Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Unleashing the Bloodthirsty
Autor Wiadomość
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-14, 09:48   

BTW znalazłem wersję finalną SoD tej mapy. Z tego co się orientuję, to główne zmiany to walka z Dragonmasterem i brak magii ognia/powietrza.

Mapę dodałem do załącznika w pierwszym poście.
 
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-06-14, 13:43   

Malekith napisał/a:
Ciekawe też, czy można rozwalić Sentinela berserkiem. To znacznie ułatwiłoby sprawę, gdyż nosi hełm +6 all.


O widzisz, o tym wcześniej nie pomyślałem - a okazuje się, że to może być możliwe ;-) Do tego celu natomiast niezbędne byłyby Tytany w jak największej ilości, do tego trzeba byłoby wykonać tę walkę po zdobyciu terenu Lochów i najlepiej też po zabiciu obydwu bohaterów z Wrót.

Natomiast dzięki temu trickowi z Hydrami i Dżinami jest to prawdopodobnie do wykonania.

Za plik z drzewkiem dzięki, jednak chyba jak znajdę czas popróbuję przejścia tej mapy z "wykorzystaniem" Sentinela. Jeśli jakimś cudem moje podejrzenia okazałyby się słuszne to z pewnością dam znać ;-)
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-06-14, 16:43   

Tereq napisał/a:

To jest pewnie ten koleś, który miał u mnie zbroję +1 all i który sam się na końcu wygnał :mrgreen:


No tak, miał ją. Ale nieważne, jeszcze nie zdecydowałem co z nim zrobię, bo wczoraj wygrałem, ale już była 24, a jest kilka możliwości na niego.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-06-14, 16:53   

Malekith napisał/a:
BTW znalazłem wersję finalną SoD tej mapy. Z tego co się orientuję, to główne zmiany to walka z Dragonmasterem i brak magii ognia/powietrza.

Mapę dodałem do załącznika w pierwszym poście.


Odpaliłem wersję.

Brak oślepienia, berka i ofiary?!

Swoją drogą po co mamy wolne miejsca na umiejętności skoro i tak są tylko 4 :D
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-14, 17:16   

Ofiara i oślepienie wciąż będą działać. Berserk faktycznie traci na wartości.

Może te wolne sloty są po to, żeby szybciej wyekspić magię ziemi?
Tereq napisał/a:
O widzisz, o tym wcześniej nie pomyślałem - a okazuje się, że to może być możliwe
Pamiętaj o triku z berserkiem - stawiasz dwuheksową jednostkę naprzeciw zberserkowanej dwuheksowej jednostki przeciwnika i przestanie ona wykonywać jakiekolwiek akcje.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-06-14, 17:26   

Zabieg bardzo dziwny, żadna z umiejętności których nie posiadamy na początku nie jest wyjątkowo potrzebna, magia ziemi podczas walki z różowym powinna być spokojnie wyekspiona, nie rozumiem o co chodzi.

Co do berka trik znam doskonale, ale w większości walk na tej mapie nie da aż tak wiele
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-14, 17:28   

Tak, ale Sentinel ma 9999 błękitnych smoków, wystrzelanie tego chwilę zajmie.
 
 
SCS 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 332
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-06-14, 17:36   

Myślisz że pokonanie sentiniela na tej mapie będzie wykonalne w tej wersji?
Tytan, czarnuch, zloty i feniks 9999 z odpornością na oślepienie i berka a sam sentiniel staty na 99?

Z tego co pamiętam oślepienie bez magii ognia powoduje iż jednostka kontratakuje zaraz po ataku ściągającym oślepienie, także jest to kolejne osłabienie.
 
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-14, 18:05   

W nowszej wersji pewnie nie (przynajmniej nie bez czarnej kulki).
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-06-14, 18:26   

Mam pytanko:
Lepiej pozwolić Tarloniemu udać się na wygnanie (zbroja cudów, anielskie strzały) czy pokonać go i mieć 300 hydr 400 behów 300 gorgon/550 hydr 1400 wiwern armii na garnizon bez magii 7200 jednorożców i resztę bastionów? Bo okazało się, że ofiarę, Tarloni ma z puszki, nie z gildii, nie nauczę się jej, a bez niej nie jestem w stanie uratować więcej armii. Bitwa wygląda tak:
On wlatuje smokami, niszczy tytanów i ważki. Wszystkim, co mam biję jego smoki i zostaje ich po kolejce 120 z 740. Berserkuję w tym czasie jego armię i wiwkami wybijam 2,5k elfów. W tym czasie jednak 120 behów ginie od ich strzał. Potem dalej berserkuję, niszczę smoki i elfów, ale on wybija mi moich elfów i więcej behów oraz teleportuje do mnie swoich entów. Potem bywa różnie (próbowałem na kilka sposobów, stąd dwa zapisy po bitwie z różnymi armiami). Zawsze kończy się tak, że rzucam trzęsienia, żeby pozbyć się wieżyczek, a on w tym czasie na szale wybija mi wiwerny/hydry. Potem oślepiam i wskrzeszam do końca. Robiłem już różnie - szał na wiwerny, mass berserk ciągle, bless+teleport na hydry (jak dodaje szał to on mi je eliminuje, a nie dam rady ich odgrodzić od wrogiej armii), klonowanie ciągle.....tak więc co lepsze - wygnać go (nie zaatakuje mnie w zamku) czy iść z tym pośmiewiskiem na ostatni bastion?

[ Dodano: 2015-06-14, 18:28 ]
Mogę jeszcze uratować ważek trochę poprzez wrzucenie ich do armii mniejszej ilości - i tak zabija wszystkie.

[ Dodano: 2015-06-14, 18:37 ]
Jednak atakuje po przerzedzeniu wojsk. Wziąłem sobie arcymagów do obniżenia kosztów czarów.

[ Dodano: 2015-06-14, 19:18 ]
Zostało mi 684 hydry, 440 behów, 438 wiwern, 43 tytanów i 76 arcymagów po zużyciu wszystkich pkt magii. I wszystkie ich miasta są moje. Chyba przy tym zostanę.

[ Dodano: 2015-06-14, 19:34 ]
Hmm.....i co teraz? Nie mam DD ani spaceru, a potrzebuję tygla. Jak go wezmę, to nekromanci mi wylezą. Tak musi być?

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-14, 20:53   

Widocznie tak ma być. Podobnie jest z Sentinelem.
 
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-06-14, 22:16   

@Ravciozo

Tak, mają wyłazić. Z tym wojem co Ci zostało może być z niektórymi ciężko walcząc w terenie.

~~

A mnie przed chwilą właśnie trafił szlag.

Pokonałem raz jeszcze te Wrota (chociaż dalej walcząc głównie Behemotami, które na Blessie koszą wszystko co się rusza).

Rozwaliłem Lochy, pokonałem Sentinela (tu dzięki za info o tej jednostce, która ma być naprzeciw).

Zdobyłem 4800 Kryształów, udało mi się łącznie zrekrutować 6k Starożytnych Behemotów.

Zaczynam walkę. Rozbijam w pył wszystkie te jego jednostki. Już jestem w ogródku, już witam się z przysłowiową gąska, a tu - bum! - Heroes3 przestał działać :lol:

Błędy się zdarzają jednak, pełny optymizmu znów rozpoczynam walkę. Zostają mi do zabicia 2 jednostki - trach! - Heroes3 przestał działać...

Sytuacja powtarza się kilka razy. Kilkanaście. W końcu daję sobie spokój.

Maaaasakra.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2015-06-14, 22:42   

Tereq napisał/a:
@Ravciozo

1. Tak, mają wyłazić. Z tym wojem co Ci zostało może być z niektórymi ciężko walcząc w terenie.

2. Zaczynam walkę. Rozbijam w pył wszystkie te jego jednostki. Już jestem w ogródku, już witam się z przysłowiową gąska, a tu - bum! - Heroes3 przestał działać :lol:

Błędy się zdarzają jednak, pełny optymizmu znów rozpoczynam walkę. Zostają mi do zabicia 2 jednostki - trach! - Heroes3 przestał działać...

Sytuacja powtarza się kilka razy. Kilkanaście. W końcu daję sobie spokój.

Maaaasakra.


1. Spoko, poczeka się te 3-4 tygodnie i będzie lepiej. Będę miał źródełko blisko, to nawskrzeszam sporo.

2. Jak masz sejwa to nic się nie stało. Albo zagraj w innej wersji H3 albo na innym kompie albo wklej go tutaj i ją rozegramy i wyślemy Ci sejw po bitwie.

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Tereq 
Mag bitewny



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lut 2015
Posty: 72
Wysłany: 2015-06-15, 00:20   

Udało się jakoś ten błąd ominąć.

Mapa zaliczona. Naprawdę zacna.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2015-06-15, 06:05   

Fajnie, że byłeś w stanie rozwalić Sentinela i wykorzystać to do ukończenia mapy. Ciekawą zagrywką byłoby zabicie go od razu - wtedy bohaterowie Lochów byliby uwięzieni w swoich miastach startowych z podzieloną armią.

Szkoda, że w nowszej wersji na pierwszy rzut oka wydaje się to niemożliwe (9999 feniksów, błękitnych smoków, złotych smoków, czarnych smoków, tytanów).

Chociaż może Hit&Run bohaterami z tawerny da radę.

Dla porównania, możesz zobaczyć 2 z moich zapisów na tej mapie (1 przed głównymi WŻ i 1 przed Dragonmasterem) w tym temacie (bitwy 2 i 3). Co ciekawe, przed zabiciem Dragonmastera mam za mało wiedzy do odblokowania tawerny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 12 z 17
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group