Ostatnio tych bolków z Lochów rozbiłem bez większych problemów gdyż wychodzili od razu i mieli porozdzielane armie, także zabicie ich było w miarę proste. Jednak wcześniej przechodząc mapę zdarzało się, że jeden miał przy sobie np. samych troglodytów, za to zdarzali się tacy mający armię 2500 Czarnuchów i analogicznie większą ilość mocniejszych jednostek - w takim wypadku zabicie Sentinela od razu mogłoby rzeczywiście mocno pomóc.
Swoją drogą zerknąłem na tę najnowszą wersję. Sentinel raczej nie do zwyciężenia (jeszcze gdyby Berserk był na poziomie mistrzowskim to przy dobrym ułożeniu jednostek jakieś szanse by były). Natomiast rozwalanie niektórych miast, chociażby Zamku (nie mówiąc już o Lochach z Drangomasterem) wydaje się bardzo ciężkie. Szczególnie, że dostęp do Tawerny i Targowiska przed przejściem Dragonmastera mógłby być niemożliwy i dopiero byłoby ciekawie
jeszcze gdyby Berserk był na poziomie mistrzowskim to przy dobrym ułożeniu jednostek jakieś szanse by były
To akurat nie powinien być duży problem - wypuść go i zwab na magiczne ziemie. Większy problem to jego berserko-odporna armia - tylko błękitne smoki są wrażliwe.
Tak, mają wyłazić. Z tym wojem co Ci zostało może być z niektórymi ciężko walcząc w terenie.
Pierwszy miał 1 upiora. Drugi był najmocniejszy, ale w piękny sposób mi wyszło. Chciałem de facto tylko sprawdzić jego armie, ale jako, że nie dało się uciec (kajdanki), to musiałem walczyć do końca.
On miał 800 upiornych smoków, 1300 upiornych rycerzy, 1400 arcyliszy, 1700 alpów, 2600 upiorów, 3400 zombie i chyba 1 szkieleta
Ja miałem 540 hydr chaosu i wosjka z dwelli (2 beszki, 15 goblinów, 3 hydry, 4 ogrów, 8 ważek i 1 wiwernę).
Bez strat (no, straciłem namiot medyka). Pro gracze pewnie wiedzą jak to zrobić i to nic takiego dla nich, ale i tak jestem zadowolony. Problemem był brak możliwości rzucenia blinda na arcylisze. Jak zostało mi te 140 hydr chaosu, to rzuciłem na nie haste, na lisze slow i wskrzeszałem hyderki, a komp przyzywał 196 żywiołaków ognia, które na obronie zabijały mi 2-3 hydry ;].
Ugly Ratface za mną (bez strat - promień osłabienia był niezbędny, bo 18k cerberów robi swoje) i jestem już w piekle. Mam pierwsze miasto i bibliotekę. Muszę jednak uważać, bo boh w mieście (staty po 82) ma 1100 arcydiabłów, 1800 sułtańskich, 3k czarcich, 3,5k demonów, 4,5k cerberów i 6k magogów. Udało mi się znaleźć na niego haka, ale przegrałem pełną armią, a jemu zostało 500 arcydiabłów. Mam bynajmniej plan (BEEEERSEEERK+slow i tylko ważki u mnie, potem mistrzowski blind, wskrzeszenie i blind+atak i znowu blind) i potem powiem jak mi poszło. Jest początek 9 miesiąca.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Ostatnio zmieniony przez Ravciozo 2015-06-21, 19:36, w całości zmieniany 1 raz
Elo, jestem tu nowy! W h3 jestem przeciętniakiem, niewiele mapek ukończyłem, ale ta mnie zainspirowała więc postanowiłem spróbować na 200%.
Gram w nią od 2 dni i utknąłem na pustyni gdzie z podziemi wychodzą nekromanci.
Najlepszego z nich pokonałem z niedużymi stratami, ale nie wiem co dalej, bo ja się do nich dostać nie mogę.. czy coś przeoczyłem? gdzie mam się dalej udać?
Gram w ślimaczym tempie, mam już 8 miesiąc więc mapki i tak pewnie nie skończę, ale chciałbym dojść jak najdalej. Narazie jestem na etapie poznawania jej, więc liczę na waszą pomoc :)
Jeden z Nekromantów powinien posiadać Kajdany Wojny, dlatego warto ich pozabijać.
Żeby dostać się do tych Nekropolii musisz podbić Zamek znajdujący się kawałek na południe od terenu Fortec (żeby w ogóle tam wejść musisz pokonać Archanioły, które są na jednej z wysp gdzieś w centrum mapy). Od bohatera siedzącego w Zamku dostaniesz Buty Boskich Mocy (+2all), które otworzą dostęp do tych kopalni blisko Zamku. Tam też w dymie wulkanu znajduje się kaplica z czarem "Przyzwanie okrętu". Mając ten czar możesz dorwać Nekropolie.
Mapy z tym czasem tak jak podejrzewasz raczej nie skończysz, ale gdybyś miał jakieś pytania wal śmiało.
Chyba sobie odświeżę tę mapkę i spróbuję swoich sił po raz kolejny, co mam zrobić w edytorze aby wyłączyć ten limit czasowy? Nie chcę się spieszyć ani przegrać będąc na półmetku.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Po prostu w podziemiach usuń gościa 'Mr. Buttkick'. Jednak bez limitu to nie zabawa. Posiedzisz 10 miechów w Le Coin i komp nie ma szans.
[ Dodano: 2015-07-04, 18:58 ]
A teraz ja zapytam:
Jestem po odbiciu El Regueldo i zajęciu Cryptopsy w 10 miesiącu. Przejrzałem sejwy Malekitha z tematu Heroiczne Bitwy, żeby coś sprawdzić, ale dalej nie wiem: co teraz? Iść na archanioły i Angry Samoana, Do Confluxów czy na błękitne smoki (w podziemiach i na powierzchni)?
I druga sprawa, natura techniczna, ale de facto związana z UtB, więc przy okazji spytam tutaj:
Jak spakować do WinRAR'a zapis z gry, żeby wrzucić na AW? Wiem, pytanie dość prozaiczne, ale jak z wypakowywaniem nie było nigdy problemu tak z dodaniem zapisu do 'Heroicznych Bitew', bo taki miałem zamiar, problemy są.
[ Dodano: 2015-07-06, 14:14 ]
I jeszcze jedno:
Jaki niby trik z berserkiem, co? "Stawiasz swoją dwuheksową jednostkę naprzeciwko dwuheksowej jednostki przeciwnika i przestaje ona wykonywać jakiekolwiek akcje". Coś mam źle w plikach? Bo tak u mnie nie jest. Tłukę teraz te 3072 błękitne, bo nikt nie odpowiedział mi co mam teraz zrobić, ale jak zostaje jeden stack błękitnych to rzucam berserk i stawiam swoje hydry naprzeciwko tak, że stacki się stykają - błękitny atakuje w hydry. Stawiam hydry z jednym polem odstępu - błękitny atakuje. Wyjaśni mi to ktoś? I jeszcze to poprzednie?
[ Dodano: 2015-07-07, 13:09 ]
Trochę szkoda, że nikt nie odpowiada...
Olałem te smoki i ruszyłem na Samoana. Po kilku próbach odbyło się bez strat - tarcza powietrza, a potem berserk ZAWSZE na najszybszą jednostkę. Rdzawy atakuje kusze i archy na tych 7 kuszników tracą wskrzeszenie rzędu 3k gryfów ;]. Potem tylko liczyć, że skoro nie mam elfów (3,2k rozstrzelane), to on nie wyjdzie i sam siebie zniszczy, to wtedy powskrzeszam. Idę na nekropolie w podziemiu, jest środek 11. miesiąca. Potem muszę otworzyć Sentinela i iść na Confluxy. Jakiś pomysł jak je zrobić? W "Heroicznych Bitwach" są dwa:
1) dżinny - szał+bless na hydry, tep za mury i mięso na ofiarę
2) tarcza powietrza+BEHEMOTY
Nr. 1 nie zadziała, bo pomimo tego, że oszczędzałem hydry, to mam ich teraz w armii 550 i 110 do kupienia. Na Confluxach mogę mieć co najwyżej 750, a to za mało.
Nr. 2 może da radę, bo mam 1050 behów w armii, a jeszcze ze 100 w miastach. Na Confluxach mogę mieć max. 1300.
Mam 14 milionów golda, mogę kupić wszystko co chcę. Jakieś nowe pomysły?
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Mam suba i nowe odpowiedzi przychodzą na maila, jednak przy edycji postów ten myk nie działa, to nawet ręcznie nie sprawdzałem czy coś się zmieniło
Odniosę się do najnowszego edita, bo trochę bałagan, najwyżej później pójdzie dyskusja dalej.
Co do Błękitnych na powierzchni i w podziemiach (Błękitne robione po uwolnieniu Sentinela i podbiciu 3 Confluxów), osobiście pobrałem Tytanów + Parę slotów Feniksów po 5 sztuk każda i slot Archaniołów. Archy i Tytani osłaniani Polem Siłowym, w międzyczasie Modlitwa i Haste żeby mieć najwyższą szybkość. Bez wozu z amunicją, Berserki na Smoki do momentu w którym wystarczy mi strzał Tytana na resztę. Pojedynczy Archanioł (lub inna jednostka 2hexowa) żeby zminimalizować ryzyko wzroku Smoków i zaczynania walki od nowa.
Co do Confluxów, polecam od siebie sposób drugi. Osobiście miałem coś koło 1,5k Beszków, Hydry nawet z szałem i blessem padały po pierwszej teleportacji, wtedy już były kompletnie bezużyteczne.
Ogólnie widząc przewagę wojska komputer pierwsze tury powinien przeczekać za murami. Ja do walki użyłem bodajże 5 slotów mięsa gdzie został na końcu 1 (jako mięso również potraktowałem Hydry), ostatni slot zapełniłem Feniksem dla startu (opcjonalnie dżin/czarodziej dla blessa/tarczy). Strzeloki niszczyły mi mięso, on użył Blessa więc odpowiedziałem Klątwą. Jak dasz radę puścić jakoś masowe Błogosławieństwo i puścić Behemoty do walki to z tym ich obniżaniem obrony i castowaniem później Ofiary powinno Ci się udać. Ew. gdzieś przy pomyłce komputera z rzuceniem kiepskiego czaru możesz Oślepić Rusałki dla późniejszego wskrzeszania, chociaż tu już potrzeba trochę szczęścia w walce.
U mnie 2 pierwsze Confluxy były słabo obstawione, problemem były 2 ostatnie. Jeśli nie dasz rady stoczyć i wygrać 2 walk zawsze zostaje zakitowanie jednego bolka. Jak otworzysz przejście i zostawisz jeden wolny statek na brzegu to gość z mocną armią powinien wypłynąć na pobliską wyspę z siedliskiem Behemotów. On nie ma zaklęcia przyzywania okrętu więc wystarczy że go zniszczysz i jeden mocarz z głowy.
Co do tricku z Berserkiem i 2-hexową jednostką - mi udało się korzystając z Feniksa, Archanioł też dawał radę (Hydrami nie próbowałem, może są jakimś wyjątkiem). Odstęp może być nawet 10 pól, byle były dokładnie naprzeciwko. Może za blisko też być nie mogą? Spróbuj odstępu 3 czy nawet 5 polowego. Spróbuj wykorzystać inną jednostke, jak to też nie zadziała to będziemy dalej kombinować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum