Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Rozpoczynamy konkurs MapMaker AW 2022!
Odpowiedz do tematu
Unleashing the Bloodthirsty
Autor Wiadomość
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-18, 12:28   

Dobra panocki, teraz moja kolej.
Otóż udało mi się ukończyć mapę na wersji SoD, bez magii ognia i z o wiele trudniejszymi rywalami(jeżeli to możliwe xD)

Przyznam że od podbicia fortec mapa robi się bardzo ciężka, podejść do bastionów miałem chyba ~ 20, walk z inferniarzami miałem ~ 40, podbicie zamku na wyspie bez berka też było horrendalnie trudne.

Natomiast lochy były o wiele łatwiejsze, nie miały połączonych wojsk i bolkowie polegli dość gładko, aczkolwiek sama walka z dragonmasterem to coś odkręconego od rzeczywistości :D zresztą sami zobaczcie.



Sena poszła bez strat, behy+arhy+dżiny zrobiły swoje.

Ostatnie podboje kulki całkiem standardowo.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-18, 14:06   

Jestem pod wielkim wrażeniem, w tej wersji mapa jest dużo gorsza.
Co do screena z Dragonmastera, to w sumie ilość błękitnych nie jest pokazana, a jest kluczowa do oceny trudności, no ale wierzę Ci, że było ich duuużo ;]
GRATULACJE!

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-18, 14:15   

1200 Lazurowych.
 
 
gam8it

Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 1
Wysłany: 2015-09-29, 00:00   

cześć wszystkim, super mapa, wersji SOD nie udało mi się przejść bo na wojsko Dragonmastera nie działa beresek ani blind - mimo potężnej armii ciułanej całą grę nie mam szans, chciałbym spróbować drugą wersje mapy, na jaką jest ona wersje gry? bo na armagedon blade wyrzuca mi jakieś bugi
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-09-29, 01:57   

Obydwie możesz otworzyć w SoD.
 
 
arctic

Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 5
Wysłany: 2015-10-01, 13:40   

Witam, piszę ponownie, bo utknąłem na tej mapce..

Jest 11 miesiąc, pokonałem jasnoniebieskiego (castle) bez większych strat, a następnie santinela (tym trickiem z berserkiem, tytanami i 7x1 archanioł) i w tym momencie nie bardzo wiem co mam dalej działać.. Bohaterowie z lochów do mnie nie wychodzą, mogę podbić 2 pierwsze confluxy, bohatera z 3 kulami żywiołów i boha z główną armią (tu niestety mam duże straty, przeżyły mi tylko hydry i tytani) ale do ostatnich 2 confluxów nie mam jak dojść.. Strażnik misji który mnie blokuje chce 1 up behemota, a ja nie mam kryształów, a drugą drogę blokuje ciemnoniebieska brama, widziałem że namiot tego koloru jest na terenie lochów, a tam się też dostać nie mogę.. Proszę was o jakieś wskazówki...
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-10-01, 22:41   

Serio z artów za Sentinela nie uzbierasz 99 ataku? Hmm.....to dziwne. Zmodyfikuj plik 'HcTraits' tak, by magowie bitewni mieli 100% szans na otrzymanie +1 ataku i wtedy idź na Senta, ze 2 punkty powinny wskoczyć.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
arctic

Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 5
Wysłany: 2015-10-02, 10:43   

Owszem mam 99 ataku, ale tej kupki kryształów jeśli o nią Ci chodzi pilnuje też biały strażnik misji a namiot tego koloru patrzyłem w edytorze map jest na terenie lochów...
Tam też dotrzeć nie mogę.. Moje pytanie brzmi: czy pokonanie santinela od razu uniemożliwia dalsze przejście gry? Naprawdę nie wiem gdzie mam się udać.. help
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-10-02, 15:04   

Nie uniemożliwia, ja zrobiłem to samo. Zresztą Sentinel nie ma tu nic do gadania. Starożytne behemoty są w podziemiach, jak masz tą wyspekę pod terenem pustyni, to płyniesz na północ i tam za feniksa otwierasz bramę do lochu dla starożytnych behemotów. Są tam chyba trzy.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
arctic

Dołączył: 01 Lip 2015
Posty: 5
Wysłany: 2015-10-17, 05:57   

Udało mi się ukończyć tą mapę!!! Grałem w nią ponad 2 miechy z przerwami, ale jakoś dotrwałem. Już myślałem, że nie wyrobie przed mr butickiem, bo kulke zdobyłem w 16 miesiącu ale się nie pojawił. Wiele bitew wczytywalem kilkanaście lub kilkadziesiąt razy, mnóstwo kombinowania... gdyby nie wskazówki z tego tematu nigdy bym jej nie ukończył :) co ciekawe dragonmaster był dosyć łatwy, przed bitwą z nim miałem 5k upg beszków, 1,7k hydr, 4k krow, 4k wiwek i z 600 tytanów, straty były, ale wiedziałem że na smoki pilnujące kulke wystarczy zachowac beszki i jakąś tam część armi :P najwięcej kłopotu sprawił mi ostatni conflux, tam wczytywałem multum razy aż hydra złapała szczęście i morale i bitwa się dalej ładnie potoczyła.

Wielki szacun dla twórców mapy, nawet nie chcę wiedzieć ile czasu zajęło jej stworzenie. Pozdro dla tych co w nią grali, grajom lub grać będą :) elo
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-10-17, 20:26   

Mapa jest wykonana prosto i nieskomplikowanie. Dużo bardziej zastanawia mnie nieporównywalna do niczego innego jakość dopracowania.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
tactic


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 41
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-12-28, 16:26   

Jak pokonać bastion.Próbowałem już wielu taktyk niestety tylko jedna pomogła a mianowicie iść dalej nie przejmować się nim,a później się wrócić,ale chciałem spróbować ich pokonać "po Bożemu".Ma ktoś jakieś rady. Nadmienię,że gram w wersję SOD.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-12-28, 18:12   

Ja zrobiłem podobnie, jak cytadelę - wjechałem na jego teren, a jak podjechał, to wparowałem do pustego miasta. Podszedł pod miasto, ale zaatakować nie chciał. Dopiero, jak podzieliłem armię na 2 części, to wparował, i wtedy udało się wygrać. Ewentualnie, da się przejąć mu wszystkie miasta po kolei, teleportując się po każdej turze do tego, co jego bohater stoi pod. Dzięki temu mamy 1 tydzień przewagi w uzbrojeniu. A co do samej walki, to nie pamiętam, żebym popisywał się czymś nadzwyczajnym, jak wykosisz katapsa i osłabisz dwa stacki elfów (albo rzucisz mass air shield), to on nie będzie zbytnio wchodził do miasta, aż przeteleportuje sobie jakieś 2/3 stacku entów, ewentualnie krasnali, ale to już łatwo pójdzie. Jak potrzebujesz, to mogę wygrzebać skądś moje zapisy z czasu bastionu :)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
tactic


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 41
Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-12-28, 18:28   

dzięki za radę ale jak brałem cała armie ze sobą i broniłem się w zamku to i tak jego smoki i pegazy mnie niszczyły a po za tym nie mogę rzucić mas air shielda bo nie mam magii powietrza w bohaterze bo to wersja SOD
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2016-12-28, 21:23   

Jak same latające Cię robią, to nie ma bata, czekaj na przyrost hydr i gorgon w Le Coin (po 1,5 roku dalej pamiętam te nazwy, heh), po 1-2 miechach powinno być git. I upewnij się, że nie straciłeś za dużo w poprzednich walkach

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 16 z 17
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group