Pomógł: 8 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Maj 2015 Posty: 757
Wysłany: 2015-07-25, 21:39
DevilAdam napisał/a:
Co ciekawe nie trzeba mieć odporności na magię by artefakty dały nam taki efekt jak z łucznictwem.
A to pozwolę sobie pociągnąć dalej tego off'a.
Które z poniższych artefaktów nie wymaga umiejętności u bohatera?
-zwiększające nekromancję (amulet grabarza, buty trupa, kaptur wampira)
-zwiększające odporność (buty odporności, naszyjnik odporności, opończa przeciwstawienia)
-zwiększające łucznictwo (anielskie strzały, cięciwa jednorożca, elficki łuk)
-zwiększające sokoli wzrok (statuetka poznania, Stoicki obserwator, emblemat wiedzy)
-zwiększające dyplomacje (medal męża stanu, szarfa ambasadora, pierścień dyplomaty)
Przy okazji pytanie dotyczące dyplomacji. Przy wszystkich w/w na stronie AW jest opis
"Zmniejsza koszty poddania się podczas walki."
Więc czy te artefakty się czymś różnią, poza tym który slot zajmują?
I jeszcze raz sorry za off, jeśli moderator ma ochotę, to proszę wydzielić to jako osobny temat o artefaktach.
No jedyna strzelająca jednostka 7 poziomu, potrafi sporo zdziałać ale traci na szybkości. Do tego na pewno szarak Carton déménagement double cannelure, bez niego bastion nie ma w ogóle prawa bytu. Dalej to już różnie, cyklopy nie byłyby takie złe gdyby nie kosmiczna ilość kryształu potrzebna na ich budowę, każdy woli postawić beszki.
Ale jak zrównoważyć związek między mocą a szybkością?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum