Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Czy jest sposób na edycję zapisu scenariusza dla jednego gra
Autor Wiadomość
JonathanColton 

Wiek: 34
Dołączył: 19 Sie 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-08-19, 11:51   Czy jest sposób na edycję zapisu scenariusza dla jednego gra

Mam 1v7 na 130%, w którym gram w scenariuszu Warlords. Jedna z SI wciąż głupio wpycha swojego głównego bohatera na moje ziemie i za każdym razem odpowiednio go bronię, ale on nieustannie wycofuje się, zanim mogę wygrać i wróci ponownie. Staram się toczyć bitwy w sposób, który nie daje mu szansy na odwrót, ale jest to praktycznie niemożliwe w dużych bitwach.

Po mniej więcej trzecim odwrocie miałem dość i zdecydowałem, że wymyślę sposób na oszukanie Shackles of War w mojej grze, aby móc ukarać AI za to i nie denerwować się odpierając żałosny atak po żałosnym ataku.
Teraz jestem zupełnie nowy w edycji szesnastkowej, więc mogę być po prostu ignorantem, ale dla mnie ten post nie zawiera żadnych pomocnych informacji. Jest źle napisany i nie zawiera „kroku pierwszego”. Wydaje się, że czytelnik już wie, jak zrobić cokolwiek i wszystko w edytorze szesnastkowym. Na przykład, gdzie jest "nazwa gracza", o której wspomina OP, w morzu 0-9, A-F, całkowicie nieprzetłumaczone wartości szesnastkowe? Nie mogę uwierzyć, że musiałbym poważnie obejrzeć półtoragodzinny tutorial Winhex, aby edytować zapis HOMM3. Jestem pewien, że musi być łatwiejszy sposób.

Czuję, że wariuję, próbując znaleźć sposób na edytowanie tego, zapisywanie i wiem, że musi być ktoś, kto znalazł dobry przewodnik lub film o tym, jak to zrobić. Próbowałem użyć edytora map HOMM3 bezskutecznie, ponieważ działałby tylko wtedy, gdybym rozpoczął zupełnie nowy zapis.

Chcę tylko jakichś pieprzonych kajdan. Nie mogę uwierzyć, że musiałbym poważnie obejrzeć półtoragodzinny tutorial Winhex, aby edytować zapis HOMM3. Jestem pewien, że musi być łatwiejszy sposób.tweakbox appvalley https://vlc.onl/
Ostatnio zmieniony przez JonathanColton 2020-08-20, 03:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
roundcubeten 
roundcubeten

Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-10-01, 06:32   

Poszedłem trochę dalej w sprawie Galthrana i innych bohaterów. Przełącznik pomiędzy włączaniem i wyłączaniem bohatera „domyślnie” musi znajdować się gdzieś w edytorze map homm3 / hota lub w pliku homm3 / hota exe. Wykluczyłem wszystkie inne pliki danych i nie ma ich ani w umiejętnościach uruchamiania bohatera, zaklęciach początkowych itp. ... część plików wykonywalnych (link powyżej - kiedy przeglądasz pliki za pomocą edytora szesnastkowego).

shareit app vidmate
 
westjensontexas

Dołączył: 06 Paź 2020
Posty: 1
Wysłany: 2020-10-06, 18:37   

I was fed up and decided to figure out a way to cheat Shackles of War in my game so that I could punish the AI ​​for it and not get upset by fending off a pathetic attack after a pathetic attack.
Now, I'm completely new to hexadecimal editing, so I might be just ignorant, but for me, this post doesn't have any helpful information.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group