Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Łańcuch piorunów

Jak oceniasz Łańcuch Piorunów?
świetny czar
46%
 46%  [ 37 ]
nienawidzę tego czaru :)
3%
 3%  [ 3 ]
badziewie
2%
 2%  [ 2 ]
moze być
46%
 46%  [ 37 ]
Głosowań: 79
Wszystkich Głosów: 79

Autor Wiadomość
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2009-08-08, 21:28   

Dla mnie może być, ale zupełnie nieprzydatny w poważnych bitwach (chyba że na początku, Solmyrem). Używam głównie w czasie oblężeń, ale tylko wtedy, gdy wiem że na pewno ubije minimum 3 oddziały. Z zaklęć zadających obrażenia wole te ze szkoły ziemi :P
 
Makaay 



Wiek: 31
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 26
Skąd: S-rz
Wysłany: 2009-08-11, 17:49   

Ostatnio miałem łańcuch pirunów to u Solmyra jest naprawdę niezły, ale nie przeczę, że u innych jest zły. Przydatny kiedy przeciwnik ma dużo zajętych slotów, ale też nigdy nie wiadomo jak on uderzy.

"Pewien mądry powiedział, że pióro jest silniejsze od miecza"
 
 
Rolland 


Wiek: 40
Dołączył: 09 Sie 2009
Posty: 4
Wysłany: 2009-08-11, 18:14   

Zaznaczyłem opcję nr 4. Czar ten przydawał mi się głównie wtedy, gdy chciałem wykończyć oddziały wrogiego bohatera, zanim ten zdąży dać nogę z pola bitwy. W poważniejszych bitwach wolę zacząć od masówki (spowolnienie/przyspieszenie), bądź poczekać na czar wroga i ewentualne neutralizowanie jego działania.
 
Amitamaru 



Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1495
Wysłany: 2009-08-11, 20:32   

Czar ten przydaje się na początku gry i gdy gramy Solmyrem w późniejszym etapie gry traci on swoje znaczenie ponieważ lepiej jest użycćnp masowego spowolnienia.
 
 
The Shadow 
Tsukuyomi user



Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 959
Skąd: Łódź/Łowicz
Wysłany: 2010-02-16, 22:30   

Jak zaczyna się grać Solmyrem od początku, wbijesz dużo mocy, dostaniesz kulke wiatru i masz koks wymiatacz-czar. Może nie zadaje takich ogromnych obrażeń jak implo itp, ale potrafi wyczyścić 3-4 sloty przez 1 ture. Zazwyczaj stosuje go na początku walki, gdyż mam wtedy pewność, że nie zrani moich oddziałów. Osobiście można rzuciś slowa/haste, ale jeżeli komuś sprawia przyjemność rażenie prądem brata (przez kable z wysokim napięciem) albo kogoś innego, to można się pobawić i strzelić komuś te 2kV i bd zadowolony :) Po co ograniczać sobie w życiu przyjemności?
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-02-16, 22:37   

Czar przydaje się na arenkach,bo nigdy nie wiadomo, czy ktoś go trafi, a potrafi namieszać. W walkach na randomach i fixach przydatniejsze są masówki.
 
 
SebaSan1981 
Astromaniac



Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2010-02-17, 20:32   

To jeden z moich ulubionych spelli. Zawsze staram się masterować magię powietrza i cieszę się jak w którejś gildii znajdzie się ten spell. bardzo przydatny do jednorazowego ubijania słabszych przeciwników na planszy albo bohaterów(np zbieraczy). Jednak w bataliach na wyższym poziomie traci nieco na wartości na korzyść spelli spowolnienia lub mass haste.


...figurkowy zawrót głowy ;)
 
 
Gandalf 
Ujemny Epsilon



Pomógł: 24 razy
Wiek: 103
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 1690
Skąd: Wiskitki
Wysłany: 2010-02-22, 19:32   

Zaznaczyłem opcję "może być". Zwykle gram wojownikami, więc bardzo dużych obrażeń zwykle nie ma, wolę rzucić jakąś masówkę. Ale dla pobocznych magów łańcuch piorunów jest świetny. A, tak sobie przypomniałem, że parę lat temu strasznie się tym czarem podniecałem i myślałem, że jest najlepszy w grze. :lol: Choć trzeba przyznać, że na małych mapach miażdży.

Young man, in mathematics you don't understand things. You just get used to them.
 
 
Skwer 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 2742
Wysłany: 2010-02-28, 16:04   

jeden z moich ulubionych czarów dla maga (śmierć dla burzy) na Arenach.
Ogólnie postawiłbym go za Armagedonem w Lochu i Implo (którego na Arenkach nie ma). Zawsze nim wyjeżdżam na początku bitwy jak nie mam np. jakiś klątw i wskrzeszania, a później ciągane żywiołami + np mass haste. Jest wiele sposobów gry tym czarem, ale nie ulega wątpliwości, że dla magów jest on obowiązkowy. Wojem jest gorzej, bo żeby bez żadnych dodatkowych skilli nim uderzać trzeba mieć te 20 mocy

 
 
altaeir 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 32
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 1043
Wysłany: 2010-02-28, 16:50   

Na konwentowej i arenie Mastera jest implozja.
 
Malekith 
I Am Justice



Pomógł: 85 razy
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 2986
Wysłany: 2010-02-28, 18:54   

altaeir napisał/a:
arenie Mastera jest implozja.
Arenie Mastera, zmodyfikowanej przeze mnie :D
 
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2203
Wysłany: 2010-02-28, 21:36   

Z tego co wiem łańcuch na arence może być groźny nawet w ręku woja. Raz nawet po wygranej walce z altem nazwał mnie dość niesympatycznie, gdzie użyłem łańcuszka.
 
 
Paweł 



Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 4004
Wysłany: 2010-03-18, 22:12   

Areny są takie, że te losowe artefakty są wstanie z wojownika zrobić nawet maga. Zapewne każdy grając wojownikiem na arenie wybiera jakieś dwie magie na mistrza, a więc może dostać od tego bonus do obrażeń do czaru z odpowiedniej magii. Jeżeli mowa o Łańcuch Piorunów to mając magie powietrza zaczyna się robić ciekawie. Mało tego, zawsze przy doborze umiejętności mam taki przypadek, że zawsze trafi mi się niepożądany skill do wyboru, a w takich sytuacjach wybieram mniejsze zło i często grając wojownikiem biorę mądrość, która średnio się przydaje jeżeli nie mamy odpowiednich czarów.
Wojownikiem też da się pobawić skutecznie Łańcuchem Piorunów na arenie. ;-)
 
Szymono111 



Wiek: 27
Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 49
Skąd: Miedzna Drewniana
Wysłany: 2010-06-06, 10:14   

Bardzo dobry czar jak dla mnie.Kiedyś przetestowałem ten czar na Rusałkach.Podzieliłem Rusalki po 5.Było ich tak 5 rozdzielonych oddziałów.Wszystkie padły po tym zaklęciu.

Mowa jest srebrem, a milczenie złotem
 
 
Maszkarra 
Jestem zły i gryzę



Pomógł: 25 razy
Wiek: 29
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 1066
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2010-06-06, 10:18   

Cytat:
Wszystkie padły po tym zaklęciu.

To zabawne, bo łańcuch piorunów atakuje tylko 4 sloty :lol:

Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2011-08-15, 17:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 2 z 4
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group