Akademia Wojny - Portal Heroes of Might and Magic III

Do zakończenia I etapu konkursu MapMaker AW pozostało 4 dni
Odpowiedz do tematu
Czego brakuje Herosom?
Autor Wiadomość
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-24, 19:14   Czego brakuje Herosom?

Gra jak wszyscy wiemy fajna, ale zawsze może być lepiej.
Myślę, że gdyby po stracie miasta przeciwnik tracił 10% zasobów, a zyskiwałby zdobywający to byłoby ok. Bardziej by to było realne no i człowiek by się zastanowił dwa razy czy atakować miasto, jeśli zaraz może je stracić.
W najlepszej podróbce Herosów czyli Disciples (Apostołowie) bardzo mi się podobało, że ziemia rozrastała się dookoła miasta - też by dobrze wyglądało.
Mało jest czarów podróży. W Disciples mamy np. podwójna ilość pktów ruchu lub spalenie pktów ruchu przeciwnika. Nie możemy też wyczarowywać przeciwników na mapie, ani okradać wrogich herosów, miast.
Przydałby się czar, który blokuje kontratak, albo jednostka która ma zwiększony atak przeciw bestiom. Takie coś w rodzaju SLAYER (inkantacja mocy?) tylko przeciw Cytadeli i Twierdzy.
Mogłyby być artefakty które zwiększają obrażenia przeciw demonom lub nieumarłym jak w Diablo - i odpowiednie artefakty przeciwko "jasnym/dobrym" miastom.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-25, 13:21   

Pewnie powiecie, że się powtarzam, ale bardzo by mi zależało, żeby mimo wszystko w heroesach były elementy science-fiction. Występują one w ściśle powiązanej z hirołsami serii Might & Magic, co nadaje temu fantastycznemu światu niespotykanej wyjątkowości. Oczywiście jak wiadomo Kreegans to kosmici, a nie demony, ale ten fakt jest jakby spychany na boczny tor. Poza tym jest jeszcze jedna rzecz, która mnie kompletnie irytuje - niech ktoś wreszcie przetłumaczy pozostałe części Heroes Chronicles!
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-28, 20:00   

Brakuje możliwości przełączenia rodzaju ataku z H4. Chciałbym aby harpia nie wracała po ataku bo to jest dobijające jak się biję z łucznikami w 1 tyg na 200% -.-'

Bohaterowie powinni być lepiej zbilansowani.

Brakuje opcji usuwania artefaktów w Herosie -.-' normalnie żal... fajnie jak się w smoczej dowiadujesz, że sakwa pełna albo jak stoi artefakt na drodze.

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-29, 08:44   

Wszystko to masz w WOGu :mrgreen:

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-08-29, 10:27   

XD Ale i tak mnie nie przekonasz :-P
Nie ma takiej siły, która by mnie do Wog'a przekonała :-P

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Majer 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 1759
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-08, 19:34   

Tarnum wspominasz o science-fiction ale jak dla mnie nie jest to dobre rozwiazanie poniewasz ten klimat co jest w heroesie jest cacy. Shati to juz mnie kompletnie rozwaliles mowisz ze w heroesach moglyby byc rozwiazania z innych gier a ja moowie temu NIE! Pytasz dlaczego juz mowie poniewaz Heroes to nie ma byc skladanka gier tylko wlasnie heroes i ma byc niepowtarzalny. Gralem w kilka gier na bazie innych i zawsze one mi sie niepodobaly

"Co wypijesz to wypocisz, co cię nie zabije to cię wzmocni"
 
 
Eaglevcl
Dyplomacji NIE!



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 238
Wysłany: 2007-09-08, 21:38   

;) Klimat Herosów III jest jedyny w swoim rodzaju ale można to powiedzieć o wielu grach tylko że tutaj jest on idealny a reszcie czegoś brakuje.

Ale są gry które można uznać że imitują Herosów i kilka innych gier z tych lepszych to NP:
:arrow: EtherLords
:arrow: Disciples

Brothers I am calling from the valley of the kings with nothing to atone
A dark march lies ahead, together we will ride like thunder from the sky
May your sword stay wet like a young girl in her pride
Hold your hammers high
 
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-09, 15:21   

Majer napisał/a:
Shati to juz mnie kompletnie rozwaliles mowisz ze w heroesach moglyby byc rozwiazania z innych gier a ja moowie temu NIE! Pytasz dlaczego juz mowie poniewaz Heroes to nie ma byc skladanka gier tylko wlasnie heroes i ma byc niepowtarzalny. Gralem w kilka gier na bazie innych i zawsze one mi sie niepodobaly

Myślę, że warto czerpać z dobrych przykładów. Powiedz mi w jakiej części herosi są niepowtarzalni? Gdyby nie liczne odwołania do mitologii, gra byłaby oderwana od naszej kultury - nie miałaby takiej grywalności. Smoki, elfy, demony - to kanon, a nie niepowtarzalność.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 12:21   

No właśnie - heroes byłoby niepowtarzalne, gdyby zawierało elementy SF. Znana nam wersja pod względem klimatu i realiów jest jak najbardziej zwykła.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 13:45   

Ja bym nie grał w herosów, gdyby ktoś tam latał z laserem albo bazooką. Przerzuciłbym się na inne gierki.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 15:14   

Nie rozumiesz, że saga świata Might and Magic pierwotnie była grą w dużej mierze Sci-Fi? Potem producenci zauważyli, że zrobiła się moda na klasyczne fantasy, więc przerzucili się prawie całkowicie na tą drugą połowę gatunku (bo przecież można powiedzieć, że taka mieszanka to oddzielny gatunek). Prawie, bo stworzone przez nich fantasy dalej miało miejsce w tym samym wszechświecie, przez co nie przesądzało losu "pierwszej połowy gatunku" (pewnie na wypadek, gdyby zmieniły się upodobania graczy). Tak bardzo skupili się na "nowym świecie", że prawie wszyscy zapomnieli o prawdziwej istocie tej gry. Kiedy JvC zrozumiał, że czas na wielkie "boom", chcieli wprowadzić znowu wątek SF. Niepotrzebnie przekazywali graczom wstępne informacje o dodatku, bo opakowanie i tak nic nie sugerowało i gracze spodziewaliby się klasycznego fantasy szturmując na sklepy. Gdyby zdziwili się po instalacji, to byłoby już za późno. SoD też by kupowali, bo 3DO mówiłoby, że "wszystkie niebiańskie kuźnie zostały zniszczone w kampanii ostrze armagedonu, więc cyborgów i robotów już nie będzie". I mieliby rację, a gracze sięgali by po grę z nadzieją na "poprawę" (jeśli wogóle takowa byłaby potrzebna). Mimo to uważam, że AB w oryginale nie wzbudziłoby aż takiej kontrowersji, a JvC stworzyłby prawdziwe arcydzieło i mógłby siebie nazwać artystą.
 
lol772 



Pomógł: 21 razy
Wiek: 29
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 3177
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2007-09-10, 15:42   

Właśnie SF to też fantastyka
PS wyobrażam sobie jak się by grało miastem "the forge" tylko bum bach łubudubu hehe forge wymiata.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 17:43   

Niektórych rzeczy się nie miesza, bo psuje to cały klimat. Co byś zrobił gdybyś w kolejnym dodatku do herosów spotkał gumisie?
"gracze spodziewaliby się klasycznego fantasy szturmując na sklepy. Gdyby zdziwili się po instalacji, to byłoby już za późno. SoD (albo inny kolejny dodatek) też by kupowali, bo 3DO mówiłoby, że "wszystkie niebiańskie kuźnie z gumisiami zostały zniszczone w kampanii ostrze armagedonu gumisia, więc cyborgów i robotów i gumisiów już nie będzie". I mieliby rację, a gracze sięgaliby po grę z nadzieją na "poprawę" (jeśli wogóle takowa byłaby potrzebna)" - znajome? a może czułbyś się oszukany?
Dla mnie forge to takie gumisie. Pasują do herosów jak świni kamizelka.

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Tarnoob
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-10, 18:01   

Tak więc nie masz prawa mówić o sobie "fan", skoro kłócisz się z faktami. Tacy ludzie jak Ty doprowadzili niebiańską kuźnię do upadku. Ja na przykład nie czułbym się oszukany - wiem, że świat mocy i magii jest jedyny w swoim rodzaju, nieprzewidywalny i wszystko w nim się może wydarzyć. Poza tym nie pozwoliłbym na to, żeby mnie oszukano - zamiast kupować grę, poczekałbym aż stanieje, wyjdzie kilka patch-y,a przede wszystkim - poczytałbym recenzje. Jeśli mi jakaś gra nie będzie odpowiadała, to jej nie kupię - prosta sprawa. Poza tym jak już mówiłem - świat MaM jest jedyny w swoim rodzaju i nie powiesz mi, że SF nie można mieszać z fantasy - ta saga obala ten mit i udowadnia, że taki gatunek wcale nie jest badziewny, a gdybyś nie zauważył zyskał sporą popularność i gracze wracają nawet do jego 20-letnich korzeni - nie słyszałem o żadnej innej grze, która osiągałaby taki wynik. I jakbyś nie wiedział, to nie są gry, które opierają się na zasadzie "pokonaj wrogów, którzy chcą cię zniszczyć!". jeżeli to Ci nie odpowiada, nie mów o sobie "fan". Poza tym Heroes III ma elementy Sci-Fi mimo usunięcia The Forge i nie masz na to wpływu.

Jeżeli uważasz, że to wszystko nieprawda, jesteś w błędzie.
 
Shakti 



Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 999
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-10, 18:24   

To kto miałby kupować ten dodatek przed Tobą? kto miałby robić patche? Ktoś inny miałby być oszukany zamiast Ciebie i byłoby ok?
O to właśnie chodziło w forge, że ludzie nie kupywaliby tego - możesz się domyślić, jakie byłyby efekty. Dlatego usunięto forge. Gdzie obecny H3 ma elementy SF?

"nie ma mocnych na sentymenty"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Strona 1 z 10
Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group