Saoo napisał/a: |
Witam,
Pytanie do znawców :P Czy Um. Znajdowanie drogi zwiększa ruch na trudnym terenie w przypadku gdy ten teren jest rodzimy ? np czy barbarzynca bez umiejetnosci znajdowanie drogi bedzie mial taki sam ruch jak barb z ta umiejetnoscia na pustyni ? czy wladca bestii bez znajdowania drogi bedzie mial taki sam ruch jak wladca bestii z ta umiejetnoscia na bagnach ? Pytam, bo wydawac by sie moglo ze pojecie w opisie umiejetnosci "trudny teren" jest zbyt ogolne, bo np dla barbarzyncy pustynia nie wydaje sie byc trudnym terenem bo ma na niej duzo ruchu, tak samo z wladca bestii na bagnach. |
Malekith napisał/a: |
Nie zwiększa ruchu tylko redukuje karę.
Kary: Tereny skaliste (teren rodzimy twierdzy) - 25% Śnieg; pustynia - 50% Bagno - 75% Jeśli posiadamy w armii tylko jednostki rodzime dla danego terenu, to nie mam żadnej kary ruchu. Jeśli posiadamy w armii chociaż 1 jednostkę, która nie należy do danego terenu to poruszamy sie z karą, chyba że mamy znajdywanie drogi. Jeśli mamy w armii chociaż 1 nomada, to po pustyni chodzimy bez kary. |
Saoo napisał/a: |
Dzieki za odpowiedz, w takim razie mam rozumiec, ze majac armie wylacznie z cytadeli, chodzac po bagnach umiejetnosc znajdowanie drogi nic mi nie da ? |
Saoo napisał/a: |
Mam jeszcze nastepne pytania, jaki jest rodzimy teren dla nekropolii ? |
Saoo napisał/a: |
Czy gdy mamy artefakt pozwalajacy latac (skrzydla) i umiejetnosc logistyka i znajdowanie drogi, to czy te umiejetnosci dzialaja wtedy tak jakbysmy chodzili normalnie po terenie, a nie latali ? |
Saoo napisał/a: |
czy gdy wtedy bedziemy latac nad wodą to dostaniemy bonusy od tych skilli i artefaktow zwiekszajacych ruch po ladzie ? |
Cytat: |
czy gdy wtedy bedziemy latac nad wodą to dostaniemy bonusy od tych skilli i artefaktow zwiekszajacych ruch po ladzie ? |
Maciej napisał/a: |
A przeklęta ziemia i święta ziemia orz magiczna ziemia są dla kogo? |