Jak w temacie,zacząłem go doceniać po kilku porażkach z przemielem i teraz gdy mam okazję na duże obrażenia często z niego korzystam.Dodatkowym czynnikiem stworzenia tego tematy było zdanie "to jest pojebany czar" co powiedziała osoba której ksywki nie wymienię,być może sama się ujawni .Nawet woj ma sznase na duże obrażenia z niezbyt wielką mocą,zwłaszcza gdy dorwie kulę zwiększająca obrażenia zadawane przez magię powietrza o 50%.Liczę na żywą odpowiedź w tym temacie
Ostatnio zmieniony przez Tarnoob 2010-10-16, 19:15, w całości zmieniany 2 razy
Tą tajemniczą osobą jestem ja ,a to dlatego,że graliśmy wczoraj arenke i w 2 walkach używał właśnie tego czaru,co efektownie uszczuplało moje siły i niwelowało szanse na zwycięstwo.Czar przydatne,ale dla wroga bardzo denerwujący,do tego dołączyć oprócz kuli naszyjnik co chroni od błyskawic i piorunów(zapomniałem nazwy) to daje duże szanse na zwycięstwo nawet z mniej liczną armią.
Jak dla mnie też opcja nr4,bo bez naszyjnika chroniącego przed tym czarem w przypadku gdy przeciwnik ma mass haste,a boh nie ma innej magii i dobrych czarów armia leży i kwiczy.
Jak tylko zaczynałem moją przygodę z Heroes 3 to miałem niezłego bzika na punkcie tego czaru. Lecz w dalszym zaawansowaniu gry przestałem darzyć ten czar takim fanatyzmem, ponieważ jest wiele innych bardziej efektywnych. Wolę rzucić jakąś masówkę z niższych lvl niż łańcuch piorunów. Czar oceniam na "Może być", chociaż w ankiecie się machnąłem i zaznaczyłem "Świetny czar".
Jak dla mnie mało atrakcyjny czar, szczególnie, kiedy łażę z 3 smokami i ładuje we wszystko co się da Armageddonem, a jak jakaś armia to przetrzyma to najwyżej uciekam/poddaje się wracam i znowu Armageddon i tak do bólu. w końcu przeciwnikowi musi się aria skończyć.
Jeśli mam być szczery to napiszę że nie naiwdzę tego czaru. Jak moja jednostka jest blisko, użyję go to i mnie porazi -.- A zawsze tak jest że jakaś moja jednostka jest dość blisko :/ Więc ja go nie uzywam
"Widzieliście go? Rycerz chędożony! Herbowy! Trzy lwy w tarczy! Dwa srają, a trzeci warczy!"
No to używaj tego czaru już w pierwszej turze,zanim jakiekolwiek jednostki wroga i twoje wykonają ruch(zaraz po rozpoczęciu bitwy).Ważne,abyś najlepiej rzucał czar na wroga,który w swojej armii ma równo lub więcej niż 4 oddziały i na najlepiej pierwszą jednostkę od góry.I ważne,abyś tego czaru używał umiejętnie tzn.nie będziesz rzucał go na rywala który ma np.15 chochlików,8 gogów,4 demony i np.8 knurzych jeźdźców.Co prawda mógłby on rozstrzygnąć o wyniku bitwy,ale szkoda many.Chyba,że masz jej bardzo dużo.
Moim zdaniem może być, na początku do przejmowania lepiej strzeżonych kopalń się przydaje, później jego efektywność wyraźnie spada, gdyż przy dużych ilościach stworów jest to po prostu strata many.
Człowiek, który zgadza się ze wszystkimi, nie zasługuje na to, by ktokolwiek się z nim zgadzał.
— Winston Churchill (1874-1965)
Może i nie ma najlepszych obrażeń ale fakt że atakuje kilka monsterów za jednym użyciem
czaru znacząco zadawala . Zaznaczam opcję " może być " gdyż moim zdaniem nie należy
ani do najlepszych czarów ani do tych najgorszych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum