Akademia Wojny - forum

KKM - Edycja IV - Magia Prastarych Użytkowników Woli^^.

Paweł - 2009-03-21, 20:14
: Temat postu: Magia Prastarych Użytkowników Woli^^.
Magia dostępna tylko dla wybrańców, którzy zostali namaszczeni przez Boga, którego wyznają. Świat, w którym ta potężna magia króluję nazywa się- Albion, który nigdy nie zaznał spokoju, ponieważ trwa wieczna walka dobra ze złem, która zapewne nigdy się nie skończy. Ta magia jest o tyle potężniejsza od innej i wygodniejsza, bo wybrańcowi nie jest potrzebna księga zaklęć. Zanim jednak wybrańcy zostaną gotowi na przyjęcie tej potęgi muszą wiele lat trenować siłę woli i filozofię, bez której nie przetrwali, by tak wielkiego przeciążenia.
Są dwa królestwa- jedną dobre i światłe(Vengard), a drugie mroczne, które zna tylko gniew i zemstę na niewinnych(Isghar).
Czterech potężnych bohaterów z Vengardu, którzy jak się później okazało byli wybrańcami otrzymali wreszcie punkt szczytu, w którym Bogowie dali im dostęp do tej magii, ale Bogowie rzekli- Wielka siła równa się z wielką odpowiedzialnością zapamiętajcie to, bo otrzymaliście tą potęgę tylko po to, aby wreszcie zgładzić zło. Niestety dwóch z nich zawiodło, zdradzili i przeszli na stronę mroczną. Ludność Vengardu, aż zagrzmiała gniewem- kląć w stronę tych odszczepieńców, nazywali ich renegatami, którzy wyrzekli się swoich idei i wiary, a w tamtych czasach było to najgorszym oszczerstwem jakie można było komuś zarzucić.
Dobrzy bohaterowie- Strażnicy niebios/Imiona- Pyrokar i Milten
Mroczni bohaterowie- Sataniści/ Imiona- Xardas i Inubis




Czary:
-Podpalenie- podpalenie zalewa obszar w okół celu, falą ognia. Wyższe poziomy zwiększają zasięg ściany ognia powodując jeszcze większe obrażenia.
Mana 8/6/4
Obrażenia podstawowe- 40

-Pośpiech zabójcy- czar, który dodaje bohaterowi punktów ruchu. Czar można użyć tylko raz w tygodniu.
Podstawowy+ 2 punkty ruchu
Zaawansowany+ 4 punkty ruchu
Ekspert+ 5 punkty ruchu
Mana 10/9/8


-Tabaka- Ulecza oddział ze wszystkich negatywnych czarów. Wyższe poziomy powodują uleczanie wszystkich swoich oddziałów.
Mana 8/6/4

-Kofeina- zwiększa szczęście i morale wszystkich jednostek bohatera po przez pobudzenie ich do walki.
Mana 8/6/4
Podstawowy +1 Szczęście i Morale
Zaawansowany+ 2 Szczęście i Morale
Ekspert+ 3 Szczęście i Morale

Kreatyna- zwiększa siłę uderzenia jednostek, które znajdują się pod jej działaniem.
Mana 10/8/6
Podstawowy 20%
Zaawansowany 25%
Ekspert 30%

-Nikotyna- rzucona na jednostkę wroga, ingeruje w jej szybkość przez co zaatakowana jednostka wykonuje ruch zawsze ostatnia na polu walki.. Czaru nie da się zdjąć żadnym innym. Działa przez 3 tury
Mana /8

- Białko- zwiększa muskulaturę jednostek przez co są bardziej odporne na obrażenia fizyczne...
Mana 6/5/4

Artefakty

-Strzykawka- kiedy jest w aktywnym ekwipunku bohatera to zwiększa długość trwania czarów dwukrotnie. Obniża koszt każdego zaklęcia o 2 punkty mana

Skwer - 2009-03-25, 13:22
:
hehe trochę może to za mocne, ale może być ja też mam z 5 czarów, ale wrzucę wszystkie razem i nie wiem czy dzielić je na poziomy bo ciężko wyczuć poziom czaru :-/
altaeir - 2009-03-25, 14:00
:
Całekiem fajna magia,tylko te nazwy czarów...Z jednej strony śmieszne,z drugiej jakieś bez polotu.I jak dla mnie za dużo naleciałości z innych gier.Ale ogólnie,to na plus wszystko.
Majer - 2009-03-25, 14:20
:
Wola czy tam używtkownicy/wojownicy woli to mi się tylko z grą Fable 2 kojarzy.
Skwer - 2009-03-25, 14:50
:
Majer napisał/a:
Wola czy tam używtkownicy/wojownicy woli to mi się tylko z grą Fable 2 kojarzy.
wszyscy wiemy, że masz xboxa - nie chwal się :lol: w Fable 1 też była ;-)
Majer - 2009-03-25, 15:01
:
a czy ja o Xboxie wspomniałem ?
Paweł - 2009-03-25, 16:24
:
Praktycznie to wszystko sam wymyśliłem w ciągu 5min :mrgreen: , ale przyznam się, że kilka nazw zostało zapożyczyłem z innej gry, ale to i tak niema większego wpływu...
Skwer - 2009-03-26, 19:18
:
Cytat:
a czy ja o Xboxie wspomniałem ?
człowieku żartuje... hehe... ale już się nie chwal nim ;-)
Xeno - 2009-04-14, 20:57
:
Mało magi ma ta wola,ale te magie są silne.Najlepsze to tabaka i kofeina. 9/10 :-D
Paweł - 2009-04-15, 16:48
:
To tylko początek... Ilość czarów zostanie przynajmniej podwojona... Do tego dodam jeszcze artefakty i bohaterów i będzie dobrze.