Wysłany: 2010-12-28, 12:52 Bohaterowie miecza i magii: Wojenny Chaos
Witam!
Zaprezentuję tu me wypociny, które zrobiłem sam za pomocą painta. Są to gorszę (nie tylko graficznie) Heroesy: Bohaterowie miecza i magii: Wojenny Chaos (WC ). Tak na prawdę to tylko projekt graficzny, ale nieźle się zapowiada. Z ojcem programistą może być nawet lepiej. Oto rzeczy, które dotychczas zrobiłem:
Znaki wybierania zamków
Znaki umiejętności pobocznych
Znaki surowców
Znaki kupowania
Zaklęcia
Maksymalnie rozbudowane zamki
Postacie i ich animacje
Menu główne gry
Mapa gry
Ikona na pulpit
Generałowie (jak w Wogu)
Bohaterowie
Bohaterowie kampanii
Akcja rozgrywa się po wszystkich oryginalnych częściach Heroes 3.
Fabuła:
Kiedy Królowa Katarzyna wypłynęła z Antagarichu po wszystkich przygodach jakie odbyła, zabierając ze sobą sławnych dowódców takich jak Orrin albo Edric. Dopłynęła do nieznanej Erathii krainy zwanej Opticem (czyt. tak samo). Jej przyjazd stał się jednak powodem nowo narodzonej w Opticu wojny. Nieumarli z wyspy wykupili Sandro z rąk Deyji i Chcieli, żeby został następcą ich króla gdyż usłyszeli jakie zamieszanie spowodował na Antagarichu.W podbiciu Optica Sandro pomogą demony i podziemni władcy. Natomiast Królowa Katarzyna dostała poparcie od nocnych elfów i magów, którzy przewędrowali aż tutaj z Bracady. Rasa niezależna - Orkowie z Krewlod, zostanie wykorzystywana i prez siły dobra i siły zła.Jednak Królowa katarzyna odkrywa także inne królestwo - Starą Tataliańską bazę w Opticu.
Jeśli komuś projekt się podoba proszę wysłać wiadomość PW.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Ostatnio zmieniony przez Olek 2011-01-07, 20:33, w całości zmieniany 2 razy
Nie uważam się za programistę, ale ze swojego doświadczenia jeśli znajdzie się kilku zapaleńców w pozytywnym tego słowa znaczeniu to trudno będzie... trudno z organizacją. Od hmm... od 3 blisko lat "próbujemy" z PPC stworzyć kontynuację Colobota. I wtedy pojawiły się problemy... a tu potrzebny jest dostęp do kodu źródłowego, a innym razem nasuwa się pytanie "A co powie ESPSITEC?" , prawa autorskie itp. Z grubsza jest tak, praca się nie układa, a jeśli tak to opiera się głównie na modyfikacjach, nowych userlevelach itp. Koniec tego gadania, ale to tak wygląda (choć nie zawsze) jakby to ciebie interesowało.
Jednak w twojej koncepcji te problemy można pominąć. Trzeba jednak znaleźć kogoś kto zna się na rzeczy i umie sprawnie koordynować pracę i oczywiście osobę, która umie zaprezentować swoje umiejętności programowania. Można oprzeć grę na jakimś łatwym silniku, ale to z góry narzuci nam że klimat Herosów zostanie zagrzebany. Podziwiam twoje zdolności w Paincie, nie ma się czego wstydzić. Zrobiłeś kawał dobrej roboty jeśli chodzi o grafikę... No cóż popytam się ludzi "u siebie" czy ktoś byłby zainteresowany, choć wątpię ale spytać zawsze można...
Kto jest większym głupcem: sam głupiec, czy głupiec, który za nim podąża?
Tak na prawdę to nie wszystko. Co prawda napisane jest że to tylko projekt graficzny, ale nie o to mi chodzi. Tworze już teraz dodatek - W Pirackich Sidłach (WPS), którego inspiracją było HotA.
A co do poprzedniej części - mam jeszcze menu zamkowe ( rozbudowane budynki itp.). Nie wstawiłem bo w nie zmieściło się w ImageShacku. Za to mogę dać screeny z WPS:
Menu zamkowe o, którym mówiłem wyżej, a resztę chyba wszyscy będą wiedzieli.
Jak by co to mówiłem - wzorowane na HotA.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Pokarz na tym temacie próbkę jakiejś jednostki neutralnej stworzonj przez ciebię. Sprawdzę czy pasuje do poprzednich rysunków, palety kolorów, ilości i jakości klatek animacji, wielkości jednostki itp. Wtedy zobaczymy czy się nadajesz... Ale bez nerwów masz nieskończoność prób.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Na razie słabe bo robiłem tak jakby na szybko
Pustynny Mag
Pewnie do bani ale sam oceń
Robiona była na szybko, potem lepiej się postaram.
I jeszcze coś... nie jestem animatorem i niestety nie chce zostać w przyszłości
Lubię tworzyć miasta i jednostki
A ty? Bo ja nie XD
Może być... gdyby nie było do tej gry. Spróbuj ponownie. (wygląda jak by miał packę na muchy , bez obrazy)
PS. Dam ci backgrounda i zwróć uwagę na moje powyżse argumenty.
Jednostka powinna posiadać klatki odzwierciedlające po kolei:
Jednostkę z backgroundem,
Wskazanie jednostki myszką,
Ruch jednostki,
Strzał z pociskiem (w przypadku jednostek strzelających),
Atak,
Obrażenia,
Śmierć.
Oto background
Wzoruj się na moich jednostkach! Ok?
I spróbuj zrobić nomada.
Jak by co to nie trzeba się denerwować. Spoko.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Maj 2014 Posty: 105 Skąd: Kaer Morhen
Wysłany: 2014-12-09, 19:26
Bardzo fajne, tylko proponuje zmienić tytuł i fabułę, bo zbytnio przypomina HoMM 3.
A swoją drogą, skończyliście już? Jak tak, to mi wyślijcie pw
Jak nie to zgłaszam się do bety :) .
[ Dodano: 2014-12-09, 21:45 ]
Wiem że piszę po raz drugi, ale mało kto zerka na ten temat.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum