Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Szkoła magii lola772
Autor Wiadomość
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-14, 15:20   Szkoła magii lola772

-Szkoła magii białej:
Wzmocnienia - Wzmacnia jednostki
Uzdrowienia-uzdrawia jednostki
Natura-przywołuje jednostki

reszta wkrótce
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2008-04-15, 14:03   

Hmm... Tak więc Twoja szkoła magii będzie podzielona na mniejsze podszkoły?
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-15, 15:15   

Dokładne opisy:
Biala magia charakteryzuje się tym że pod jej wpływem jednostki stają się zdrowsze i wytrzymalsze.Mają też większe morale i szczęście!

Uzdrowienia-to zestaw czarów które uzdraiają oddziały bohatera pod względem fizycznym,pszychicznym i duchowym.Znajduję się tu 5 czarów!

Uzdrowienie - Przywraca 50 hp jednostce (Jak jednosta ma mniej hp to przywraca równowartość jednostek w przypadku chłopów 25 chłopów)
Szczęście + Morale - Dają jednostkom morale i szczęście(nie działa na undead)
Przywolanie życia - daje jednostce max życia
Wskrzeszenie - przywraca do życia jednostki!

Wzmocnienia-to zestaw czarów wzmacniających jednostki bohatera Znajduje się tu 3 czary!

Przywołanie życia - daje jednostce +10 hp w bitwie
Podniesienie na duchu i Podkowa - max szczęscie i morale
Pobudzenie do czynu - + 20 obrażenia dla jednostki

Natura-wiadomo o tym tyle ile jest gwiazd na niebie czyli prawie nic a jednak pomaga!Znajdziemy tu 3 czary!

Przywołanie Zwierzęcia - przywołuje losową jednostkie zwierzęcą
Przywolanie Smoka - Przywołuje losowego Smoka
Kłącza - Bardzo przydatny czar jak mamy jednostki strzelające uniemożliwia przejście na drugą połowe planszy bitwy!
Ostatnio zmieniony przez lol772 2008-05-03, 19:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-19, 15:50   

Trochę mało czarów na razie, dorób więcej, ale te które zrobiłeś są bardzo fajne, mógłbyś może bardziej przybliżyć działanie Kłącza? Bo niezbyt to zrozumiałem.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-19, 15:59   

kłącze sprawia że ziemia sie zapad i żadna jednostka piesza nie może przejść
 
Lord Kloszardes 
Kalasanty, The Great



Wiek: 114
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 223
Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-19, 16:03   

Aha, bardzo przydatny czar, dzięki za wytłumaczenie.

www.magicworld.mojeforum.net
http://resdayn.myminicity.com/
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-04-19, 16:12   

Czrów tyle powinno być zobacz że są podszkoly!

Ok dodam po jednym:
Uzdrowienia-Pełne uzdrowienie mistrzowskie!
Wzmocnienia-Pełne wzmocnienie mistrzowskie!
Natura-Tsunami(w bitwach morskich działa jak armageddon)
 
Retech 



Wiek: 28
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 47
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2008-05-01, 17:27   

Mało jest tego, ale zależy czy ktoś umie to zastosować. Według mnie całkiem dobre magie ;-)

http://smokoligia.dbv.pl/news.php
Dragons are fantastic creatures...
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-05-02, 12:22   

Tsunami fajne ale nie przekonałeś mnie bym ci dał głos

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3176
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2008-05-03, 19:38   

Paczka dodatków:
Nowe jednostka:Paladyn,Mentant i zaklinacz
Artefakty:Amulet mądrości (wiedza +5 artefakt białej magii morale +1)
Amulet Wszechmocy (moc +5 artefakt magii białej morale +1)
Amulet magii(moc +10 wiedza +10 mana +100 artefakt białej magii morale +3)
Czary:
Uzdrowienia:
Masowe Większe uleczenie(każda jednostka +100 hp)
Wzmocnienia:
Szkodzenie złu (brak ruchu umarłyym jednostkom i demonom przez 1 ture osłabienie demonów i umarlaków czar 6 lvl tylko zwoje!)
Natura:
Armia Niebieksa (przybwa 20 archaniołów pod warónkeim że mamy 1 archanioła)
Nowy budynek kaplica białej magii odnawia manę i daję wszystkie zaklęcia białej magii poziomu 1-4
Nowy budynek Świątynia białej magii czary poziomy 5 +odnawia manę i dodaje manę +50
nowy budynek Świątynia bogów(bardzo żadki budynek) Daje czary 6lvl +odnawia manę +dodaje mane +200

- Paladyni
-mentant
- zaklinacz
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group