Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Rozpoczynamy konkurs MapMaker AW 2022!
Odpowiedz do tematu
Unleashing the Bloodthirsty
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-08, 23:24   

No dobra, jestem na Sentinelu i już trochę mnie to niepokoi. Odkopałem sobie temat o kolejności ruszania się jednostek i teraz już wiem, że jest niedobrze. Mam 130 tytanów (albo 3700 up elfów) i 6X1 archanioł plus wózek. Zaczynam, bo moje archanioły i jego archanioły i smoczki mają 23 szybkości, a w pierwszej turze atakujący zaczyna jeśli szybkości najszybszych jednostek są jednakowe. Rzucam berserk na smoki i archy, a archem podlatuję do jego tytanów, rozwalam wózek (morale). Wtedy jego smoki uderzają w balistę i przy okazji zabijają 5700 tytanów, a archy walą w namiot. Potem zastawiam mu tytanów i on rzuca tarczę powietrza i niszczy jeden slot archaniołów. Ale najgorsze jest później to, że ZAWSZE on rusza się smokami. Nie ja. Dlaczego? Zawsze jednego archanioła zostawiam u góry pola, żeby zaczynać, a mimo wszystko to on podlatuje smokiem do tytanów/elfów i koniec. Szukałem jakiegoś Ruska bijącego tego typka, ale chyba każdy mu pozwala przejść, bo jest kilka filmów z Samoana i Dragonmastera, a o Sentinelu nie znalazłem nic. Tylko tyle, że Unleashing the Bloodthirsty to również tytuł utworu Cannibal Corpse :D

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-09, 00:05   

Z Archami trochę sobie utrudniasz walkę moim zdaniem.

Czyli po zastawieniu Tytanów Archami gdy nadchodzi ich ruch zabijają tego Archa przy nim? Czasem Tytani zapuszczają się w wędrówkę blisko naszych Tytanów. Może kolejka jest taka, że pierwszy ruch robi Twój Archanioł (ten właśnie przy Tytanach, z racji bonusu od atakowania) a gdy już on padnie to następny w kolejności jest Błękitny i dlatego później już od niego zaczyna się kolejka?

Bo ogólnie gdybyś zaczekał pierwszym Archem ruch następny robisz Ty, czy Sentinel?

Aczkolwiek jak pisałem na początku, może niepotrzebnie go atakujesz tak szybko. Uwolnij go, zdobądź spokojnie jakieś Wrota, zrekrutuj kilka Feniksów i ewentualnie pozabijaj bohów z Lochów. Sentinel spokojnie może poczekać :-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-09, 01:36   

Jeśli archy i smoki mają taką samą szybkość, to musisz zrobić tak, że ostatni ruch w każdej turze będzie wykonany przez Sentinela. Oznacza to, że nie powinieneś niczym czekać.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-09, 10:29   

I udało sie!
Bitwa przebiegła nieco inaczej niż opisywał Tereq, nieco bardziej chaotycznie, ale udało się! Kluczem do sukcesu było nie blokować tytanów i pozwolić im zastrzelić moich elfów (wziąłem ich, bo są skuteczniejsi od tytanów). Wtedy nie miał się u mnie kto ruszać jako ostatni i zaczynałem. Stracił archy, ofiarował tytanów, potem podleciał smokami do moich archów, ale berserk na archanioły i odlatywanie moimi pozbawił je życia, a potem berserk, archanioł przed twarzą, wskrzeszenie elfów, bless, klon, bla bla bla. Trochę mało ich niszczyły (zwykle 7), ale z szałem potrafiły już przycisnąć i zabijały 97 lazurowych na strzał. Mam hełm boskich mocy od Sentinela, a bolki z Lochu nie wyjdą bez mojej 'zgody'. Dzięki za pomysł - teraz pójdzie z górki (94 ataku, 90 obrony, 85 mocy, 74 wiedzy). Pozbieram trochę i idę na Confluxy - jak nie dam rady to się odezwę.

[ Dodano: 2015-07-09, 12:08 ]
No i okej, zbieram wojsko, wyruszam na te Confluxy, biorę jeden, drugi, nadjeżdża bolek. 1700 feniksów, 2500 magii, 3400 magmy, 4100 energii, 4700 lodu, 6200 burzy i 8000 rusałek. A ja miałem armię (poza behemoami), która "może zginąć, bo na Senę w Dimag nie będzie potrzebna". Oczywiście mogę ją wymienić na tą 'oficjalną', ale pogrom jaki dostaję od tego typka nie rokuje dobrze (pomimo Hełmu Boskich Mocy!). Cofam się, omijam go, zdobywam +2 ataku +2 obrony +4 mocy +5 wiedzy, biorę feniksy (w ogóle, całe armie, żeby on ich nie zrekrutował) i płynę do miejsca ze starożytnymi behemotami, żeby przejść. W międzyczasie wypełzają jeszcze dwa inne bolki od zielonego, jeden atakuje miasto i widzę, że jest słaby. Ja zbieram beszki, a on idzie na skraj wyspy, bo zabrałem im portale ognie i złoże siarki. Szybko wracam na wyspę z pełną maną, doganiam gościa, oślepiam czarodziejów, wskrzeszam wszystkich martwych, wygrywam, a on co? Hahahaha. Zgadnijcie



Wszystkie cztery kulki żywiołów ma na sobie!
Mogę wejść do lochów, nie otwierać żadnego miasta, zdobyć kluczników (7x1200 kryształowych może narobić kłopotów) i iść JUŻ na Dragonmastera. Oczywiście po uprzednim pozbieraniu bonusów i - jęsli zdobędę 99 ataku - zebraniu 1300 krysztalów na starożytne behy. Oczywiście nie pójdę na niego od razu, najpierw uzbieram solidną armię, bo jak patrzyłem na Malekith'a i jego bitwę z Seną w "Heroicznych Bitwach" to nie wiem skąd, ale miał znacznie, znacznie więcej ode mnie, a był tam tydzień wcześniej. Tylko raz miałem plagę, a i wtedy wykupiłem najważniejsze stwory z cytek (miałem jeszcze tylko cytki). I teraz po wykupieniu wszystkiego mogę uzbierać max. 1400 gorgon, a on miał 3100 chyba. Ja mam max. 900 hydr chaosu, a on 2200. Podziw. Spróbuję podreperować trochę wiedzę i wejść do karczmy i faktorii handlowej, to mi sporo pomoże. Acha, jeszcze jedno: tylko jeden typek od początku gry udał się na wygnanie i nie mam jego artów. Ch. De Gaulle, bo stał jak ciołek w sanktuarium, nawet gdy byłem daleko. Musiał mieć czaszkowy hełm, bo nie mam go do zbroi przeklętego. Zastanawia mnie też miejsce przebywania Fiolki Żywej Krwi do Eliksiru Życia...

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-09, 15:45   

Ogólnie gratulacje za rozwalenie Sentinela, teraz masz spokój z Pomarańczowym, który jest tam uwięziony :-) Dzięki temu Lochy sobie rozwalisz na spokojnie, gość nie połączy armii co mogłoby ewentualnie sprawić Ci problem.

Fiolkę krwi ma chyba właśnie boluś z Lochów, po rowzaleniu kilku z nich mogłem złożyć Eliksir.

Fajnie, że gość który miał kulki miał małą armię, u mnie niestety miał właśnie pełną i musiałem go zostawić, cholera ich wie kiedy oni wymieniają między sobą armię, chyba w sposób losowy :-D

Te 1k Hydr to na ostatni Conflux trochę zbyt mała siła, też ich właśnie miałem bardzo mało, chociaż straciłem podczas gry może kilkadziesiąt.

U mnie tak jak pisałem walka z Seną przy użyciu 5 slotów mięs (hydr, gorgon, wiwern, entow, jednorozcow) do tego Behemoty z teleportacją i Blessem spokojnie wystarczą ;-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-09, 16:46   

Szczerze to prócz walki z Seną (i jakieś tam legiony błękitnych smoków), to robiłem metodą "brute force" (albo berserkiem). Po prostu silna armia i brak strat całą grę (nie spieszyłem się też zbytnie z niczym, zajmowałem wszystko, co się dało). Choć ostatnio zacząłem nową grę na wersji SoD i muszę przyznać, że hydry z szałem i blessem dają kolosalną przewagę w bitwach - można rozwalać wszystkich na miejscu.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-10, 12:22   

No niestety, tak różowo nie jest. Tego confluxa i tak będę musiał zdobyć, bo w pozostałych DD i lot są wyłączone. Co ciekawsze, w Dimag żaden czar nie jest zaznaczony jako pewniak, co uzasadnia słowa ze zdarzenia (mogę trochę pomylić) "You may learn there spells that will provide you with the Or of Inhibition or you will have to bring them here". Jest możliwość, nawet nie taka mała, że będzie tam to, co pomoże mi stoczyć bitwę o kulkę (nie wiedziałem o 70,000 smoków broniących jej aż do wczoraj) bez brania graala i walki z Dragonmasterem. Problem jest taki, że chyba wolabym na odwrót, zabić Dragonmastera a olać Senę. No nieważne. Przynajmniej tego bolka z 1700 feniksów mogę zostawić teraz.
Tereq, sprawdziłem wszystkich z Lochów oraz ich puszki i nigdzie tam nie ma fiolki ;C
I jeszcze jedno: ile tych behów? Ja mam 1700 na teraz i przyrost po 31+bonusy (nie wiem czemu, ale Malekith w swojej grze nie przejął albo przejął mocno za późno 'Behemoth Lair' z 27 dwellami behów - mogły Ci pomóc przecież). Ile Ty miałeś? Bo mi w walce z Pagalem, tym typkiem z Confluxa one padają po 4 ciosach (slow, potem feniksy, magii, energii, lodu i beszki znikają). Za mało mam?
W lochach jest +3 ataku +2 defa +2 mocy +2 wiedzy. Będę miał 98 ataku.....potrzeba 99 na kryształy, czyli muszę zebrać coś ciekawego. Zaczynam się zastanawiać czy nie zrobiłem źle i czy nie trzeba wczytać gry jeszcze przed otworzeniem 'Elemental Reign' i z tarczą +4 all spróbować otworzyć targ i karczmę (potrzeba 90 wszystkiego).
Plan jest taki:
Biorę wszystko, co mam i omijając Pagala idę na Senę. Jak nie ma w Dimag DD albo lotu to wczytuję i jadę do lochów, tam niszczę dwa miasta (nie są blokowane brązowym) i biorę klucznika oraz bibliotekę i obóz +1 att. No i wtedy już ostatecznie: Dragonmaster i Sena. Raczej Dragon, bo ma tarczę, naszyjnik +3 all, sandałki i płaszcz +2 mocy i wiedzy, z tym wszystkim otworzę guarda do targu i karczmy, a potem Samoanem, Dragonmasterem, Tarlonim, Ratem, Mridureciakiem (chyba tak się to pisze) albo kimś innym wezmę kryształki i zrobię Senę oraz potem (tym samym albo właśnie Seną) wezmę kulkę. Będą kłopoty, to pewne. Ale co do kulki to jest ruski plan bitwy w necie, tak samo Dragonmaster. Tylko, że na dragona koleś ma 4320 starożytnych behów, a bitwy z kulką nie potrafię znaleźć.

[ Dodano: 2015-07-10, 12:24 ]
EDIT:
Zapomniałem o Dragonslayerze. On ma 3k beszków i jest silnym bohem.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-10, 12:50   

Malekith napisał/a:
Szczerze to prócz walki z Seną (i jakieś tam legiony błękitnych smoków), to robiłem metodą "brute force" (albo berserkiem). Po prostu silna armia i brak strat całą grę (nie spieszyłem się też zbytnie z niczym, zajmowałem wszystko, co się dało). Choć ostatnio zacząłem nową grę na wersji SoD i muszę przyznać, że hydry z szałem i blessem dają kolosalną przewagę w bitwach - można rozwalać wszystkich na miejscu.


Dajesz szał bez magii ognia, czy jednak włączyłeś na mapce? :idea:
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-10, 13:07   

Co do smoków pod kulką, jest to banalna walka. Wyślij tam 1 bohatera z berserkiem i 7x5 feniksów - niewiele z nich zostanie. Potem tylko dobić resztą armii.

Ja behy kupiłem dopiero po ulepszeniu, czyli gdzieś na samym końcu. Wcześniej nie były mi do niczego potrzebne.

Bez magii ognia wystarczy (można też zabrać dżiny - rzucają na Adv).
 
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-10, 14:29   

Tych bolków z Lochów dla pewności zabij. Sypali artefaktami, u mnie Fiolkę posiadał "Freakenstein".

Co do Seny. Zabiłem ją w 12/1/2, miałem wtedy 2,2k Behów. Do tego Dżiny dla Blessa, Archy żeby pozbyć się wozu z amunicją i mięso(wiwki, bazyle, gorgony, enty). Podczas walki oślepiłem dość szybko Rusałki, w ekwipunku miałem Order męstwa żeby mi nic nie robili. Po zniszczeniu wozu i teleportowaniu tam Behemotów obaj strzelcy unieruchomieni, dalsza walka już z ofiarą całkiem łatwa. Po walce tylko wskrzesiłem do końca Beszki i Archy. W zamku przeciwnik widząc przewagę chwilę się nie rusza, Pagal na otwartym polu od razu pewnie ruszył do przodu, także oblężenie jest dużo prostsze.

Kluczem do Dragonmastera są Starożytne, żeby je wykupić w ilości gwarantującej zwycięstwo potrzebna jest ta kupka kryształów (ok.4,5k). Nie wiem czy da się wygrać normalnymi (ja nie dawałem rady, dużym problemem była ich niska szybkość i ogólnie za szybko padały). 4,5k behów wystarczy spokojnie, ja miałem 6k i było aż zbyt prosto.

Do zdobycia 99 ataku miałem bohatera na 61 poziomie, 87 bazowej siły. 86 wystarczy już na bank (2 pierścienie +1 w grze), może jeszcze mniej, nie sprawdzałem wszystkich bohaterów z tawerny i ew. artów (Malekith coś kiedyś wspomniał o Tarczy +3 +3).

Wrota w sumie możesz na końcu zrobić, pytanie czy bez dojścia do kupki kryształów dasz radę zabić Dragonmastera.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-10, 14:50   

Kupkę kryształów mogę wziąć JUŻ, a jeszcze mam do odwiedzenia jedno +1 att. Tarczę +3 +3 mam prawie od samego początku. Bohowie z lochu mają artefakty, bo wykupili w sprzedawcy, Freakenstein miał chyba z 30. Większym problemem jest moja niska wiedza, nie atak. Na minotaurach nabijam 1 lvl, 1 z drzewka i 1 z drugiego drzewka. Do tego z artami po Dragonmasterze i tymi z Freakensteina będę miał 10 wiedzy więcej, więc braknie mi 5 do 90 i karczmy. Zmodyfikowałem HCtraits i chcę z tym zdobyć te 3 lvle (z gwarantowaną wiedzą) i jeszcze coś tam ubić, to może osiągnę te 90 i wejdę do karczmy + targu. Sprawdzę moje HCtraits z gwarantowaną wiedzą dla maga bitewnego i jeśli zadziała (tzn. zrobię wszystko dobrze), to sprawdzę czy zdobędę to 90 wiedzy, jak nie zadziała to pokombinuję albo poproszę was o taki plik. Wszyscy bohowie z lochu mają 580 smoków i robię to bez strat (nawet nie najsilniejszą armią), więc jak ich wszystkich zjadę to te brakujące 2 lvl'e pewnie wskoczą.

EDIT:
Mam te kryształy, mam starożytne (trochę problemów z kasą było, bo ostatnio zabrali wszystko), mam większość lochów (ominąłem gościa z ochronę przed oślepieniem i berkiem) i teraz idę na 7x1200 kryształowych. HCtraits na wiedzę działa, ale dalej brakuje kilku punktów. Nabiję expa i wejdzie, spoko.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ostatnio zmieniony przez Ravciozo 2015-07-13, 14:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-12, 23:08   

Dużo tutaj postów o tej mapce więc coś tam zacząłem grać w wersję SoD, nie powiem jest ciężko bez berka, mam początek 10 miecha i udało pokonać się inferniarzy.
Straty to bazyle i 600 wiwern, lepiej już nie potrafiłem tego rozegrać.

A jak Tobie idzie malek?
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-16, 17:26   

KONIEC!
UDAŁO SIĘ!
W 15/4/4 ukończyłem mapę Unleashing the Bloodthirsty.
A od ostatniego czasu:
Po zniszczeniu większości bolków z lochów poczekałem z 3 tygodnie na armię i złoto, bo odkąd zabrali mi wszystko miesiąc temu, to musiało się jeszcze trochę pokumulować. W końcu zaatakowałem Dragonmastera. Miałem 6.2k behów, a oprócz tego nie najważniejsze wojsko (+1 feniks), które i tak zostało zniszczone. Olałem wszystko poza behemotami, bo choć można było może kilkaset pegazów czy czegoś tam uratować, dałem sobie spokój. Uratowałem tylko 5,6k behemotów i tyle. Zgarnąłem sporo itemów i złożyłem Miecz Anielskiego Sojuszu. Otworzyłem bramę do karczmy i zrekrutowałem kilku pokonanych. Korzystając z przyzwania okrętu od Truena, okrętowałem ich i popłynąłem do Dwrvenheim, żeby nauczyli się town portalu. Tymczasem Trueno zebrał resztę armii i zaatakował Senę. Poszło nawet łatwiej niż myślałem - od początku to ja dyktowałem warunki i straciłem w sumie tylko entów, krasnali i elfów (bez wskrzeszania i po jednej próbie). Następnie wziąłem resztę miast i "zamknąłem" Pagala w jednym z nich (nie atakował, bo byłem silniejszy). Resztę gości nauczyłem Town Portala i w Dimag wszystkich czarów. Uzbroiłem każdego w 7x1 feniks/archanioł (z +2 speeda) i zaatakowałem smoków. Każdy berserkował smoki zabijając kilka tysięcy i padał. Wtedy był ponownie rekrutowany i od razu teleportował się (z pełnymi punktami ruchu) do El Regueldo. Po 15 takich akcjach został tylko jeden stack - 5500 lazurowych smoków. Wtedy do akcji ruszył Trueno, który z 6,8k behów bez trudu zmiażdżył resztę smoków. Wróciłem nim do El Regueldo i wygrałem scenariusz. Wrzucę screeny i sejwy potem, bo nie próbowałem odkąd zapytałem jak to zrobić. Będzie dowód mojej wygranej. Po takiej narracji chyba mi wierzycie, ale dowód warto mieć. Jak ogarnę jak przyznawać pomagajki (kiedyś się dało, co jest?), to koniecznie muszę wam nimi podziękować za wszystko. A na chwilę obecną: DZIĘKI! Dzięki za pomoc przy całej mapie!

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-16, 22:28   

Gratulacje :-)

Tak sobie przejrzałem ostatnie kilka stron tematu, jeśli ktoś będzie zaczynał mapę po raz pierwszy to znajdzie tam sporo wskazówek, także powinna się ta dyskusja jeszcze komuś przydać :-)
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 30
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2897
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2015-07-17, 19:13   

Tereq napisał/a:
Tak sobie przejrzałem ostatnie kilka stron tematu, jeśli ktoś będzie zaczynał mapę po raz pierwszy to znajdzie tam sporo wskazówek, także powinna się ta dyskusja jeszcze komuś przydać

To na pewno, sporo cennych porad jest.

Ravciozo napisał/a:
Jak ogarnę jak przyznawać pomagajki (kiedyś się dało, co jest?), to koniecznie muszę wam nimi podziękować za wszystko. A na chwilę obecną: DZIĘKI! Dzięki za pomoc przy całej mapie!

Działają tylko można je przyznawać jeśli jest się założycielem danego tematu ;-)

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 15 z 17
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group