Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 3 dni
Odpowiedz do tematu
Losowość w multi + HotA
Autor Wiadomość
andriij

Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 1
Wysłany: 2019-01-03, 09:27   Losowość w multi + HotA

Pierwszy raz grałem z kumplami w Multi + Horn of the Abyss .

Wiem, że HotA jest bardzo nastawiony na zminimalizowanie losowości w grze.
Rzeczywiście dużo jest takich rozwiązań (przykładowo w chacie czaronicy można przyjąć bądź teraz odrzucić umiejętność ).

Niemniej jednak wczoraj kiedy graliśmy na random map - template jebuss cross doszło do sytuacji że neutralne zamki obok mnie były różne, natomiast kumple trafili na jeden identyczny co generalnie zdyswalifikowało mnie (ja miałem necro, zamek, inferfno. Kumpel - necro, necro, lochy).

Przypominam, że jebuss cross to template bardzo nastawiony na multi (gracze w rogach, po środku pustynia).
Czy w tym kontekście jest jakieś może rozwiązanie? Wiecie jak sprawić aby sytuacja zamkowa w multi była równa?
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2019-01-03, 13:42   Re: Losowość w multi + HotA

andriij napisał/a:
Wiecie jak sprawić aby sytuacja zamkowa w multi była równa?

mirror jebus - macie takie same zamki, strefy, strażników, wszystko(oprócz bohaterów), bardziej równo się nie da ;d

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Cez 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 34
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 163
Skąd: Wschód
Wysłany: 2019-01-05, 09:27   Re: Losowość w multi + HotA

Begrezen napisał/a:
andriij napisał/a:
Wiecie jak sprawić aby sytuacja zamkowa w multi była równa?

mirror jebus - macie takie same zamki, strefy, strażników, wszystko(oprócz bohaterów), bardziej równo się nie da ;d


Ale Mirror jest tylko dla dwóch graczy, a on chce popykać z ziomkami, więc raczej odpada, jeśli chodzi o kilkuosobowy. Choć to racja, bo losowości nie wyeliminuje się w inny sposób. Moim zdaniem powinna ono pozostać w pewnym zakresie, aby gra była mniej przewidywalna - była po części rozrywką, a po części wyzwaniem.
 
 
Ravciozo 
Wielki Wuadca



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 874
Skąd: Polska, Opole
Wysłany: 2019-01-05, 11:47   

1) Jest mirror jc 2v2
2) akurat neutralne miasta na respie na jc bardzo mało zmieniają - grając czymkolwiek, prawie zawsze loch to najlepsza opcja dla neutralnego miasta, tower i conf też są spoko - niezależnie od tego czym grasz

And we'll all dance alone to the tune of your death...
 
Xeno 
xeno



Pomógł: 27 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 2202
Wysłany: 2019-01-07, 13:53   

Miasto tej samej frakcji wiele nie zmienia na jebusie, chyba że gra wam się dłuży.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group