Ładny crag z bb. Jednakże powinieneś w tym czasie już zjeść część pustyni.
pustyni nie było tylko śnieg i zjadłem połowę - co najmniej, ale nie biłem jednej utopi, bo mi się nie chciało - to moja 3 gra na tym templu: raz tyrexorm ze po 23 i tris zamkiem z podobnymi
W tym momencie tak, ale pewnie odwiedził jakieś pobojowisko czy coś tam, nie ma żadnego artefaktu do morale ani dowodzenia (choć ja też bym dowodzenia nie wziął), więc generalnie jest -2 za mieszaną armię, -1 za nekrosy w armii i +1 za anioły - jak dla mnie niezbyt ciekawie (-2).
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Skwer, chyba sporo kryształów musiałeś mieć. Albo to ja jestem mało pro (bardziej prawdopodobne). Zresztą o najsłabsze miejsce konkuruję tylko z chimerą i wywerną, chodź i to są dobre jednostki, tylko po prostu na tym poziomie ciężko wytypować taką jednostkę. Którą się nie wybierze mimo wszystko jakimś gniotem nie jest :P
Let it be
Ostatnio zmieniony przez Muczoczaczo 2010-01-04, 19:49, w całości zmieniany 1 raz
To i tak pech z artami. A jest to pustynia lub "śnieżna pustynia".
stwierdziłem, że feniksy są prawie nie do rozwalenia bez większych strat
Zamkiem na utopiach wojo mi strasznie schodzi wiec pewnie jeszcze cytkę na tym templu sprawdzę
swoją drogą poznałem już wszystkie na Mastera poza Jebusem i Dragonem
Wiek: 28 Dołączył: 13 Sie 2009 Posty: 64 Skąd: Stamtąd!
Wysłany: 2010-01-09, 10:12
Moim zdaniem najsłabszym 6 levelem jest cyklop bo nie dosyć, że drogie siedlisko to jeszcze on sam nie zatani a staty to kit ratuje go tylko to, że strzela i że rozwala mury.;/
Pomógł: 6 razy Wiek: 25 Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 512 Skąd: Z Marsa
Wysłany: 2010-01-11, 14:30
Jak dla mnie, ta druga możliwość jest średnio przydatna, bo jak gram twierdzą, to rzadko nią oblegam zamki, jeśli mam drugi, to tam robie armię i oblegam zamki, choć czasem to nie ma wyboru...
Jak grasz Twierdza to nie idziesz mainem na podbój zamków, tylko jakimś drugim herosem z zupełnie inną armią? Czy może szkolisz przez parę tygodni Crag Hacka, nagle zostawiasz jego unity w mieście i kupujesz zdobyczne? Nie kapuję
Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Maj 2010 Posty: 318 Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: 2010-05-16, 13:13
Ja oddałem swój głos na cyklopy. Uważam, że nie są wyśmienitymi strzelcami a umiejętność strzelania w mury na nic się nie przydaje (lepiej walnąć jakąś jednostkę a nie marnować swój bezcenny ruch na głupoty). Wiwerny do mocnych nie należą ale darze je ogromnym sentymentem i uważam, że pasują do cytadeli jak ulał. Co prawda mogły by być szybsze. Dla mnie inicjatywa jest bardzo ważna. Jeśli mam pierwszy ruch to używam grupowego (jeśli mam) speeda i zasuwam do ataku.
Dlaczego postawiliście w większości na cyklopa i chimerę? Cyklop potrafi rzucać kamieniem na odległość i burzyć mury, a chimera ma chociaż ten swój jad. Wiwerna ma denne staty jak na swój poziom i nic specjalnego nie potrafi.
W życiu trzeba być twardym jak przeterminowane żelki...
Wiwerna ma denne staty jak na swój poziom i nic specjalnego nie potrafi.
Wiwerny możesz mieć już w 2, a nawet w 1 dniu gry, a poza tym rojowiska umożliwiają zgromadzenie dużej ich ilości. Hp mają b. słabe, ale dzięki wysokiej obronie władców bestii trzymają się nieźle. A trucizna to wcale nie jest nic;-) Poza tym wiwerny są szybkie i tanie.
Cyklop byłby w miarę gdyby nie zwariowany koszt siedliska, co do chimery, dawno nie grałem lochem, więc trudno, żebym się wypowiadał...
Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum