Dokładne opisy:
Biala magia charakteryzuje się tym że pod jej wpływem jednostki stają się zdrowsze i wytrzymalsze.Mają też większe morale i szczęście!
Uzdrowienia-to zestaw czarów które uzdraiają oddziały bohatera pod względem fizycznym,pszychicznym i duchowym.Znajduję się tu 5 czarów!
Uzdrowienie - Przywraca 50 hp jednostce (Jak jednosta ma mniej hp to przywraca równowartość jednostek w przypadku chłopów 25 chłopów)
Szczęście + Morale - Dają jednostkom morale i szczęście(nie działa na undead)
Przywolanie życia - daje jednostce max życia
Wskrzeszenie - przywraca do życia jednostki!
Wzmocnienia-to zestaw czarów wzmacniających jednostki bohatera Znajduje się tu 3 czary!
Przywołanie życia - daje jednostce +10 hp w bitwie
Podniesienie na duchu i Podkowa - max szczęscie i morale
Pobudzenie do czynu - + 20 obrażenia dla jednostki
Natura-wiadomo o tym tyle ile jest gwiazd na niebie czyli prawie nic a jednak pomaga!Znajdziemy tu 3 czary!
Przywołanie Zwierzęcia - przywołuje losową jednostkie zwierzęcą
Przywolanie Smoka - Przywołuje losowego Smoka
Kłącza - Bardzo przydatny czar jak mamy jednostki strzelające uniemożliwia przejście na drugą połowe planszy bitwy!
Ostatnio zmieniony przez lol772 2008-05-03, 19:38, w całości zmieniany 1 raz
Wiek: 114 Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 223 Skąd: Międzymordzie
Wysłany: 2008-04-19, 15:50
Trochę mało czarów na razie, dorób więcej, ale te które zrobiłeś są bardzo fajne, mógłbyś może bardziej przybliżyć działanie Kłącza? Bo niezbyt to zrozumiałem.
Ok dodam po jednym:
Uzdrowienia-Pełne uzdrowienie mistrzowskie!
Wzmocnienia-Pełne wzmocnienie mistrzowskie!
Natura-Tsunami(w bitwach morskich działa jak armageddon)
Paczka dodatków:
Nowe jednostka:Paladyn,Mentant i zaklinacz
Artefakty:Amulet mądrości (wiedza +5 artefakt białej magii morale +1)
Amulet Wszechmocy (moc +5 artefakt magii białej morale +1)
Amulet magii(moc +10 wiedza +10 mana +100 artefakt białej magii morale +3)
Czary:
Uzdrowienia:
Masowe Większe uleczenie(każda jednostka +100 hp)
Wzmocnienia:
Szkodzenie złu (brak ruchu umarłyym jednostkom i demonom przez 1 ture osłabienie demonów i umarlaków czar 6 lvl tylko zwoje!)
Natura:
Armia Niebieksa (przybwa 20 archaniołów pod warónkeim że mamy 1 archanioła)
Nowy budynek kaplica białej magii odnawia manę i daję wszystkie zaklęcia białej magii poziomu 1-4
Nowy budynek Świątynia białej magii czary poziomy 5 +odnawia manę i dodaje manę +50
nowy budynek Świątynia bogów(bardzo żadki budynek) Daje czary 6lvl +odnawia manę +dodaje mane +200
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum