Magia Przeciwstawienia
Pradawna Magia Przeciwstawienia była kiedyś bardzo rzadko używana. Stosowano ją głównie do tworzenia trunków powodujących chwilowy rozejm z awanturnikiem. Jej Historia jest długa i bardzo zawiła. Obecnie używa się jej na polu bitewnym głównie do Manipulowania armią przeciwnika.
Zaklęcia Bitewne
Poziom pierwszy:
-Strzała przeciwstawienia - Wystrzeliwuje we wrogą jednostkę strzałę zadającą tej jednostce małe obrażenia od 10 do 40 punktów obrażeń (zależne od poziomu mocy), po czym Jednostka atakuje najbliższą od 2 do 4 heksów (także zależne od poziomu mocy) jednostkę (nie musi być wroga). Jeżeli takowej nie ma w pobliżu, to nic się nie dzieje. [koszt 4 - 5 - 6 - 7 pkm]
-Neutralny wpływ - przez jedną kolejkę wybrana wroga jednostka Chodzi po polu bitwy, broni się, ale nie atakuje ani żaden z graczy (bądź komputer) nie ma nad nią kontroli. [koszt 5 - 7 - 8 pkm]
Poziom drugi:
-Ujęcie odwagi - Jednostki przeciwnika mają zmniejszoną o 1/4 (lub o połowę, w zależności od poziomu mocy) liczbę punktów obrażeń i szybkości, w zamian za podwyższenie o 1/4 (lub także o połowę, jak wyżej) liczby punktów obrony oraz wytrzymałości. [koszt 8 - 10 pkm]
-Awanturniczość- Przeciwieństwo powyższego zaklęcia. [koszt 7 - 9 pkm]
Poziom trzeci:
-Pośpieszny zabójca - Jednostka z takowym zaklęciem zadaje obrażenia swoim sojusznikom przechodząc obok nich. trwa od 1 do 4 kolejek, zależnie od poziomu magii. [koszt 9 pkm]
-Terytorium pokoju - Na polu bitwy losowy (na najwyższych poziomach mocy wybrany przez gracza) pojawia się obszar o wielkości od 5 do 13 heksów (tak, zgadliście, zależność poziomu mocy bohatera), w którym nie mogą walczyć ze sobą żadne jednostki. [koszt 10 pkm]
Poziom czwarty:
-Wyniszczenie orientacji - Przeciwnik porusza się w przeciwną stronę niż mu nakazaliśmy np. Jeżeli nakażemy mu iść na północny wschód, on pójdzie na południowy zachód, jeżeli spotka jakąś ścianę, to będzie szedł w jednym kierunku (idzie na północny wschód, trafi na północną ściane, będzie szedł na wschód aż mu się skończą punkty szybkości) jednak jeżeli pójdzie w jednym kierunku, np. jednostka idzie prosto w lewo, to gdy natrafi na ścianę po prostu się zatrzyma. Tak, znowu ilość trwania w turach zależna od poziomu mocy. [koszt 15 pkm]
Poziom piąty:
Chaos Całkowity - Powoduje, że wszystkie jednostki są pod wpływem czaru Berserker + jednostki przeciwnika tracą po 400 punktów życia. [koszt 20 pkm]
Zaklęcia Podróżnicze
Poziom trzeci:
-Poruszenie- pozwala przesunąć dowolną jednostkę neutralną o 2 pola.
Poziom czwarty:
-Wymuszenie sojuszu- Po rzuceniu zaklęcia, zaatakowana jednostka neutralna dołączy do ciebie, o ile jest na mniejszym niż piątym poziomie.
Artefakty
-Kula Obojętności- Artefakt 2. poziomu, zmniejsza koszt zaklęć Przeciwstawienia o 2 pkm.
-Silna Wola- Artefakt 5. poziomu, uodparnia sojusznicze jednostki na rzucone przez wroga zaklęcia Magii Przeciwstawienia.
-Naszyjnik Uroku- Jednostki odporne na Magię Przeciwstawienia, tracą tą cechę (i nie tylko wrogie).
-Pierścień Słabej Woli- W walce z przeciwnikiem, obaj macie Morale obniżone o 1.
Oni wszyscy mają dobre intencje, tyle że źle je rozpowszechniają.
Ostatnio zmieniony przez Olek 2012-07-16, 14:55, w całości zmieniany 1 raz
Kolejna część mojej Magii Przeciwstawienia. [ba-dum, tssss]
Miasto
Informacje Ogólne
Nazwa: Gildia
Opis: Miejsce Gildii na Antagarichu jest bliżej nieokreślone. Z plotek wiadomo jedynie, że są to tereny na powierzchni Nighonu. To tam usadowione są obozy Gildii. Każdego kto spotka tch mieszkańców albo jest przekonywany, żeby walczył po ich stronie, albo mordowany. Wiadomo także, że czasami potajemnie handlują z innymi państwami na Antagarichu. Prawie nikt nie zna ich Historii, a tym bardziej ich głównych zamiarów.
Specjalna 1: Oznakowane tereny - Kiedy budowla jest zbudowana, jednostki w garnizonie otrzymują premię +1 do Morale. [koszt 2500 złota, 2 klejnoty]
Specjalna 2: Przedmiejski znaki - Kiedy budowla jest zbudowana, wrogie jednostki oblegające miasto otrzymują karę -1 do Morale. [koszt 3000 złota 2 klejnoty]
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum