim zdaniem możemy pokusić się o ulepszanie tych Piratów dopiero na końcu lub gdy nie możemy postawić nic lepszego w konkretnym dniu.
Witchking napisał/a:
Mimo to polecam zwrócić na nią uwagę. Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem

Klonowanie też nie jest takie dobre w pierwszym tygodniu:
- mamy mało many
- strzelcy nie są jeszcze dość silni (a nawet możemy ich w ogóle nie mieć)
- Armata ma kosmiczny dmg i olbrzymią wytrzymałość
 
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-04-15, 14:30   

Nie ma jak czytanie ze zrozumieniem. Na duże mapy polecam herosa z klonowaniem. Nic nie mówiłem o pierwszym tygodniu.

Atutem 3 jednostki jest celny strzał który może zrobić zamieszanie. Owszem zgodzę się, że cena jest spora. A brak kontrataku akurat strzelcom w wielu przypadkach może się przydać.

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-15, 15:24   

Witchking napisał/a:
Nie ma jak czytanie ze zrozumieniem. Na duże mapy polecam herosa z klonowaniem. Nic nie mówiłem o pierwszym tygodniu.
Witchking napisał/a:
Na większe mapy polecam herosa z klonowaniem. To bardzo dobra umiejętność szczególnie przy strzelcach

Może i masz racje, ale czy w późniejszych etapach gry opłaca się klonować strzelców? Mamy już bardzo dużą armię, strzelcy przestają być już główną siłą... Ważne jest też to iż mag z klonowaniem nie wyciśnie więcej ze swoich dystansowych jednostek niż dobry wojownik - duży atak woja, większa szansa na łucznictwo. Wyszło na moje:)
Witchking napisał/a:
A brak kontrataku akurat strzelcom w wielu przypadkach może się przydać.
Tylko w skrajnych sytuacjach - strzelcy mają strzelać, a nie walczyć wręcz.

 
 
yarzapp 
Scrab



Pomógł: 36 razy
Wiek: 34
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 2169
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-04-15, 17:42   

Jeśli strzelec ma no melee penalty to z pewnością powstrzymywanie kontry mu się przyda, a poza tym i tak zawsze lepiej to mieć niż nie mieć.


Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2012-04-15, 20:52   

yarzapp napisał/a:
Jeśli strzelec ma no melee penalty to z pewnością powstrzymywanie kontry mu się przyda, a poza tym i tak zawsze lepiej to mieć niż nie mieć.

ale czy warto aż tyle wydawać aby zdobyć powstrzymywanie kontry dla strzelca który ma bić z dystansu?

 
 
Witchking 



Dołączył: 21 Gru 2011
Posty: 37
Wysłany: 2012-04-16, 00:26   

Pomijając fakt, że w wielu bitwach strzelec bardzo szybko jest blokowany i wtedy kontratak jest bardzo przydatny. Co do klonów to na późniejszym etapie gry wyskakuje ich aż trzech jednocześnie a to moim zdaniem już sporo. Owszem rozwiązaniem jest czar obszarowy i klonów nie ma. Ale w jednej rundzie mogą konkretnie zadziałać. Do tego nikt nie upiera się przy klonowaniu strzelców. Można klonować na przykład węże a wtedy czary obszarowe są już mniej skuteczne.

https://www.facebook.com/moddesignteam/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group