Witam,
przerabiam templat poor jebus, i chialbym zmniejszyc ilosc lvl 7 dwelling do max 1.
Wie ktos jakie wartosci w treasue powinienem ustawic? Czy moze to zalezy tez od innych opcji?
http://www.legendyheroes....anguage-en.html
Hmm, trochę nie chcę się z tym zgodzić, bo jeśli ustawiam bardzo niski poziom treasure nie ma tam wysokich "dwellingów", więc sądzę, że jest jakaś granica dla lvl 7
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-08, 21:30
Pewnie jest jakaś granica, poniżej której siedliska 7 poziomu nie pojawią się w ogóle, pewnie dla każdego miasta jest to inna wartość, ale sądzę, że powyżej tej wartości już nie da się wykluczyć obecności drugiego.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Taa, ale szkoda, ze Wy dwaj nie znacie granicy, bo w takim razie chyba nikt tutaj nie bedzie wiedzial .
Drugi dwelling sadze, ze jednak da sie wykluczyc, poniewaz mozna ustawic density.
Cóż, żeby całkiem je usunąć trzeba ustawić bardzo niewielką max wartość (poniżej 5k), a to będzie oznaczać, że na mapie nie pojawią się żadne ciekawe obiekty (np. arty 2+ lvl, puszki itp.).
Wystarczy ustawic niskie wartosci w strefach startowych, a strefe treasure zostawic jak jest, czyli na poziomie 10k+, ale czy na pewno 5k to lvl 7 dwellings?
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-09, 15:31
Ale to się kompletnie mija z celem, jeśli na jebusie (nawet poor jebusie) zrezygnujesz z puch, ważkarni itd. w podstawowej strefie, tylko po to, żeby nie mieć dwella 7lvl. Lepiej się po prostu umówić z przeciwnikiem, ze nie korzystacie z dwelli 7lvl lub korzystacie najwyżej z jednego, niż upośledzać tak tego templa tylko po to, żeby one (też) się nie pojawiały.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-09, 17:15
W takim razie mocno różnimy się w poglądach. Dla mnie obcinanie gry, wywalanie, czego się da (siedlisk, konserwatoriów, ważkarni, artefaktów, puch) to upośledzanie, a nie balansowanie gry.
Jebus jest bardzo specyficznym szablonem, a poor jebus jest faktycznie nieco spaczoną jego wersją, niemniej polecam raczej zainteresować się innymi templami (spodoba Ci się zapewne panic, tam startowe strefy są wyjątkowo biedne), niż męczyć się w ten sposób z jego edycją
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Nom, panic mi sie podoba, ale ja gram na 200%, a tam trzeba na co najmniej 160%, a taka gra troche mniej mnie bawi :D.
Nie wiem o co Ci chodzi z konserwatoriami, itd., bo przeciez wyrzucajac lvl 7 dwelling, wcale nie wyrzucam konserwatoriow, puszek, czy innych. Mnie w tej mapie urazilo to, ze lvls 7 bywalo za duzo, raz wyrzucilo 4 portale aniolow, a to juz konkretna imba, wiec wtedy zaczalem przerabiac i w efekcie chce uzyskac, aby powstawal 1 dwelling lvl 7.
Odnosnie skryptu to powiem jeszcze, ze w skrypcie sa uwzglednione 3 poziomy treasure, mialem nadzieje, ze ktorys jest odpowiedzialny za artefakty, ktorys za siedliska, no i jeden za mineraly rozrzucone w okolicy, ktos moglby potwierdzic ta teze?
Pomógł: 36 razy Wiek: 34 Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 2169 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-09-09, 18:06
Czytasz właściwie, co my piszemy? Bo odnoszę wrażenie, że mówię do ściany.
Malekith napisał/a:
Cóż, żeby całkiem je usunąć trzeba ustawić bardzo niewielką max wartość (poniżej 5k), a to będzie oznaczać, że na mapie nie pojawią się żadne ciekawe obiekty (np. arty 2+ lvl, puszki itp.).
A powyżej tej wartości, nawet jeśli uda Ci się ją ustalić już nie będziesz miał gwarancji, że jeśli pojawi się ten dwelling 7lvl, to nie będzie drugiego, po prostu umów się z przeciwnikiem, że używacie max jednego, a więcej po prostu nie zajmujecie, jeśli grasz z kompem, to też możesz to stosować, nawet, jeśli komp będzie zajmował więcej dwelli 7lvl niż 1 i tak spokojnie sobie z nim poradzisz, gdyż jest upośledzony.
Robak nie musi otwierać drzwi, bo przechodzi pod nimi. Leming nie walczy z problemami, bo ich nie zauważa.
Coz, odpowiedz Malekith`a uznalem ze niepewna, czy niedokladna, z powodu jego poprzedniego postu. Nie wiem czemu sie uczepiles, ze po prostu nie warto nic robic z templatem, jest idealnie i zmienianie = partolenie, ale mniejsza z tym, tyle ze z takim nastawieniem to nie wiem po co mi odpisywales na pytanie, ktore bylo jasno postawione, bo na pewno nie po to by pomoc.
A tekscik w Twoim pierwszym zdaniu, nie ma co... pokaz kultury z Twojej strony w najwyzszym stopniu.
PS: Mam nadzieje, ze wiesz co to znaczy offtopic
Ostatnio zmieniony przez Hanuman 2011-09-09, 20:04, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum