Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Unleashing the Bloodthirsty
Autor Wiadomość
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-07, 18:18   

Dzięki panowie, widać nawet, że pisaliście równocześnie ;]
Dogram dzisiaj jeszcze trochę, ale nie ukrywam, że ze smokami będzie ostro, bo niestety, ale.....nie mam pola siłowego. Może je po prostu przeoczyłem, ale wydaje mi się, że serio po prostu nie trafiło mi się. Zobaczę, przejmę nekropolie w podziemiach i może tam będzie. Zastanawiam się czy nie użyć może najprostszego sposobu z możliwych czyli nakupić mięsa, które nie będzie mi w przyszłości potrzebne i zwyczajnie to wygrać (staty po 78 robią swoje) używając berka tylko 'okazyjnie'. Z WINrar'em też spróbuję, to wrzucę walki z Ratem i Samoanem (bo rozszerzenie .GM1/GM2/itd. jest nieobsługiwane na portalu o Heroes III. Może to po protu problem z konfiguracją, ale no jakoś tak niefajnie...). Co do farmienia demonów to zastanawia mnie tylko na kim, bo spawnoały mi się chyba w siódmym miesiącu chochliki i w dziewiątym zjawy, ale mając 78 atak/obrona, to te miniony nawet durnych chochlików czy gremlinów albo gnolli nie zabiją.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-07, 18:37   

Zawsze możesz oślepić/spowolnić te chochliki i swoje jednostki pozabijać deszczem/kulą. Ale powinieneś dać radę i bez farmienia, szczególnie jak gdzieś Pole znajdziesz. Nekro ma chyba dużą szansę na zaklęcia ziemii o ile się nie mylę, bo rzeczywiście nie trafić na nie na całej mapie to już pech niesamowity..
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-07, 20:03   

No i faktycznie go nie miałem, ale w jednej nekropolii trafiłem. Jestem już po smoczkach, ale sposób w jaki to zrobiłem przeszedł moje oczekiwania. 170 tytanów, 6 arcydiabłów po 1 w slocie. Pole siłowe broniące tytanów i wozu, arcydiabły blisko siebie (ewentualny berserk) i kolejka. Potem haste na tytanów i kolejka. Potem nowe pole siłowe i kolejka. Potem berserk i kolejka (oczywiście ciągle strzelając). No ale zawsze w końcu tytani dostawali strach, pole się rozpadało, wlatywały mi ~620 smoczków i zaraz koniec gry. Jak więc mi się udało? Wielkim fartem po prostu. Pole się nie rozpadło w związku ze strachem aż do momentu, gdzie w każdym slocie smoków było ich już mniej niż 300. Potem pole się popsuło, ale moi tytani w rogu, z tarczą, kamienną skórą, tarczą ognia i kontratakiem, całkiem ładnie wytrzymywali oddech smoków i po wskrzeszaniu ich (i strzelaniu łukiem strelca w najliczniejsze stacki, a czasem dawanie obrony) 90 przeżyło walkę! Miałem wielkiego farta, fakt. Ale zastanawia mnie jak wy chcieliście to zrobić bez liczenia na tak długie powstrzymywanie strachu. W plikach przecież nie grzebałem, a jak często 3 na 7 stacków jest zastraszonych, tak tytani dali rade przez jakieś 20 tur. LOL

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-07, 20:41   

Ja postawiłem Tytanów w rogu, Feniksa dałem pod nim i na to pole siłowe. Dwie jednostki "wystraszyć" to zawsze mniejsze prawdopodobieństwo niż samego Tytana, ew. można dać tam 2 sloty Arcydiabłów (w trakcie gry jakoś o nich zapomniałem, a przecież mają tylko 1 hex). Poza tym niektóre berserkowane smoki wolały tracić ruch niż atakować smoka obok. Jeśli jednak Pole Siłowe znikało i Smoczki wlatywały powtarzałem walkę do skutku. O dziwo tu specjalnie problemów nie miałem, wczytałem na 2 slotach Smoków może ze 3-4 razy.

Niektóre strony (np. ta) podają, że Golemy, Żywiołaki czy Nieumarli są na Strach odporne. Byłoby to w sumie logiczne, w końcu są to stworzenia którym strach powinien być obcy, jednak nie sprawdzałem tego osobiście, także nie wiem czy jest to prawda. Wstawienie jednak takiej jednostki mogłoby rozwiązać sprawę. Jak znajdę sejv to sprawdzę temat.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-07, 20:47   

Tak, jest to możliwe.
 
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-07, 20:49   

Tzn. potwierdzasz, że te wymienione przeze mnie jednostki są odporne? Bo właśnie szukam sejva, może nie będę musiał :-)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-07, 20:53   

Tak, te jednostki są odporne na grozę.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-08, 10:45   

Przy czym błękitnych smoków ani żywiołaków nie znajdę, golemy i niektórzy nieumarli po wszystkich artach, haste i prayer są zbyt wolne, trzeba by dać wampy, upiorne smoczki albo upiornych rycerzy. Zaraz robię drugie smoczki, a potem Sentinel (u mnie 9999 błękitnych, tytanów i archaniołów). Można by arcydiabłami zaciągnąć jego smoczki i archanioły (o ile nie ma artów na szybkość, smoczki mają 19, nie znajdę nikogo szybszego) blisko tytanów i walić berkiem aż do skutku, potem trick z berserkiem, wóz i sporo strzeloków na resztę błękitnych. Problemem może być jego morale, jest gdzieś na tej mapie klepsydra diabelskiej godziny, żeby nie odberserkowywał swoich wojsk?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-08, 11:04   

Czyli co, na lazury tytany+wózek+feniks+smok cienia, dajemy pole siłowe, w drugiej turze przyspieszenie i zostaje nam wystrzelać smoki. Brzmi całkiem prosto i zacnie, pozwala wyeliminować potrzebę magii ognia której nie ma w najnowszej wersji mapy.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-08, 12:20   

Jest tylko mały problem z wózkiem... Jeśli weźmiesz 2-heksową jednostkę, to nie zmieści się.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-08, 13:27   

A ja mam duży problem, nie mały. Okazuje się, że u mnie tych smoków póki co zniszczyć się nie da. Czemu? Bo wygenerowane pole walki jest takie, że nie da się osłonić polem wózka i tytanów! U góry jest jeziorko i nie da się tam postawić pola siłowego. Jak będę miał trochę więcej tytanów, to ich załatwię, na razie (130) jest to niemożliwe (tarcza, skóra, kontratak, tarcza ognia, bless, prayer, fortuna, żądza krwi, precyzja, przyspieszenie i dalej za mało). A co z Sentinelem?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-08, 14:21   

130 Tytanów to rzeczywiście trochę mało (straciłeś ich gdzieś po drodze?).

Zawsze zostaje zrezygnowanie z wózka. Tytan w samym rogu + Upiorny Smok pole wyżej i na to Pole które zostawia tylko 1 hex. Przy ~1300 many wystarczy ich berserkować do czasu gdzie zostanie po 50-100 i dobijać Tytanami. Ustawisz to spokojnie, szczególnie, że jak przejmiesz jeden z Confluxów to możesz robić sloty po 5 Feniksów, które po zabiciu dzięki natychmiastowemu wskrzeszeniu dają dodatkowe manewry i Pole można robić w 2 turze zamiast w 1.

Z Sentinelem muszą zostać spełnione pewne warunki. Ważne, żeby miał tylko 3 pełne sloty po 9999 stworzeń, czasem rozdziela Tytanów co jest sytuacją niepożądaną. Osobiście po prostu sam go zaatakowałem przechodząc Spacerem po wodzie z wyspy obok.

Ogólnie w 1 turze blokujemy naszych Tytanów, do jego wysyłamy coś żeby zmuszony był do walki wręcz i niszczymy mu przy okazji wóz z amunicją. Berserk na Archy i Smoki. W I turze zniszczą prawdopodobnie Namiot i Balistę. Teraz on przy ruchu Tytana rzuci zaklęcie - jeśli Modlitwa zaczynamy znowu, jeśli Tarcza/Tarcza Powietrza/Skóra walczymy dalej.

2 tura znowu Berserk na Smoki i Archy, Archy prawdopodobnie zginą i on być może rzuci Ofiarę, poświęcając Tytków wskrzesi Aniołki. Berserkujemy dalej, w pewnym momencie giną Archy, rzucamy Berserk, ustawiamy jednostkę 2-hexową naprzeciw Błękitnych, one się blokują. Tytanami z Klonami i różnymi wzmocnieniami niszczymy Smoki.

Tylko nie wiem czy HD Mod nie poprawia przypadkiem tego bugu z Berserkiem. Odpalając H3 normalnie bez Modu da się to zrobić w sposób powyższy.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-07-08, 16:35   

Wielkie dzięki dla was obu, nie do końca wiem jak dać punkt pomocy, ale należy się wam i to bardzo solidnie. Co do berserku, to ponoć naprawia to HD+, odpalę bez niego i spróbuję, a co do smoczków to zrobię właśnie tak jak mówisz, nie miałem sporo czasu, a sam też o tym pomyślałem (tym - upiorne smoki). Guide na Sentinela też bardzo się przyda i dam znać jak skończę. Co do tytanów to 120 straciłem na bohu z inferno a z 40 na 4000 smoczków w podziemiach.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-07-08, 16:47   

Korzystając z "pięknej" pogody za oknem stwierdzam z przekonaniem, że HD Mod uniemożliwia stosowanie tego bugu.

Pytałeś jeszcze wcześniej o Ducha opresji, udało mi się zdobyć podczas gry 2 sztuki. Niestety w tym momencie miałem już prawie wszelkie zamki podbite, także nie jestem pewny kto je miał (chociaż wydaje mi się, że bolki z Nekro bądź Lochów)
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-07-08, 17:01   

HD+ zmienia również teren na polu bitwy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 14 z 17
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group