Nie gadaj, ta zarowa jest swietna. :P Takiej oczojebnej jednostki nam trzeba, na to czekalem od czasow My Little Pony. :P
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Jak dla mnie, lepsze starsze, niż nowsze. Co do Heroesa VI, to myślę, że tak samo średnio spodoba mi się, jak i V. Grafika może i lepsza, ale gra według mnie nie jest / nie będzie ciekawsza.
Widać, że UbiSoft stawia na zarobek, nie na zadowolenie graczy. Dając tylko połowę ras w podstawce i resztę w dodatkach wręcz wymusza od nas kolejne zakupy. Smutne...
(o ile to prawda, że takową zawartość będą posiadać te dodatki.)
Oby Ubisoft nie wprowadziło do Might and Magic serii jakiś DLC. To byłaby już totalna porażka. Zresztą twórcy Disciples 3 zrobili podobnie - w podstawce tylko 3 rasy, a moja ulubiona ukazała się dopiero w dodatku, a mianowicie Nieumarli. Jakieś tam dodatki mogą być, ale żeby były spore i warte kupna .
Ja czekam az Disciples III troszke stanieje, fabula w DI i DII byla tak epicka, ze trojeczke musze kupic, bo inaczej oszaleje.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Od początku seria mnie zaskakiwała, bo świat piękny, ale w klimaty fabuły to się trzeba było wczuwać samemu, kto się wczuł ten wiedział, że to mocny atut gry.
Jeśli chodzi o trójeczkę, to jest jednak słabo. Generalnie masz mapę, dostajesz zadanie. Najpierw 1, później 2, 3, 4, etc.
Zasada na ogół jest taka sama: kończysz mapę dopiero wtedy, gdy odkryjesz ją całą i przejdziesz wzdłuż i wszerz minimum 2 razy. Po 3 takiej mapie rzygać się chce.
Nie tego się spodziewałem po dzisiejszych czasach i możliwościach.
A jak od strony bitewnej? Slyszalem, ze podobno mozna sie poruszac.
One, two Freedy's comming for you... Three, four better lock your door... Five, six grab a crucifix... Seven, eight better stay up late... Nine, ten never sleep again...
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 210
Wysłany: 2011-10-15, 21:53
Ja codziennie wchodzę na tawernę ( nie jestem uzależniony).
Gdyby H6 weszło mi na kompa, to zaspamowałbym z chęcią, jednak nie mogę :(
Mam nadzieję że ktoś z was w to gra, i może pyknąć kilka screenów oraz zdać relację.
Czekam z niecierpliwością.
'' Bóg? Jam tam sobie chcesz...
Ale w siebie uwierzyć MUSISZ''
''Sam fakt że żyję, jest wystarczającym pretekstem, aby czynić wszystko''
Wiek: 42 Dołączył: 13 Lis 2009 Posty: 75 Skąd: South Elmsall UK
Wysłany: 2011-10-17, 17:16
Mnie za to zdziwiły nowe jednostki w Heroes VI. Jakieś żaby czy chińskie smoki niczym ze starych jRPG'ów typu Final Fantasy.. wymyślane i wpychane do gry chyba na siłę. Dobrze że nie ma zębatych kwiatków albo kaktusów z płonącymi oczami...
W heroes V mapa podroży była skopana i teraz też w H6 jest skopana.
3D oferuje tyle wspaniałych możliwości, można robić łańcuchy górskie, lepszą mapę przygody, cienie chmur wędrujące po górach, słońce rzucające cienie...
Ale to wszystko powinno pozostać MAPĄ - góry i lasy mają zachować swój symbolizm.
Niestety twórcy heroes IV, V i VI poszli w coś innego... tutaj tura naszego bohatera (1 dzień) to nie jest "jeden dzień podróży" "po mapie". W nowych herosach to przejażdżka po okolicy. Drzewa, albo wzniesienie jest w stanie zasłaniać pół mapy. Heroes V wyglądali jakbyśmy brykali po ogródku a nie toczyli wojnę :/ widziałem screeny z VI i też jest do dupy.
Zamiast oglądać małe góry, lasy i jeziora w 3D, przemierzać krainy - zafundowano taki syf, który z przejrzystością ma mało wspólnego (jak wjedziemy w podziemia to już w ogóle..)
Dawniej było "wróg jest na południu, za morzem" a teraz jest "wróg jest na południu, za pagórkiem, brzozami, i potem tam jest taki kamień, i za nim zamek"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum