Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
HoMM3 Damage kalkulator, symulator
Autor Wiadomość
p_romm 

Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-01-21, 14:02   HoMM3 Damage kalkulator, symulator

Hej,
stworzyłem kalkulator/symulator do obliczania obrażeń w HoMM3, dostępny jest pod adresem:

http://homm3.plazacraft.com/damagesymulator/

komentarze mile widziane :)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2019-01-21, 14:23   

http://imzdx.pl/h3dmg/
ten jest o niebo lepszy, prostszy i bardziej intuicyjny

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
p_romm 

Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-01-21, 14:53   

Nie widziałem tego :). Napewno wygląda bardziej fancy :D.

Ale z tego co widze to moje rozwiązanie przeciwieństwie do tego:
- uwzględnia specjalnosci bohaterów (e.g. Bless, Specjalności dla danego typu jednostki)
- uwzglednia specjalne zdolonsci stworów (e.g. Death Blow od Black Knights)
- mozna zapisac ustawienia (kopiuj wklej xml)
- w łatwy sposób mozna sprawdzić kogo opłaca sie zaatakować (po konfiguracji symuluje walke kazdy z kazdym)
- jest log gdzie dokłądnie widać jak obliczany jest damage
- mozna dodawac penalty rowniez dla oblężenia oraz luck
- mozna skonfigurowac walkę wręcz dla jednostki strzelającej ( i dodać lub nie penalty) (ważne, że nie mozna tego potraktować jak złamanej strzały bo wtedy są inne bonusy za archery i offense)

Zastanawia mnie tez poprawność bo albo tam jest tam błąd albo u mnie, według moich obliczeń jeden Ancient Behemoth zada 52-87 Phoenixowi, na stronie wyszlo 58-97. Niestety nie jestem tego w stanie zweryfikować, w moim rozwiązaniu poprawność obliczeń można sprawdzić w logu poniżej.
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2019-01-21, 16:13   

Ja używam tego z pirackiej wersji Complete. Jest zarówno intuicyjny (nawet chyba bardziej niż ten Begrezena), a uwzględnia specki bohaterów, atak z kontry itp. Niemniej bardzo szanuję stworzenie czegoś samemu :)

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
p_romm 

Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-01-21, 17:03   

Ravciozo napisał/a:
Ja używam tego z pirackiej wersji Complete. Jest zarówno intuicyjny (nawet chyba bardziej niż ten Begrezena), a uwzględnia specki bohaterów, atak z kontry itp. Niemniej bardzo szanuję stworzenie czegoś samemu :)


A jak się go odpala ?
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2019-01-21, 19:15   

Nie wiem właśnie jak Ci go podlinkować samego. Mam go w folderze tools w jednej z instancyj H3 na moim kompie, konkretnie wersji Complete

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Leance 



Pomógł: 44 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 2682
Skąd: Warszawa / Lublin
Wysłany: 2019-01-21, 20:48   

Begrezen napisał/a:
http://imzdx.pl/h3dmg/
ten jest o niebo lepszy, prostszy i bardziej intuicyjny


Begrezen, ten kalkulator jest zbugowany, pokazuje, że każda jednostka mająca min. 60 def dostaje 1 dmg nieważne co i w jakiej ilości by ją atakowało.
 
p_romm 

Wiek: 40
Dołączył: 21 Sty 2019
Posty: 4
Wysłany: 2019-01-29, 17:52   

Ravciozo napisał/a:
Nie wiem właśnie jak Ci go podlinkować samego. Mam go w folderze tools w jednej z instancyj H3 na moim kompie, konkretnie wersji Complete


To ja chyba nie mam :(

[ Dodano: 2019-01-29, 17:57 ]
Dodałem kilka nowych opcji:
- zmieniłem układ i opisy kolumn
- zostały dodane obrażenia srednie
- jest nowa kolumna, która mówi kto wygra w danej walce (symulacja nie tylko uderzenie-oddanie, ale do momentu kiedy jeden stack bedzie miał 0)
- uwzgednione zdolności creatures takie jak: 'No Melee Penalty', 'No Enemy Retaliation', 'Double Attack'
- dodane przykłady, jak narazie dla walk jednostek z pierwszego i drugiego poziomu
- dodanie dodakowej symulacji ('Simulate wins') w ktorej widać kto wygrywa z kim, latwo dzieki temu np. określić która jednostka z danego poziomu będzie najlepsza w walce 1vs1.
 
Imzdx

Dołączył: 23 Cze 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-06-23, 12:33   

Leance napisał/a:
Begrezen napisał/a:
http://imzdx.pl/h3dmg/
ten jest o niebo lepszy, prostszy i bardziej intuicyjny


Begrezen, ten kalkulator jest zbugowany, pokazuje, że każda jednostka mająca min. 60 def dostaje 1 dmg nieważne co i w jakiej ilości by ją atakowało.


Powitał, dzisiaj dopiero odkryłem ten temat na tym forum poprzez google.
Bug naprawiony, nie wiedziałem o jego istnieniu, nie uwzględniłem jednego warunku z h3, dzięki za jego zauważenie.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group