Pomógł: 6 razy Dołączył: 19 Mar 2013 Posty: 332 Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2015-07-18, 12:28
Dobra panocki, teraz moja kolej.
Otóż udało mi się ukończyć mapę na wersji SoD, bez magii ognia i z o wiele trudniejszymi rywalami(jeżeli to możliwe xD)
Przyznam że od podbicia fortec mapa robi się bardzo ciężka, podejść do bastionów miałem chyba ~ 20, walk z inferniarzami miałem ~ 40, podbicie zamku na wyspie bez berka też było horrendalnie trudne.
Natomiast lochy były o wiele łatwiejsze, nie miały połączonych wojsk i bolkowie polegli dość gładko, aczkolwiek sama walka z dragonmasterem to coś odkręconego od rzeczywistości :D zresztą sami zobaczcie.
Sena poszła bez strat, behy+arhy+dżiny zrobiły swoje.
Jestem pod wielkim wrażeniem, w tej wersji mapa jest dużo gorsza.
Co do screena z Dragonmastera, to w sumie ilość błękitnych nie jest pokazana, a jest kluczowa do oceny trudności, no ale wierzę Ci, że było ich duuużo ;]
GRATULACJE!
And we'll all dance alone to the tune of your death...
cześć wszystkim, super mapa, wersji SOD nie udało mi się przejść bo na wojsko Dragonmastera nie działa beresek ani blind - mimo potężnej armii ciułanej całą grę nie mam szans, chciałbym spróbować drugą wersje mapy, na jaką jest ona wersje gry? bo na armagedon blade wyrzuca mi jakieś bugi
Jest 11 miesiąc, pokonałem jasnoniebieskiego (castle) bez większych strat, a następnie santinela (tym trickiem z berserkiem, tytanami i 7x1 archanioł) i w tym momencie nie bardzo wiem co mam dalej działać.. Bohaterowie z lochów do mnie nie wychodzą, mogę podbić 2 pierwsze confluxy, bohatera z 3 kulami żywiołów i boha z główną armią (tu niestety mam duże straty, przeżyły mi tylko hydry i tytani) ale do ostatnich 2 confluxów nie mam jak dojść.. Strażnik misji który mnie blokuje chce 1 up behemota, a ja nie mam kryształów, a drugą drogę blokuje ciemnoniebieska brama, widziałem że namiot tego koloru jest na terenie lochów, a tam się też dostać nie mogę.. Proszę was o jakieś wskazówki...
Serio z artów za Sentinela nie uzbierasz 99 ataku? Hmm.....to dziwne. Zmodyfikuj plik 'HcTraits' tak, by magowie bitewni mieli 100% szans na otrzymanie +1 ataku i wtedy idź na Senta, ze 2 punkty powinny wskoczyć.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Owszem mam 99 ataku, ale tej kupki kryształów jeśli o nią Ci chodzi pilnuje też biały strażnik misji a namiot tego koloru patrzyłem w edytorze map jest na terenie lochów...
Tam też dotrzeć nie mogę.. Moje pytanie brzmi: czy pokonanie santinela od razu uniemożliwia dalsze przejście gry? Naprawdę nie wiem gdzie mam się udać.. help
Nie uniemożliwia, ja zrobiłem to samo. Zresztą Sentinel nie ma tu nic do gadania. Starożytne behemoty są w podziemiach, jak masz tą wyspekę pod terenem pustyni, to płyniesz na północ i tam za feniksa otwierasz bramę do lochu dla starożytnych behemotów. Są tam chyba trzy.
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Udało mi się ukończyć tą mapę!!! Grałem w nią ponad 2 miechy z przerwami, ale jakoś dotrwałem. Już myślałem, że nie wyrobie przed mr butickiem, bo kulke zdobyłem w 16 miesiącu ale się nie pojawił. Wiele bitew wczytywalem kilkanaście lub kilkadziesiąt razy, mnóstwo kombinowania... gdyby nie wskazówki z tego tematu nigdy bym jej nie ukończył :) co ciekawe dragonmaster był dosyć łatwy, przed bitwą z nim miałem 5k upg beszków, 1,7k hydr, 4k krow, 4k wiwek i z 600 tytanów, straty były, ale wiedziałem że na smoki pilnujące kulke wystarczy zachowac beszki i jakąś tam część armi :P najwięcej kłopotu sprawił mi ostatni conflux, tam wczytywałem multum razy aż hydra złapała szczęście i morale i bitwa się dalej ładnie potoczyła.
Wielki szacun dla twórców mapy, nawet nie chcę wiedzieć ile czasu zajęło jej stworzenie. Pozdro dla tych co w nią grali, grajom lub grać będą :) elo
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 41 Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-12-28, 16:26
Jak pokonać bastion.Próbowałem już wielu taktyk niestety tylko jedna pomogła a mianowicie iść dalej nie przejmować się nim,a później się wrócić,ale chciałem spróbować ich pokonać "po Bożemu".Ma ktoś jakieś rady. Nadmienię,że gram w wersję SOD.
Ja zrobiłem podobnie, jak cytadelę - wjechałem na jego teren, a jak podjechał, to wparowałem do pustego miasta. Podszedł pod miasto, ale zaatakować nie chciał. Dopiero, jak podzieliłem armię na 2 części, to wparował, i wtedy udało się wygrać. Ewentualnie, da się przejąć mu wszystkie miasta po kolei, teleportując się po każdej turze do tego, co jego bohater stoi pod. Dzięki temu mamy 1 tydzień przewagi w uzbrojeniu. A co do samej walki, to nie pamiętam, żebym popisywał się czymś nadzwyczajnym, jak wykosisz katapsa i osłabisz dwa stacki elfów (albo rzucisz mass air shield), to on nie będzie zbytnio wchodził do miasta, aż przeteleportuje sobie jakieś 2/3 stacku entów, ewentualnie krasnali, ale to już łatwo pójdzie. Jak potrzebujesz, to mogę wygrzebać skądś moje zapisy z czasu bastionu :)
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2016 Posty: 41 Skąd: z Polski
Wysłany: 2016-12-28, 18:28
dzięki za radę ale jak brałem cała armie ze sobą i broniłem się w zamku to i tak jego smoki i pegazy mnie niszczyły a po za tym nie mogę rzucić mas air shielda bo nie mam magii powietrza w bohaterze bo to wersja SOD
Jak same latające Cię robią, to nie ma bata, czekaj na przyrost hydr i gorgon w Le Coin (po 1,5 roku dalej pamiętam te nazwy, heh), po 1-2 miechach powinno być git. I upewnij się, że nie straciłeś za dużo w poprzednich walkach
And we'll all dance alone to the tune of your death...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum