Bardzo wolna jednostka, która wybija wielu graczy z rytmu... Ale to ma swoje uroki... zawszę mamy dużo tych rekrutów ponieważ nie tracimy ich w walkach. Krasnolud podobnie jak ent to jednostka, która powinna się zajmować "tyłami" co w przypadku Bastionu jest bardzo ważne. Wygląd tej jednostki jest fajny.
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 01 Sie 2007 Posty: 999 Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-09-10, 17:56
Przypomniał mi się taki chwyt cytadelą na bastion:
Ważki i wiwerny (lub same ważki) atakują elfy.
Enty i krasnoludy atakują ważki. Korzenie!!
Reszta bastionu szybkimi jednostkami atakuje cytadelę (bo silne enty i wytrzymałe krasnale same sobie poradzą).
Rzucamy dispel (odwrócenie zaklęć?) na "zakorzenioną" jednostkę i wracamy atakując szybkie jednostki bastionu.
Bastion zostaje bez elfów i z dwoma powolnymi jednostkami na końcu pola bitwy, a nasze wszystkie jednostki atakują 4 bastionowe.
Ja lubie krasnoludy, za ich wiekszy przyrost i za ich budowle specialna - skarbiec krasnoludzki (+10% zlota), bo sie bardzo przydaje. Wogole lubie te jednostki, szybko nie padaja itp. ogolnie fajna jednostka.
"Do ataku - krzyknal dzielnie general spierdzielajac w krzaki"
dobra silna... ale moim zdaniem nieładna. To mało powiedziane, ale nie chcę tu biednych krasnoludków obrażać... no i wolne... ogólnie dużo o nich nie wiem, bo Bastionem baaardzo rzadko gram.
Aby zapanować nad człowiekiem, trzeba sprawić by zaczął się bać...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum