Taktycznie obie jednostki potrafi być kluczowe w swoim mieście, gryfy natomiast nie - w zamku rushujemy anioły/kawalerzystów/upujemy kusze lub mieczników. Gryfy są zwykle olewane w 1 tyg. Natomiast up ważek to priorytet w cytce (razem z jaszczurami), bo dzięki nim możemy bez takty podlatywać do neutrali jednohexowych. No a elfowie to już nawet nie ma po co tłumaczyć xD
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Taktycznie obie jednostki potrafi być kluczowe w swoim mieście, gryfy natomiast nie - w zamku rushujemy anioły/kawalerzystów/upujemy kusze lub mieczników. Gryfy są zwykle olewane w 1 tyg. Natomiast up ważek to priorytet w cytce (razem z jaszczurami), bo dzięki nim możemy bez takty podlatywać do neutrali jednohexowych. No a elfowie to już nawet nie ma po co tłumaczyć xD
No tez tak mysle, co z przyrostu jak taktycznie to na pewno nie są w zamku potrzebni zbyt mocno podczas farmienia i zwyczajnie szkoda na nich kasy, bo lepiej miec kawalerzyste czy anioła do tankowania i strzelaków do bicia :D
Gryfy są dobre do walki z graczem, ale raczej nie jako kluczowe, a ważki dają możliwości, a elfy to wiadomo :DD
IMHO gryf jest gdzieś na samym końcu tabeli. Nie przydaje się do czyszczenia mapy, wymagania do wybudowania siedliską są bezsensowne i w wstawianie go do armii w pierwszym tygodniu odpada prawie zawsze. Siedlisko czasami pojawi się w drugim ale to daje raptem kilka gryfów na starcie tygodnia trzeciego, wtedy tym bardziej nic nie zrobi. Ta jednostka po prostu nie jest potrzebna. Tym bardziej, że nie jest tak silny na 3tier jak np Gorgona na 5tier, a przecież Gorgonę też można w budowie pominąć. Robił to ktoś kiedyś?
Na 3tier są dwie jednostki, które są kluczowe w swoich miastach i są silne same z siebie. Elf i Ważka. I ewentualnie Pirat (chociaż ja nie jestem zwolennikiem teorii, że jest on niezbędny w Cove).
W kazdym z miast w zaleznosci od scenariusza olewa sie jakas jednostke.
Przewaznie pierwszych poziomow.
A wazka i elf sa kluczowe tylko w swoich miastach
W mieszanych kompozycjach nie maja juz takiego wplywu.
Orientuje sie ktos, czy w wogu da sie ustawic wlasnie taki zestaw jednostek w miescie??
Chcialem z kumplem zagrac
Pozdro
Pewnie, bede kupowal zjawy,zombie, gremlniy, bazyliszki, gryfy itd. kosztem bardziej uzytecznych jednostek .szczegolnie pod koniec scenariusza sa istonie potrzebne
Większość jednostek pierwszego levela to jednostki kluczowe w early i ich skuteczne używanie w 1-2. tygodniu jest niezbędne do zachowania przyzwoitego tempa gry.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Olewanie pierwszego poziomu? Tak się da w ogóle? Nawet Calh i Valeska sobie nie poradzi.
Niektóre jednostki się pomija, to fakt. Chyba, że masz potencjał na jakiegoś power stacka, np tarasy gryfów w biomie, ale o pomijaniu pierwszego poziomu to nigdy nie słyszałem. Shakti i Cassio robią z tego power stack w pierwszym dni xD
"A ta gitara to akustyk jest?"
Volkor [Usunięty]
Wysłany: 2017-12-15, 15:27
Pytanie jest trochę nieprecyzyjne, bo najlepsze zestawienie to wszystkie z danego zamku na najlepszym możliwie terenie (Fortress na bagnach, Tower na śniegu itp.) Ale patrząc na wartość bezwzględną jednostki i nie bacząc na morale to ja lubię taką konfigurację (wiem, że nienajlepsza):
Centaur
Żywiołak Burzy
Cerber
Wampirzy Lord
Minotaur
Cyklop
Tytan
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum