Wieża obserwacyjna - jeżeli gramy na mapie XL/L gdzie są silni strażnicy, i dużo krętych dróg prowadzących "gdzieś". To budując wieże obserwacyjną możemy zadecydować w którą stronę będzie lepiej udać się na początku. Zamiast błądzić i tracić tury main hero, zużyjemy jedną budowania miasta.
5 drewna to nic jak jest tartak w polu widzenia i surka w okolicy. Chyba że zaczynamy bez surowców - wtedy zgoda.
Akademia wojny - najmuje zielonego herosa do obrony miasta, bo chcę wykrwawić napastnika zanim oddam mu miasto. Zielony od razu awansuje, jak trafi mu się wiedza to ma +10pkt magii, jak jest wir magii to będzie to 20pkt. Jak trafi moc - to zaklęcia trwają turę dłużej - np: klątwa z pierwszego poziomu - mi tam się przydaje - Loch ma fajne dodatkowe budowle (portal i super wir, i sprzedawca) i ta akademia jest naprawdę mini bonusem i tak to trzeba traktować. A coś może dać czasami.
Całun ciemności - chyba tylko na multi, żeby przeciwnik który nas odkryje nie podglądał ile tam biega herosów i jakie armie. Tak to jak wybuduje np: dom czarnych rycerzy to on od razu o tym wie jak są w garnizonie. Jak jest całun to musi się kopsnąć do nas.
Co do lokalizowania naszego miasta... jak main hero wroga hasa sobie obok naszego głównego zamku - a my nie mamy się czym bronić - to już jesteśmy lamami - wiązanie nadziei że przypadkiem pobryka w inną stronę to nie gra - no i zawsze można wybudować w innej fazie gry.
- Generalnie każdy zamek jest wypasiony w daną stronę i wole mieć te śmieszne budyneczki dodatkowe jako opcje niż bym miał ich niemieć w ogóle.
W dodatku to jest klimatyczne. Komin jest super, I trudno żeby wieży obserwacyjnej nie było na zamku który wygląda jak punkt obserwacyjny.
Akademia Wojny w Lochu - takie drogie, a jak nie kupimy tego w 1 tyg. to będzie bezużyteczne.
Bractwo Miecza w Zamku - bo tak potrzebne morale bohaterom Zamku, z których chyba każdy ma wbudowane Dowodzenie.
Całun Ciemności w Nekropolii - praktycznie w niczym nie pomaga, a w grze na kogoś, kto nie jest cebulaczkiem nawet przeszkadza.
Wrota Wymiarów w Lochu - od tego są szczury, żeby nimi robić to, co ten budynek. Przynajmniej w 1 miesiącu gry na większości map.
Wiek: 77 Dołączył: 14 Cze 2015 Posty: 25 Skąd: Radom
Wysłany: 2015-06-14, 19:20 Re: Nieprzydatne budynki
Kanał ewakuacyjny czy coś takiego w Stronghold - komu żal stracić słabego herosa? Silny nie musi uciekać.
Zauważ, że dosyć często można znaleźć się w sytuacji gdy mocny bohater ale z małym wojskiem może siedzieć w zamku i zostanie zaatakowany np. gdy po jakiejś poważnej potyczce "wyczerpany" wjeżdża do miasta i nie ma kasy na jednostki, albo gdy na "resztkach jednostek" zaatakuje wrogi zamek i sam chwilę później zostanie zaatakowany ( ok ok wiem, że ta druga możliwość działa na niekorzyść budującego )
Hej, macie jakieś pytania na temat Heroes 3? Pytajcie śmiało, odpowiem każdemu! ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum