Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa konkurs MapMaker AW 2019 - zobacz szczegóły
Odpowiedz do tematu
Jednostki 7. poziomu

Jaki jest najmocniejszy potwór 7. poziomu?
Archanioł
37%
 37%  [ 103 ]
Złoty smok
2%
 2%  [ 6 ]
Tytan
14%
 14%  [ 39 ]
Arcydiabeł
4%
 4%  [ 13 ]
Upiorny smok
1%
 1%  [ 3 ]
Czarny smok
23%
 23%  [ 63 ]
Starożytny behemot
8%
 8%  [ 24 ]
Hydra chaosu
4%
 4%  [ 12 ]
Feniks
3%
 3%  [ 10 ]
Głosowań: 273
Wszystkich Głosów: 273

Autor Wiadomość
Archi 


Wiek: 25
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-05-16, 14:35   

Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się
Ostatnio zmieniony przez krzemo 2016-06-06, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Begrezen 
MapMod



Pomógł: 16 razy
Wiek: 6
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 730
Skąd: Wschód
Wysłany: 2016-05-16, 21:53   

Archi napisał/a:
Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się


Eee smoki cienia też mogą być mocne jak dają swój czar xD co nie zmienia faktu że najsilniejszą jednostką 7 poziomu nie są :evil:

Odnowione Heroes Chronicles PL
Poradnik MapMakera
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 33
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 779
Wysłany: 2016-05-16, 23:05   

Archi napisał/a:
Wszystko zależy od mapy/scenariusza ;) Fenixy też mogą być bardzo mocne ze względu na możliwość odradzania się

Bardziej chyba przydatna jest ich odporność na ogień i niezły speed, bo daje możliwość rozpoczynania walki. Odradzanie się jest upierdliwe, ale nie jakoś na tyle znaczące, żeby się tym martwić.
Tak przy okazji, czy jest jakiś wzór na to ile feniksów się odrodzi? Od czego to zależy? Od ich ilości startowej, mocy bohatera, czy o co chodzi? :roll: Orientuje się ktoś?
 
Mikus 



Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 2912
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2016-05-17, 09:29   

Każdy feniks ma 20% szans na odrodzenie z tego co pamiętam. Czyli przy 6 feniksach na pewno odrodzi się jeden a jest 20% szans, że 2.

Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
 
Archi 


Wiek: 25
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 4
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-05-24, 15:53   

Begrezen napisał/a:

Eee smoki cienia też mogą być mocne jak dają swój czar xD co nie zmienia faktu że najsilniejszą jednostką 7 poziomu nie są :evil:

Dla mnie jedną z najsłabszych jeżeli chodzi o 7. poziom.
 
Huntka
Łowca



Wiek: 35
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 71
Skąd: Kraków, Poznań
Wysłany: 2017-08-01, 17:40   

Stawiam na arcydiabła. Ma swoje walory 😊
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 18
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-08-01, 20:50   

Zagłosowałem na hydrę temu że jak ktoś przedemną powiedział max woda za mury i wszystko leży.
Kolejna w czwórce jednostek tego poziomu to arch.Wskrzesza jeśli się m ziemi nie ma a wodę ma to leci klon i wskrzeszamy klonam poza tym ma dobrą szybkość i staty.
Czarny smok upierdliwy żadnym czarem go nie zgasisz.
Bechemot dobre staty łatwe siedlisko i umiejętność która tak jak u hydry działa zawsze. ;-)
 
zrealowanydawid


Dołączył: 06 Wrz 2017
Posty: 38
Wysłany: 2017-12-07, 21:48   

1. anioł - co by nie było, zdecydowanie najsilniejszy z jednostek nieulepszonych, bardzo twardy, mobilny i obrażenia najwieksze, do tego praktycznie na każdej mapie mamy ok 5-10 dodatkowych aniołków, tu nie mam wątpliwości

2. Hydra - cieżko sie robie takie hierarchie, jednak grając tazarem, gdy mam hydra czuje, ze w tym ruchu moge wiele, mając magie wody i teleport, robimy nią co by nie było z walkach z graczem najwiecej sposrób wszystkich jednsotek w grze, i pomimo jej tragicznych statystyk bazowych (18/20 na upie) to zobaczmy obrażenia:
25-45 to tyle samo co ma diabeł (30-40), + możliwość blesa, który daje 45, czyli kozak. teraz załóżmy ze hydra atakuje 2 cele, bo zazwyczaj tyle się udaje zaatakować, i mamy 50-90, przy 3 mamy 75-135, co też bardzo często wchodzi jak w pierwszej turze robimy teleport pod strzelaków. Tazar niweluje jej niski współczynnik obrony, a 250 hp wygląda solidnie jak za te pieniądze. Największą jej wada jest to, że wymaga teleportu, granie cytadelą bez teleportu zwyczajnie nie może wyjśc, bo ta hydra musi sie w odpowiednim momencie wbić, ale i tak uważam, że to jednostka którą przyjemnie wykonuje sie tury.

3. czarny smok - jedyna wada to dośc niskie obrażenia, jednak jest zionięcie, co daje nam możliwość zadania 80/100. Uważam, jednak że loch nie ma wcale takich mocnych jednsotek, i w hota nie mozna dofarmiać ich jednostek, wiec akurat smok powinien być takim kozakiem jak w h4 gdzie to było dopiero :DDD
Gdyby miał 30/30 był bo to prawdziwy smok, a lochy mogły by być częściej pickowane, tak w poźniejszej grze, jakoś nie czuje siły strzelających, harpi, czy lwów, o 1 lvl to wiadomo nie ma co mówić :DD

4. Tytan - no cóż obrażenia 40-60 na dystant + łucznictwo daje nam 60-90, do teog na mapie jest zawsze masa artefaktów do łucznictwa, co daje nam obrażenia średnio nawet do około 65-100, + bless = 100, tak dobre jaja, do tego wiadomo napalany sie na artefakty łucznicze dające prosta strzałe.
Grając nellą nie nalezy też do najmiętszych, 300 hp, 24 obrony, czyni go sporo twardszego niż hydry u tazara. Wada jest na pewno niska szybkość, ale to nie jednostka latająca tylko strzelająca. |Co wazne zapomnieniena niego nie zadziała.

5. behemot - cięzko było bo wpakować wyżej, wiadomo, że zyskuje na sile na większych mapach, gdzie bohaterowie mają wysokie poziomy i współczynniki, wtedy te 80% przebicia obrony robi swoje, jednak na małych mapach, ta umiejętność nie jest aż tak silna. Niestety behemot jest interpretowany jako silna jednostka w early, ja tak nie uważam, ma słabe statystyki, niskie obrażenia, w twierdzy nie wypada magia wody. Swoją siłe podobnie jak rok opiera na bohaterach. Wielkim plusem jest 300 hp.

6. Złoty smok - cóż na pewno w bitwach jest nieco słabszy od czarnego z powodu braku odporności na impozje i mniej hp, co daje spora podatność na ten czar, zwłaszcza, że ma mniej hp niz czarny, jednak jednostka bardzo solidna, wybitne statystyki.

7. Wąż - no cóż cięzko było go wsadzić wyżej, aczkolwiek jest to jednostka, która jeśli nie zostanie zabita na początku bitwy i zostanie do końca jest w stanie wyciąć każdego 1v1, może zadawać obrażenia nawet 200% większe, co daje nam 90-165, ale wiadomo wymagają straty. Są nieco niżej od behemotów, bo beszki mają ten pierwszy hit w bitwie mocny, oni raczej potrzebują sie wkurzyc, a doświadczony gracz grając przeciwko piratom postara się wyeliminowac je w jednej turze (niekoniecznie musimy sie spieszyc, nieatakowane wczesniej nie sa tak groźne jak inne jednostki z 7 lvla) z powodu niskiej obrony i bohaterów od ataku.

8. Diabeł - problemem sa niskie obrażenia i hp, i tyle, niestety ale powstrzymanie kontry to za mało. Zeby jeszcze miał więcej ruchu niż archanioł. Niby jednostka taktyczna ale razem z infrytem tworza duet cienkich lataków, fakt ifrycka tarcza wkurza, ale łatwo ich wystrzelać, wyczarować, to samo diabły. Fajnie wyglądają, ale za drogie siedlisko i sama jednsotka. Jedynym plusem jest czar ofiara, tych 200 hp i wysokich statystyk podstawowych, jednak gdyby miał tylko obrażenia jak smoki...

9. Feniks - niestety z przyrostem 3 i dodatkowymi kosztami związanymi ze zwiekszenim przyrostu, zwiekszonymi kosztami nie są już jednostka tak mocną. Nieulepszonym ciężko się farmi, łatwo go wtopić.
Jest nisko, bo wg mnie tu jest jego miejsce. Niestety ktoś uparł się na te żywiołaki i je zepsuł :D
Znerfili ptaki no spoko, teraz są już w realnych ilościach, bo faktycznie 10 sztuk można było nabić bardzo szybko kiedyś kiedyś :D
Ale cóż zwiekszyli cene żywiołaka magii, utrudnili upa rusałek :D
Powinni za to poprawić jednostki które sa słabe czyli zwiekszyć podstawowe obrażenia górne i dolne ognia i ziemi o 2, wtedy można byłoby grac tym zamkiem, w sytuacji obecnej, sami twórcy hota proszą się aby tym nie grac, niesłusznie, gra powinna umozliwiać fajne granie każdym zamkiem, a ten jest zdecydowanie za słaby do gry.

10. smok kościany, co tu pisać taką role mu przydzielono, i nawet jesli wejdzie mu postarzenie, to trzeba przyznać w ataku nie jest taki słaby, 19 ataku, 25-50 to stawia go z tyłu ale coś tam bije, ale obrona, 17/200 to już jest moc :DD
 
Volkor
[Usunięty]

Wysłany: 2018-08-30, 08:07   

Trudno dokonać takiego zestawienia, bo w H3 jednostki są perfekcyjnie zbalansowane i uzupełniają się z jednostkami z jednego zamku. Ostatnio grywam tylko przystanią i wąż robi rzeźnię na polu bitwy.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 54 z 54
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group