Wysłany: 2013-01-21, 18:54 Jak taktyka pod tą sytuację
Mam pytanie, a mianowicie:
Gramy z kumplami w 3-4 każdy sam na L/XL z podziemiami. I zazwyczaj gram Zamkiem. Jaką taktykę polecacie. Tzn. Jakiego bohatera wg was wybrać, jak rozwijać zamek. W sensie, czy najpierw pod kasę, potem wojsko czy najpierw wojsko czy poprzeplatać. I jak ogólnie grać (chodzi mi o praktyczne rady od dobrych graczy, jacy na tym forum są )
I chciałbym abyście rozpatrzyli dwa warianty:
1) Gramy z dyplomacją.
2) Bez.
Mam oczywiście swoje spostrzeżenia i sposób na grę. Ale chciałbym dowiedzieć się jakiś wskazówek i praktycznych rad.
Zależy na ile % gracie, jeżeli max 130 to idź w wojsko, staraj się jak najszybciej postawić anioły z zamkiem bo to podstawa, chyba że mapa jakaś strasznie uboga wtedy możesz nie wyrabiać z kasą. Jeśli chodzi o bohaterów to przy grze z dyplomacją bierz Adele bo posiada ją na start, nie jest to super boh ale ta umiejętność jest imba w h3. Jak bez dyplomacji to postaraj się wziąć kogoś z karczymy jak się trafi bo zamek nie ma fajnych bohów, moim zdaniem jedynie sir Mullich jest wart uwagi. Jakich bohaterów szukać? Od tego też są odpowiednie tematy, wysil się trochę. Napisałem ogólnie, więcej taktyk znajdziesz w innych działach.
Czemu władze tego świata robią ze mnie debila
Gówno w prasie, gówno w TV, gówno gównem zasila
Nie, zwłaszcza Loynis.
Najlepszy byłby jakiś barbarzyńca (każdy jest ok, najlepszy oczywiście Crag) albo dobry suweren/władca bestii. 6 kluczowych skilli to płatnerz, skuteczność ataku, magia ziemi, magia powietrza (zwłaszcza jak grasz na lot/wrota wymiarów), taktyka, logistyka. Jeśli bohater ma na start 2 z tych umiejętności, to na pewno jest bardzo dobry, niezależnie od klasy. Spece od logi/ataku/płatnerza są najlepsi na długie rozgrywki - już na 20 lvl ich specjalizacja jest podwojona.
Inne przydatne skille:
-magia ognia - jeśli przeciwnik gra suwerenem/barbarzyńcą to można go zjechać klątwą, gdyż te klasy nie mogą nauczyć się wody.
-magia wody - kontra na klątwę/berserk, świetnie wspiera armię modlitwą i błogosławieństwem.
-mądrość - czasem może być przydatna, chociaż warto się zastanowić nad jej wyborem, gdyż często można znaleźć księgi magii albo zwoje z ważnymi czarami. Gdy jest oferowana wcześnie, dobrym pomysłem jest odrzucenie jej aby skupić się na ważniejszych skillach - mądrość musi być zaoferowana maksymalnie co 6 lvl (jedna z magii co 4; dla magów magie i mądrość co 3 lvl), więc spokojnie zdążysz ją wziąć później.
-łucznictwo - gdy posiadasz sporą siłę dystansową, to warto zastanowić się nad tym skillem. Wyjątkowo skuteczne z bonusem od łuku strzelca - łącznie +80% bazowego dmg, tyle co 16 pkt. ataku.
-odporność - warto wziąć jeśli przeciwnik gra magiem, również bardzo dobra w walce na spowolnienia i przyspieszenia.
Skille dla pobocznych:
-logistyka - wiadomo.
-finanse - wiadomo.
-nauka czarów - bardzo użyteczna, gdyż można pozbierać czary z wielu gildii, kapliczek i bohaterów i przekazać je mainowi. Czasami spowolnienie, przyspieszenie i klątwa mogą być ciężkie do zdobycia.
-odkrywanie - zawsze szybsze odkrywanie mapy, szczególnie dobre w pierwszych dniach.
-artyleria - tylko do obrony zamku, czasem może być też niezła w połączeniu z szybką jednostką - 4-6 pkt. ataku i balista powinny ładnie wyczyścić różne gobliny, impy itp.
Waszym zdaniem Tyris albo Loynis to nie są dobrzy bohaterowie?
Jeśli grasz z dyplo to nie.
Jeśli bez dyplo tez nie :D Znaczy są dużo lepsi. Weź jakiegoś fajnego barbarzyńcę (Craga <3) i będziesz kosił. Jak nie masz dużego wyboru to Tyris powinna dać radę. Loynis teoretycznie też, nie sądzę, żeby ktoś miał w fb red orba.
Łe, Malek mnie wyprzedził. Ale on pewnie głupoty napisał, lepiej posłuchaj Maszki
Szanse jeden na milion maja to do siebie, że sprawdzają się w 9 na 10 przypadków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum