Wysłany: 2017-09-10, 15:37 Mapa podobna do Diablo II : Pan Zniszczenia
Czesc, jakis czas temu natrafilem na scenariusz na podstawie Diablo II: Pan Zniszczenia. Aktualnie mapa nie jest dostepna do pobrania natomiast mozemy ogladac poczynania Procjona na YT.
Bardzo podoba mi sie w tej mapie to, ze przeciwnik komputerowy nie rosnie w sile ani nie porusza sie po mapie. Gracz spokojnie moze odkrywac dalsze zakatki mapy bez obawy o to, ze za chwile z mroku wyskoczy jakis cpu na koniu.
Czy znacie takie mapy w ktorych przeciwnicy sa juz porozstawiani po mapie od poczatku i to my musimy do nich dotrzec, to my musimy im dorownac poprzez odkrywanie mapy, zdobywanie zamkow i coraz to wieksza rekrutacje armii? Po prostu nie chce byc popedzany przez stale rosnace armie cpu ktore w kazdej chwili moga mnie zaatakowac.
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-09-10, 15:45
Mapa nie jest możliwa do pobrania, ale to nie znaczy, że nie ma jej ktoś na swoim komputerze.
PS:Usuwam plik skoro jest do pobrania tutaj:
http://www.heroes3.eu/dow...pan-zniszczenia
Feniks zawsze zaczyna ale TO ZAWSZE
Ostatnio zmieniony przez New Year 2017-10-05, 18:03, w całości zmieniany 1 raz
Witam. To ja jestem autorem mapy. Mapa aktualnie jest modyfikowana. Prosiłbym o nieudostępnianie jej wcześniejszych wersji, gdyż, ta, która wyjdzie ostatecznie, myślę, że za kilka dni jest o wiele ciekawsza i lepiej zbalansowana. Cierpliwości jeszcze kilka dni i zamieszczę mapę na Akademii Wojny do pobrania - warto poczekać bo będzie wiele nowości i niespodzianek w porównaniu do wersji, którą ogrywa Procjon na YT. Pozdrawiam
Witam. To ja jestem autorem mapy. Mapa aktualnie jest modyfikowana. Prosiłbym o nieudostępnianie jej wcześniejszych wersji, gdyż, ta, która wyjdzie ostatecznie, myślę, że za kilka dni jest o wiele ciekawsza i lepiej zbalansowana. Cierpliwości jeszcze kilka dni i zamieszczę mapę na Akademii Wojny do pobrania - warto poczekać bo będzie wiele nowości i niespodzianek w porównaniu do wersji, którą ogrywa Procjon na YT. Pozdrawiam
Jestem bardzo ciekaw finalnej wersji mapy. Czy może ujż wiadomo kiedy pojawi się do pobrania?
Za kilka dni max powinna być, przed chwilą skończyłem ją przechodzić ostatni raz przed jej wypuszczeniem. Jestem tylko ciekaw ile może trwać jej umieszczenie na Akademii Wojny, bo z tego co kojarzę musi być dopuszczona przez testerów(moderatorów) czy jak im tam...?
Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 666 Skąd: Z krainy ognia
Wysłany: 2017-09-26, 21:43
marcel33 napisał/a:
Za kilka dni max powinna być, przed chwilą skończyłem ją przechodzić ostatni raz przed jej wypuszczeniem. Jestem tylko ciekaw ile może trwać jej umieszczenie na Akademii Wojny, bo z tego co kojarzę musi być dopuszczona przez testerów(moderatorów) czy jak im tam...?
1.Mapa od razu jest umieszczana na AW tylko, że w poczekalni (każdy może ją pobrać, ale nie ma gwarancji).
2.Czas dopuszczenia mapy zależy od tego kiedy mapmoderatorzy będą testować mapę. Może to zająć kilka dni lub tygodni.
2.1.Re-uploady i uploady map z innych stron (znanych) zazwyczaj dostają pozytywne recenzje w dzień max. kilka (chyba, że bardzo dużo zmieniłeś to patrz punkt 2).
Dzięki za info. Seria Procjona jest dowodem, że mapa jest godna tego serwisu (jest tu bowiem wiele słabszych map). Owszem trochę zmieniłem, ale gwarantuję, że zmiany zostały kilkakrotnie przetestowane przeze mnie i przez zaprzyjaźnionych graczy. Mapa do przejścia, mimo, że będzie kilka momentów, gdzie zwykły gracz (tzn. o przeciętnych lub słabszych umiejętnościach) może mieć poważne problemy i może mu się wydawać, że mapa jest źle zrobiona i nie da się jej ukończyć.
Przy okazji Marcel33 odkryłeś ciekawostkę. Gdy bohater Cpu ma ustawione stój w miejscu - to wynajęcie go ponownie w karczmie jest niemożliwe, inaczej jest gdy bohaterowie mają wyłączoną tą opcje i mogą normalnie walczyć.
Pls daj dla palladyna łucznictwo na początku gry lub w chacie wiedźmy to ważna umiejętność.
Dzięki za sugestię. Myślę, że to dobry pomysł. Myślałem od tym od dawna, ale jakoś nie było okazji. Tymczasem właśnie niedługo planuję wydać bardzo dużą aktualizację 1.14, gdzie to będzie najlepsza okazja do takiej zmiany. Reasumując łucznictwo będzie do upolowania w terenie. Rzeczywiście jest z tym problem bo często trzeba było się napocić by siadło, a jednak to podstawowa umiejętność dla tej mapy. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum