Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Trwa II etap konkursu MapMaker AW
Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat «» Następny temat
Heroes of Might and Magic II
Autor Wiadomość
SebaSan1981 
Astromaniac



Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2009-11-22, 21:23   

Jeśli masz zamiar pograć w Homm2 to koniecznie w dodatek Price of Loyalty. jest w nim wiele udoskonaleń i budowli które można spotkać w Homm3.
Z moich obserwacji wynika że gdy uda się na mapie odnaleźć Barrow Mounds czyli kryptę gdzie da się wynająć duchy-masz gwarantowane zwycięstwo w scenariuszu.
Mają one tę właściwość że każdy zabity przez nie przeciwnik zmienia się w ducha i dołącza do nich. Tym samym liczebność duchów wzrasta w zastraszającym tempie gdy tylko ich używamy w boju. Już po kilku walkach z neutralami (zwłaszcza z Peasants, Goblins, Centaurs)można się dorobić oddziału złożonego z ponad 1000 Ghostów. A wtedy prawie nic im się nie oprze. Czarny smok był najlepszą jednostką w dwójce a w expansion dwójki najlepszy jest właśnie Ghost ze względu na zwiększanie swej liczebności po zabiciu przeciwnika.
No i na szczęście Ghosty nie wpadają w szał jak to bywało w King's Bounty....


...figurkowy zawrót głowy ;)
 
 
zny 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 93
Wysłany: 2009-11-22, 21:54   

Z dodatkiem nigdy nie miałem okazji pograć, ale teraz na pewno zainstaluję sobie full seta. Ten pomysł z duchami, z tego co kojarzę zaadaptowano do woga

Kampanie <3
 
page 
Czarnoksiężnik



Pomógł: 13 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 697
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-11-26, 18:06   

W "dwójce" jest jedno przewspaniałe miasto - Warlocka. Pomysł z połączeniem Gargulców, Centaurów, Hydr i Smoków w jednym miejscu bardzo mi się spodobał, ponieważ stworzył bardzo sugestywny, "ciężki" klimat (jak na hirołsowe standardy). Zresztą Centaury mitologiczne były dzikie i nieokrzesane, zwłaszcza gdy poczuły zapach wina, i tylko kilku z nich (Chejron, Folos) potrafiło się opanować.
Dodatkowy plus: łuki w ich łapskach :)
Co do całości drugiej części: mam z nią bardzo przyjemne wspomnienia, ale dostrzegam znaczące wady. Po pierwsze rozgrywka HoMM II była mniej dynamiczna, czemu winna jest dość uboga magia, artefakty i kwestia bohaterów. Ciężko było wyrobić się z pieniędzmi bez posiadania Kapitolu, a maksymalne ulepszenie Smoków graniczyło z cudem.
Zauważyłem też, że wśród sześciu miast zaistniał podział na te, które "wygrwyają" na małych, średnich i dużych mapach. Kolejno:
S - Knight i Barbarian
M - Sorceress i Necroman
L - Warlock i Wizard
Działo się to na takiej zasadzie, że miasta Warlocka i Wizarda był znacznie droższe, ale za to ich końcowe jednostki (Czarne i Tytani) biły na głowę Paladynów oraz Cyklopów. W trzeciej części zamki są bardziej zrównoważone, choć wciąż Czarodziej i Czarnoksiężnik mają najdrożej.

Gdy się Jowisz z Saturnem schodzi,
Jakże matula pszenica obrodzi!
Miecz jest krzyżem: On na nim umierał,
Na piersi Marsa bogini westchnęła.
 
Czarny Smok


Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 5
Wysłany: 2010-07-21, 11:39   

Dwójka jest najlepszą grą z Heroes.Ponieważ nie było bajerów szmerów ale teraz ogólnie gram w Heroes 3 :mrgreen: .
 
 
SebaSan1981 
Astromaniac



Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 75
Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2010-08-31, 20:17   

Troszkę słabe te twoje uzasadnienia. Te "bajery szmery" urozmaicają rozgrywkę a to jest zdecydowanie na plus dla HommIII. Dwójka dla mnie broni się grafiką oraz animacją jednostek i tym ultraoldschool'owym klimatem który tak uwielbiam. Zresztą każdy ma jakąś swoją fazę. Ja mam fazę na punkcie Castlevanii Sotn, HommII i Chrono Triggera...
 
 
Laxx 
Tawerniana Diablica



Wiek: 33
Dołączyła: 02 Maj 2009
Posty: 68
Wysłany: 2014-09-14, 10:45   

page napisał/a:
W "dwójce" jest jedno przewspaniałe miasto - Warlocka. Pomysł z połączeniem Gargulców, Centaurów, Hydr i Smoków w jednym miejscu bardzo mi się spodobał, ponieważ stworzył bardzo sugestywny, "ciężki" klimat (jak na hirołsowe standardy). Zresztą Centaury mitologiczne były dzikie i nieokrzesane, zwłaszcza gdy poczuły zapach wina, i tylko kilku z nich (Chejron, Folos) potrafiło się opanować.
Dodatkowy plus: łuki w ich łapskach :)

Szczerze mówiąc, w II części Zamek Czarnoksiężnika jest moim ulubionym <3 Klimat tych wszystkich stworów, które możemy rekrutować grając tą frakcją sprawił, że dlatego go tak pokochałam :)

page napisał/a:
Po pierwsze rozgrywka HoMM II była mniej dynamiczna, czemu winna jest dość uboga magia, artefakty i kwestia bohaterów. Ciężko było wyrobić się z pieniędzmi bez posiadania Kapitolu, a maksymalne ulepszenie Smoków graniczyło z cudem.

No niestety, Zamek Czarnoksiężnika oferuje nam bardzo silne jednostki ale za odpowiednią cenę... Dostepny jest tam Loch, który nieco reperuje nasz budżet ale nie oszukujmy się - nie ratuje nas to całkowicie :P

SebaSan1981 napisał/a:
Z moich obserwacji wynika że gdy uda się na mapie odnaleźć Barrow Mounds czyli kryptę gdzie da się wynająć duchy-masz gwarantowane zwycięstwo w scenariuszu.

No właśnie. Wystarczy jeszcze zlokalizować Chłopów czy Gobliny (po prostu jednostki 1. poziomu ;)) w armii przeciwnika i heja banana xD

Redaktorka serwisu Tawerna.biz :)
 
 
piotrekz77 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 105
Skąd: Kaer Morhen
Wysłany: 2015-02-14, 10:16   

HoMM II jest fajną grą, ale trochę nie pasuje muzyka. Dla mnie bardzo przypomina trójkę.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 3 z 3
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group