Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Poprawione kampanie Heroes Chronicles
Autor Wiadomość
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-25, 00:56   Poprawione kampanie Heroes Chronicles

Tak jak wcześniej zapowiadałem w jednym z postów, własnoręcznie poprawiłem, jak na razie jedną z kampanii - Władcy Żywiołów. Wybrałem na pierwszy ogień właśnie akurat tę, bo imo była najmniej dopracowana pod względem poziomu trudności, czy też długości rozgrywki niektórych map... Ale mniejsza o to. Zapraszam do testowania osoby chętne na pw. Najbardziej mi zależy na ocenie poziomu trudności, błędów w rozgrywce jako tako nie przewiduję :-D
Ja sam przetestowałem 2 pierwsze misje, ale po wprowadzonych poprawkach, jakoś nie mam ochoty grać drugi raz tego samego ;c W każdej misji na mapie jest postawiona w strefie faktoria handlowa, więc śmiało można grać na 200%, problemów z zasobami nie powinno być :P

EDIT:
na zachęte mały screen:

:P
--------------------------------------------------------------------------------------
Drugą przeze mnie poprawianą kampanią jest Bunt władców bestii. Pierwsza misja została już ukończona. Zapraszam do testów.

HC hard - Władcy żywiołów.h3c
Pobierz Plik ściągnięto 508 raz(y) 211,72 KB


https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
Ostatnio zmieniony przez Begrezen 2017-12-11, 20:45, w całości zmieniany 4 razy  
 
heroes3 



Pomógł: 8 razy
Wiek: 38
Dołączył: 31 Maj 2015
Posty: 757
Wysłany: 2017-07-25, 11:00   

Ciężko Ci teraz będzie znaleźć testera, bo każdy myśli o konkursowych mapach i w nie będzie grał.
Ponów pytanie po konkursie, będzie więcej chętnych (w tym może i ja) ;-)
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-25, 11:27   

Ja bym chętnie przetestował bo oprócz bitwy o śródziemie nie mam żadnej fajnej mapki do grania.
A Wszystkie kampanie w h3 przeszedłem i mam z nich save'y więc mogę sobie porównać dwie rozgrywki. :-)
Ostatnio zmieniony przez Homm3 2017-07-28, 07:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
hrabo 



Pomógł: 17 razy
Wiek: 32
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 641
Wysłany: 2017-07-25, 11:34   

Tak jak pisze Heores3, ale prędzej czy później z sentymentu bym zagrał.

Homm3: Nie masz w przeglądarce podkreślania błędów? Najgorzej "wyglądającym" w mojej opinii jest "u" zamiast "ó", strasznie to razi.

HoMM 3: Complete Rampage mod
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-25, 11:54   

Jestem słabym ortografem więc nie poświęcam temu wielkiej uwagi
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-25, 12:38   

heroes3 napisał/a:
Ciężko Ci teraz będzie znaleźć testera, bo każdy myśli o konkursowych mapach i w nie będzie grał.
Ponów pytanie po konkursie, będzie więcej chętnych (w tym może i ja) ;-)

no właśnie został jeszcze tydzień do konkursu, więc jakby ktoś się nudził to zapraszam 8-) po konkursie zapewne temat odświeże nową kampanią ;v

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-25, 20:40   

Za mną pierwsza mapa grałem ją na 200%.Moje uwagi.
+ Wykorzystanie zdolności tarnuma jeśli chodzi o kapłanów .
+ Pierwszy raz w chroniclesach nie grałem pod auto walkę (komputer jest dość niezły a czarodziejskie smoki irytujące)
+ Rozszeżenie zakresu możliwych zdolności do zdobycia poprzednio w całej kampani nie trafiłem np: inteligencji i znajdowania drogi
+ Garnizon i golemy przed nim
- Komputer ma troszkę zbyt dużo siedlisk i ma wielki przyrost ja poczekałem aż jego main zajmie się zbieractwem jedostek zająłem mu zamek i dowiozłem sobie armię


poleczm w 1 tygodniu zamek wybudować by było więcej czarodzieji
Bardzo mi się na tej mapce spodobało to że musiałem trochę pogłówkować

Bagrezen pierwsza mapka jest o poziom lepsza niż w oryginale już dzisiaj chyba nie będę przechodził drugiej ale jak ją przejdę to dam znać
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-25, 20:59   

Homm3 napisał/a:
Za mną pierwsza mapa grałem ją na 200%.Moje uwagi.
+ Wykorzystanie zdolności tarnuma jeśli chodzi o kapłanów .
+ Pierwszy raz w chroniclesach nie grałem pod auto walkę (komputer jest dość niezły a czarodziejskie smoki irytujące)
+ Rozszeżenie zakresu możliwych zdolności do zdobycia poprzednio w całej kampani nie trafiłem np: inteligencji i znajdowania drogi
+ Garnizon i golemy przed nim

no i o to chodzi 8-)

Homm3 napisał/a:

- Komputer ma troszkę zbyt dużo siedlisk i ma wielki przyrost ja poczekałem aż jego main zajmie się zbieractwem jedostek zająłem mu zamek i dowiozłem sobie armię

Można i tak, ale w moim przypadku była była uczciwa walka, bez większych strat :P wiadomo, główna siła armii to czarodzieje, a reszta to takie mięsko. trzeba pamiętać i pilnować, by sumiennie zbierać jednostki z siedlisk każdego tygodnia(magów i gremliny, reszta mniej ważna) i będzie git :-D


Homm3 napisał/a:
poleczm w 1 tygodniu zamek wybudować by było więcej czarodzieji

a to nie jest oczywiste? :shock: zresztą, zbyt wielkiego wyboru w tej misji nie ma, dostępność budynków w mieście zostawiłem tak jak w oryginale ;-)

Homm3 napisał/a:
Bagrezen pierwsza mapka jest o poziom lepsza niż w oryginale już dzisiaj chyba nie będę przechodził drugiej ale jak ją przejdę to dam znać

no to czekam, bo jak na razie jesteś jedyną osobą, która się zgłosiła :evil:

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-25, 21:58   

Fiałowa walka 2 miesiąc 1 tydzień 5 dzień
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-25, 22:23   

to nie jest źle :-) ja miałem walke finałową w 4 tygodniu 1 miesiąca, zaatakowałem wtedy garnizon bo nie było już nic innego do roboty w strefie :P przewaga wroga narasta z czasem(zdarzenie czasowe daje cpu jednostki co kilka dni), więc im dłużej zwlekamy z atakiem, tym może być trudniej :->

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-25, 22:42   

Wydaje mi się ,że druga mapa jest średniozbalansowana bo gdy grałem na luzie ale magów i kapłanów zbierałem ruszyłem na wroga zanim do niego doszłem w 3 miesiącu miał 1000 rusałek i inne kolosalne liczby czy w tej misji trzeba rushować czy zbierać armie mi się wydaje że rushować.Dodam że fortecą gram dość słabo w porównaniu do innych zamków.
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-26, 00:28   

rusałki są na 2 strzały max :P ale to dziwne, że dopiero w 3 miesiącu tam poszedłeś, co tak długo robiłeś? masz rozwiniętą logistykę? tak jak pisałem, cpu ma zdarzenia czasowe dające jednostki, może przesadziłem troche z częstotliwością, bo w moim przypadku jak zwykle 4/5 tydzień gry i już atak na wroga :P 3 misji nie graj na razie, bo zrobię małą aktualizację i osłabie te zdarzenia troche :-P

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-26, 09:36   

Powiem ci szczerze że źle rozbudowałem fortecę a w pierwszej misji Aine mi się nie trafiła. Wiem debil ze mnie grałem na kapitol taka wpadka szok jak można być takim debilem :mrgreen:

[ Dodano: 2017-07-26, 12:04 ]
Mam uwagi co do drugiej mapy:
+Spowodna rozbudowa trafia się nam do walki tylko jeden głupi komp na początku.
+Komp daje wyzwanie jeśli się coś zepsuje trzeba restartować.
+Premie trzeba rozsądnie wybierać bo na 200% każda jest dobra ale mnisi jast najlepsza.
-Komp (bez aktualizacji) miał za duże przyrosty
-Odcięcie gracza od czwarto poziomowych czarów łańcuch piorunów.
-Ja uważam że komp te co przed monolitem i na nas spada nie powinien mieć żywiołaków.
-Garnizon przed kompem powiien być niczyji.
Czas przejścia zapomniałem a save'a usunełem i kosz wyczyściłem sory.
Ta misja myślę że jest najtrudniejsza w kampanii ja uważam że łańcuch może być bo i tak można to obejść wynająć Thane i +1poziom idziemy po mądrość +1 poziom z drzewa a w kolejej misji solmyr uczymy thanne łańcucha a potem tarnuma.Zapomniałem dodać że moim zdaniem w drugiej mapie niepotrzebne są czarodziejskie smoki u kompa albo je usunąć albo dać możliwość rozbudowy dwóch fortec do nag.A logistyki nie mam .
Ale ogólnie to jest ok. ;-)

[ Dodano: 2017-07-26, 15:28 ]
Uwagi do trzeciej mapy.Grałem na 200% bochaterami pobocznymi u mnie są Risą i Aine.
+Rozbudowana mapa.
+Możliwość maksowania.
-Komp ma silny garnizon i wszystkie kopalnie dlatego powinien zaczynać od zera z rozbudową i bez armii.
-Poblokować wrota wymiarów w infernach.
-Komp w każdym zamku powinien nic niemieć wybudowanego i mieć te garnizony co są bo i tak będzie miał żywiołaków.
Begrezen, Mała rada nie utrudniaj na siłe daj garinzon ale nie takie startowe armie jak i tak ma on tyle siedlisk. ;-)
 
Begrezen 
ostatnia ostoja AW



Pomógł: 20 razy
Wiek: 100
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 870
Skąd: z jaskini mbehemota
Wysłany: 2017-07-26, 15:02   

Homm3 napisał/a:

-Odcięcie gracza od czwarto poziomowych czarów łańcuch piorunów.

z tego co pamiętam narzekałeś że w kampanii wszystko bije się za pomocą czarów i statystyk, więc jest małe utrudnienie :-x

Homm3 napisał/a:
Ta misja myślę że jest najtrudniejsza w kampanii ja uważam że łańcuch może być bo i tak można to obejść wynająć Thane i +1poziom idziemy po mądrość +1 poziom z drzewa a w kolejej misji solmyr uczymy thanne łańcucha a potem tarnuma.

to prawda, po prostu musze dla każdego bohatera wyłączyć startowe zaklęcia w tych pierwszych misjach, by ktoś sobie nie ułatwiał gry :P

Homm3 napisał/a:
-Ja uważam że komp te co przed monolitem i na nas spada nie powinien mieć żywiołaków.
-Garnizon przed kompem powiien być niczyji.

masz na myśli żywiołaki energii? są dla małego urozmaicenia, tak samo jak czarodziejskie smoki, bo walka z samymi żywiołakmi powietrza i rusałki jest troche nudna :< co do garnizonu, gdyby był niczyj cpu by go rozwalił, a chodzi o to, by zrobił to gracz :P

Homm3 napisał/a:
Zapomniałem dodać że moim zdaniem w drugiej mapie niepotrzebne są czarodziejskie smoki u kompa albo je usunąć albo dać możliwość rozbudowy dwóch fortec do nag.

co ci sie nie podoba w czarodziejskich smokach? :-D z tymi fortecami to moze i racja, ale raczej w jednym(tym drugim) miescie dalbym nagi, żeby znowu aż tak nie ułatwiać :P

Homm3 napisał/a:
A logistyki nie mam.

Cooo? Przecież w 1 misji była w chatce wiedźmy przy naszej strefie startowej :roll: to by tłumaczyło tak późny czas ataku na wroga

Homm3 napisał/a:
Uwagi do trzeciej mapy.
-Komp ma silny garnizon i wszystkie kopalnie dlatego powinien zaczynać od zera z rozbudową i bez armii.

W oryginale było to misja nr 5 a nie 3, ale ze względu na wielkość mapy i czas trwania rozgrywki postanowiłem to zmienić :P Ogólnie w 2 tygodniu można mu wbijać w strefe, gdyby był bez armii to nie mielibyśmy żadnego stawianego oporu :v ogólnie garnizon może sie wydawać silny, jeśli czarodzieje nie rzucą spowolnienia, ale po nowej aktualizacji będzie w tej misji dostępne spowolnienie, a garnizon osłabie :evil:

Homm3 napisał/a:
-Poblokować wrota wymiarów w infernach.

Zablokowane jest w zamku w podziemiach, a zamki na powierzchni podbijamy dość szybko, nim wróg zdąży choćby ulepszyć wszystkie swoje jednostki, ale może i racja, w sumie nie są potrzebne, a mogą szkodzić, jak ktoś będzie kiblował w swojej strefie 4 tygodnie ;/

Homm3 napisał/a:
-Komp w każdym zamku powinien nic niemieć wybudowanego i mieć te garnizony co są bo i tak będzie miał żywiołaków.
Mała rada nie utrudniaj na siłe daj garinzon ale nie takie startowe armie jak i tak ma on tyle siedlisk. ;-)

jednostki z inferna muszą byc, a żywiołaki ognia mu wyrzuce z jednego startowego zamku, tak będzie dobrze :P siedlisk jest dużo, bo tak ma być, to jest w końcu wymiar ognia :-)
ogólnie dla tej misji najlepiej byłoby, gdybym zmienił rozmiar mapy na większy i co nieco ją rozbudował i moze tak zrobie... kiedyś

https://cdn.discordapp.com/attachments/423457907317669898/642878021015044126/9LPPDD2GQOnd.gif
Członek Stowarzyszenia Pogromców Map i honorowy mapmaker IV stopnia.
 
Homm3 



Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lip 2017
Posty: 187
Wysłany: 2017-07-26, 18:40   

[quote="Begrezen"][quote="Homm3"]
z tego co pamiętam narzekałeś że w kampanii wszystko bije się za pomocą czarów i statystyk, więc jest małe utrudnienie :-x
Może i tak ale można go dać jako zwój i wtedy kula była by mega a następna misja bez bicia czarami.

to prawda, po prostu musze dla każdego bohatera wyłączyć startowe zaklęcia w tych pierwszych misjach, by ktoś sobie nie ułatwiał gry :P
Też tak uważam

masz na myśli żywiołaki energii? są dla małego urozmaicenia, tak samo jak czarodziejskie smoki, bo walka z samymi żywiołakmi powietrza i rusałki jest troche nudna :< co do garnizonu, gdyby był niczyj cpu by go rozwalił, a chodzi o to, by zrobił to gracz :P

nie zaklęcie żywiołaków powietrza.


co ci sie nie podoba w czarodziejskich smokach? :-D z tymi fortecami to moze i racja, ale raczej w jednym(tym drugim) miescie dalbym nagi, żeby znowu aż tak nie ułatwiać :P
I to jest myśl.wtedy będziemy mieli solidną jednostkę przejmującą inicjatywę brak kontry lub dać możliwość w dwóch ale nie dać możliwości ich ulepszenia.


Cooo? Przecież w 1 misji była w chatce wiedźmy przy naszej strefie startowej :roll: to by tłumaczyło tak późny czas ataku na wroga

U mnie był napis ta chatka jest już dawno opuszczona czy coś. :-| :-|


W oryginale było to misja nr 5 a nie 3, ale ze względu na wielkość mapy i czas trwania rozgrywki postanowiłem to zmienić :P Ogólnie w 2 tygodniu można mu wbijać w strefe, gdyby był bez armii to nie mielibyśmy żadnego stawianego oporu :v ogólnie garnizon może sie wydawać silny, jeśli czarodzieje nie rzucą spowolnienia, ale po nowej aktualizacji będzie w tej misji dostępne spowolnienie, a garnizon osłabie :evil:

u mnie całą mapę rzucali przyspieszenie które już miałem lub osłabienie.


Zablokowane jest w zamku w podziemiach, a zamki na powierzchni podbijamy dość szybko, nim wróg zdąży choćby ulepszyć wszystkie swoje jednostki, ale może i racja, w sumie nie są potrzebne, a mogą szkodzić, jak ktoś będzie kiblował w swojej strefie 4 tygodnie ;/

Ja uważąm że nie są one potrzebne bo jeśli się ktoś nie pospieszy to komp będzie mocno irytował.

jednostki z inferna muszą byc, a żywiołaki ognia mu wyrzuce z jednego startowego zamku, tak będzie dobrze :P siedlisk jest dużo, bo tak ma być, to jest w końcu wymiar ognia :-)
ogólnie dla tej misji najlepiej byłoby, gdybym zmienił rozmiar mapy na większy i co nieco ją rozbudował i moze tak zrobie... kiedyś

Właśnie zbyt dużo elementów na małe mapy.
Pozatym zdaje sobie sprawę że tą kampanię trudno zbalansować bo jej łatwizną był pierwszy poziom i kolejne 4 mapy główie księgi.

[ Dodano: 2017-07-26, 20:21 ]
Uwagi do czwartej mapy .
-Usunąć rozbitków .
-Usuąć kompowi zaklęcie przyzwania żywiołaków wody jeśli nie to dać w antymagie żeby ktoś pogłówkował i możliwe wpadł na pomysł sami czarodzieje > antymagia > armagedon.
-Smoki u kompa miał u mnie 11 zielonych i jedego błekitnego.
-Do gildii dać możliwość rozbudowy na czwarty bez klonu ale z modlitwą.
+hełm admirała trudny do zdobycia
+bochaterowie wroga mają staty
+dobra ilość żywioławów wody i ich siedlisk
Zabieram się za piątą misję. :-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 12
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group